quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ben ik positief
Straks begeleider, dan naar mijn moeder en dan ben ik vrij tot woensdag
Woensdag even stemmen en boodschappen doen voor mijn moeder en langs een buur van haar om wat hulp met iets te vragen.
Dank je welquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Super om te horen. Je doet het heel erg goed
Dat maakt helemaal niets uit inderdaad. Gewoon vast houden dat gevoel. Je hebt een zware tijd achter de rug en vanaf nu gaat alles beter en makkelijker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit vandaag ineens weer zo lekker in mijn vel vandaag
Weet niet precies waarom, maar dat maakt niet uit! Gewoon proberen vast te houden
Lekker van genieten!quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit vandaag ineens weer zo lekker in mijn vel vandaag
Weet niet precies waarom, maar dat maakt niet uit! Gewoon proberen vast te houden
Zet hem op!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Tien voor half negen kwam ik tot leven
Maar nu direct maar aan de slag
You go girl!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Maar nu direct maar aan de slag
SCHANDE!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Daaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:47 schreef qltel het volgende:
Op een rustdag is het geen probleem!
En nu leuke dingen doen?
Nu al bezig met kerst?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu even koffiepauze en daarna verder met het haken van engeltjes
Vrienden hebben me al bezorgd geappt met "je hebt echt veel stress he, je bent laat voor jouw doen met de kerstboom"quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar eerst woensdag naar de action voor nieuwe kerstlampjes voor in mijn boom
En misschien nog iets om voor het raam te hangen
Je kunt het! Komt goed! Veel succes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.quote:
Op zich een goede tip, maar ik ben niet slaperig, maar overprikkeld. Dan lig ik te stuiteren in bed en ga ik naar dromen als ik in slaap valquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |