SCHANDE!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Tien voor half negen kwam ik tot leven
Daaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:47 schreef qltel het volgende:
Op een rustdag is het geen probleem!
En nu leuke dingen doen?
Nu al bezig met kerst?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu even koffiepauze en daarna verder met het haken van engeltjes
Vrienden hebben me al bezorgd geappt met "je hebt echt veel stress he, je bent laat voor jouw doen met de kerstboom"quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar eerst woensdag naar de action voor nieuwe kerstlampjes voor in mijn boom
En misschien nog iets om voor het raam te hangen
Je kunt het! Komt goed! Veel succes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.quote:
Op zich een goede tip, maar ik ben niet slaperig, maar overprikkeld. Dan lig ik te stuiteren in bed en ga ik naar dromen als ik in slaap valquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.
Scheutje rum erinquote:
Ik ben nu al teutquote:
Mooi. Eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Het voelt wel lekker eigenlijk
Alleen het knalt er nogal hard in
Word er wel jolig van
Teute CotS!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Je wilt me gewoon alcololistisch makenquote:
af en toe lekker voor je!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Geen kater/koppijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou het viel reuze mee
Gewoon fit wakker geworden
Nu rustig wakker worden en dan naar mijn moeder. De ellende is voorbij.
Neequote:
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Maar ook nog nooit een kater gehad. Terwijl ik als student echt stevig dronk.
Gewoon een liter thee gehad erna, dat werkt altijd
Nee weet ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?
Van 1 Baileys word je geen alcoholist en klaarblijkelijk doet het je goed (beter dan een pammetje misschien nog wel).
Je weet duidelijk wanneer je geen alcohol moet drinkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oh joh, sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |