https://www.canalplus.nl/(...)5-dit-moet-je-weten/quote:Van dramaseries tot talkshows en online vlogs tot spraakmakende reportages: de lijst met kanshebbers laat zien hoe breed het aanbod van de Nederlandse tv is. Lees wie de genomineerden zijn en zorg dat je klaarzit voor het spektaculaire Gouden Televisier-Ring gala!
Overzicht: alle genomineerden Televizier-Ring 2025
Gouden Televizier-Ring (programma’s)
- Het Jachtseizoen: Most Wanted
- Vandaag Inside
- Woeste Grond
Televizier-Ring Presentator
- Hélène Hendriks
- Martijn Krabbé
- Wilfred Genee
Televizier-Ring Acteur
- Hendrik Jan Bökkers
- Malou Gorter
- Wesley van Klink
Televizier-Ring Jeugd
- De Eerste Keer
- Ik Ben Nieuw
- Summer Break
Televizier-Ring Talent
- Robbert Rodenburg
- Stefan Jurriens
- Thomas van Groningen
Televizier-Ring Online videoserie
- Bij Andy in de Auto
- Straatinterviews (Bender)
- Vlog (Gerard Joling)
Televizier-Ring Impact
- #BOOS
- Eva
- Radar
Google zegt 1.91quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Google zegt 1.91
Dat geloof ik eigenlijk niet
Denk alle genomineerdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
En toch eerst aan Britt vragen hoe het met haar gaat. Die man blijft zo positief.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
Is het ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
quote:
Fair enough, zag het alleen zo duidelijk bij hem.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....
Hoezo niet? Ik had het wel verwacht. Martijn kennende doet hij er alles aan om erbij te zijn.quote:
Angst dat hij te ziek zou zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had het wel verwacht. Martijn kennende doet hij er alles aan om erbij te zijn.
Is het niet gewoon een pruik?quote:
Amenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:38 schreef kalinhos het volgende:
Thomas![]()
iig blij dat hij won. Ik trek dat overacterende StukTV en al zn presentatoren zo ontzettend slecht dat ik ze niks gun vanavond.
Who is next?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze geven echt iedereen zo’n prijs
Leuk voor tieners tochquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Als er iets is waar de kijkers worden bedrogen, is het dat programma.
Ik vind het altijd maar een slap aftreksel van Huntedquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Ik snap echt niet wat het bij de laatste 3 genomineerde doet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Videoland trashquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat het bij de laatste 3 genomineerde doet.
Ik wel.. het is een best populair programma. Dat mensen hier het niks vinden betekent niet dat het geen succesvol programma is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staan betere programma 's op videoland.dan deze trash van stuktv.quote:
Dat was zo mooi toen VI een aantal jaar geleden wonquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Al die chagrijnige koppen als ze niet weten in beeld te komen
In 2022 was het al kanonnenvoer voor Even Tot Hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar waarom pas wanneer hij ziek is?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zoiets.
(In dat geval terecht, maar jaren te laat.)
Het liedje klonk heel erg als dat Swiss song van het ESF.quote:
Is volgens mij uit Wicked.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het liedje klonk heel erg als dat Swiss song van het ESF.
De enige echte goede popular song:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat lied was gevormd uit Popular van Mika en Ariana Grande
Lol mensen die dit serieus nemen. Denk je echt dat ze het zelf serieus nemen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hadden ze beter niet kunnen doen
Miischien is ie 1 van de masked singersquote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De enige echte goede popular song:
Bekijk deze YouTube-video
Aah van Zappelin. We kunnen nog 3 maandjes van haar genietenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Zag ik nou de gecancelde Fenna zitten?
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Zag ik nou de gecancelde Fenna zitten?
Nada Surfquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De enige echte goede popular song:
Dat lijkt me wel moeilijk als je acteur bentquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Of op z'n minst niets met de showbizzwereld.
Idd, maar het is hem gegund.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die kon je al met pen invullen
Meer dat je hem nooit in talkshows of op de rode loper zit. Die man wil gewoon zijn beroep uitvoeren en meer niet. Die indruk heb ik tenminste van hem.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel moeilijk als je acteur bent
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die kon je al met pen invullen
quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Iedereen houdt van Martijn.
Waarom zou je dit zeggen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:11 schreef Eightyone het volgende:
Na een jaar of 35 denkt men opeens "o ja, die bestaat ook nog."
Denk niet dat ze moeilijk gaan doen tegen iemand die doodziek is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dacht dat er maar 30 seconden mocht gespeecht worden.
Ja ik weet het, hij is zielig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ze moeilijk gaan doen tegen iemand die doodziek is.
Gaat nu richting CARREquote:
Lalalallaaaavieequote:
Het kankergehalte ligt vrij hoog inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:24 schreef Faux. het volgende:
Ligt het aan mij of is echt het centrale thema van deze aflevering ziekte en dood?
Ik snap zo veel niet aan NL en de muzieksmaakquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik snap niet waarom dit zo populair is
Doen het altijd goed bij muziekfeest op het pleinquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die vreselijke jaren 90 danseressen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij zijn niet in Kiev vriend
HUUULNquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef Claude_Viole het volgende:
Het was te verwachten met die VI clowns...
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Vond het een prachtige show met mooie eerbetonen aan de overledenen en Martijn maar de winst van VI en die zelfingenomen egotripper van een Genee is wel een drol stront op een slagroomtaart.
Het waren eigenlijk best 3 zwakke genomineerden dit jaar... dan was Woeste Grond nog de beste keuzequote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:36 schreef kalinhos het volgende:
En VI winst en automatisch geen StukTv
hoezo VI clowns? de grootste clowns zijn daar in Amsterdam waar deze hele elitaire circus wordt gehouden waar ze elkaar ophemelen. 74% is ongekende percentage blijkbaar vindt een groot deel van de stemmers dat ze zich niet in deze hele shitshow van televizier kunnen vinden. Heb je wel gezien wie daar aanwezig zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef Claude_Viole het volgende:
Het was te verwachten met die VI clowns...
Waarom dit soort calimero gedrag? VI heeft toch al zo lang een goed lopende show met een vaste meute kijkers? En waarom zouden ze geen TV elite zijn dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:39 schreef User98182 het volgende:
[..]
hoezo VI clowns? de grootste clowns zijn daar in Amsterdam waar deze hele elitaire circus wordt gehouden waar ze elkaar ophemelen. 74% is ongekende percentage blijkbaar vindt een groot deel van de stemmers dat ze zich niet in deze hele shitshow van televizier kunnen vinden. Heb je wel gezien wie daar aanwezig zijn?
Je kon nu toch 2 x stemmen. Even online en daarna sms of bellenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:44 schreef hole1988 het volgende:
74% is best wel belachelijk veel. Je kan tegenwoordig maar 1 keer stemmen per telefoon/ip-adres, daardoor lag het de laatste jaren een stuk dichter bij elkaar.
Nou, bedtijd, daar verder huilenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:47 schreef spapaars het volgende:
4 redactionele haatdragende papagaaien hebben gewonnen.
Omdat je hun als groep niet ziet van de ene schijtprogramma naar de ander. Die hebben 1 of 2 keer in al die jaren geswitcht van thema (bijv. van voetbal naar talkshow, al kun je zeggen dat het altijd een talkshow was). Zat personen daar bij RTL die je vaak ziet in verschillende programma's, omdat ze in dezelfde groep connecties zitten. Tan na zoveel dramatische kijkcijfers, Chantal, Wendy van Dijk, om een paar op te noemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom dit soort calimero gedrag? VI heeft toch al zo lang een goed lopende show met een vaste meute kijkers? En waarom zouden ze geen TV elite zijn dan?
En Soundos die een jury is bij Hollands Got Talent notabenequote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:49 schreef User98182 het volgende:
[..]
Omdat je hun als groep niet ziet van de ene schijtprogramma naar de ander. Die hebben 1 of 2 keer in al die jaren geswitcht van thema (bijv. van voetbal naar talkshow, al kun je zeggen dat het altijd een talkshow was). Zat personen daar bij RTL die je vaak ziet in verschillende programma's, omdat ze in dezelfde groep connecties zitten. Tan na zoveel dramatische kijkcijfers, Chantal, Wendy van Dijk, om een paar op te noemen.
Programma wat iedere dag 900k kijkers trekt en waarvan alle kopieën op andere zenders (en vooral met andere mensen) floppen zwak noemen. Best hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het waren eigenlijk best 3 zwakke genomineerden dit jaar... dan was Woeste Grond nog de beste keuze
1 stem per telefoonnummer en 1 stem per ip adres. Als je meerdere telefoonnummers hebt, de vaste lijn bijv., dan kun je nog meer stemmen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kon nu toch 2 x stemmen. Even online en daarna sms of bellen
En via vpnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 stem per telefoonnummer en 1 stem per ip adres. Als je meerdere telefoonnummers hebt, de vaste lijn bijv., dan kun je nog meer stemmen.
Daar hadden we cybermannetje voorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:44 schreef hole1988 het volgende:
74% is best wel belachelijk veel. Je kan tegenwoordig maar 1 keer stemmen per telefoon/ip-adres, daardoor lag het de laatste jaren een stuk dichter bij elkaar.
Er zijn databases waar je kan zien waar ip adressen voor worden gebruikt, dus ze zouden vpn kunnen blokkeren.quote:
Als dat kutte linkse kliekje op dezequote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Sympathie votes voor Martijn Krabbé en niet zozeer om wat hij presteert als presentator die hij juist door omstandigheden niet meer is.
VI winst zat er in, beetje oneerlijk dit met dat massaal stemmen en tegelijkertijd uitzenden. Dan sta je als ander programma al 10-0 achter. Gaat nergens over. Wat een grote shitshow.
Alleen al vanwege dit soort zure reacties moet ik hier even een flinke drol hebben gelegdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:41 schreef spapaars het volgende:
Leuk dat ook een spekvarkentje kan winnen.
Een of andere serie over een boerderij, erg hoog 'regio-gehalte'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk behoorlijk wat Neerlandse tv, en ik hoor nu toch voor het eerst in mijn leven van "Woeste Grond". WTF is dat?
Voor alle zekerheid, bedoelde Thomas en niet Martijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 04:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dit soort zure reacties moet ik hier even een flinke drol hebben gelegd
Ik dacht even dat het over de winnaar met Down ging.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid, bedoelde Thomas en niet Martijn
Die Thomas draait met alle winden mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over de winnaar met Down ging.
Hij heeft bij SBS de jackpot gepakt, en zal het uitbuiten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Thomas draait met alle winden mee.
Ahh de Televizier is een kut links kliekje die op een bepaalde Manier iets organiseertquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als dat kutte linkse kliekje op deze
Manier een wedstrijdje organiseert moet je het af en toe gewoon meespelen, maar dan wel goed georganiseerd
Woeste grond. Heb daar een minuut of 20 van gezien, heel toevallig. Dat was echt tenenkrommend slecht. Als dat al bij de beste 3 programma’s zit…. tsja. Geen wonder dat er amper meer iemand TV kijkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk behoorlijk wat Neerlandse tv, en ik hoor nu toch voor het eerst in mijn leven van "Woeste Grond". WTF is dat?
Verre van, zelfs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ahh de Televizier is een kut links kliekje die op een bepaalde Manier iets organiseert![]()
Doe toch normaal vent.
Ik snap sowieso bijna nooit iets van die nominaties. Het tv-aanbod is niet denderend, maar er zijn echt genoeg programma's die meer in aanmerking komen voor de Televizier-ring dan een willekeurige regionale dramaserie als Woeste Grond en een slechte Hunted rip-off als Het Jachtseizoen. En dat VI nu eigenlijk gewoon voor de tweede keer wint, vind ik ook een zwaktebod.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woeste grond. Heb daar een minuut of 20 van gezien, heel toevallig. Dat was echt tenenkrommend slecht. Als dat al bij de beste 3 programma’s zit…. tsja. Geen wonder dat er amper meer iemand TV kijkt.
Jammrr dat ze precies ijskonijn Ilse hiervoor kiezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Die in memoriam was mooi gedaan ja, die scène van Joke Bruijs en Gerard Cox was wel even een moment
Onzin, heel mooi gebracht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jammrr dat ze precies ijskonijn Ilse hiervoor kiezen
Weer een hoop grote namen als je ze zo op een rijtje zietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Die in memoriam was mooi gedaan ja, die scène van Joke Bruijs en Gerard Cox was wel even een moment
2025 was wat dat betreft best een impactvol jaar ja... en dan moet je daar het nieuws over Martijn Krabbé en Freek Rikkerink nog bij optellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer een hoop grote namen als je ze zo op een rijtje ziet
In die tijd ging het nog veel over satelliet, tegenwoordig gaat bijna alles over internet/4G.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat ze dit keer de vertraagde reactie op de uitslag van de uitzending van VI hebben weten te voorkomen i.t.t. 2011
[ afbeelding ]
Satelliet is sneller dan 4g ouwe reusquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In die tijd ging het nog veel over satelliet, tegenwoordig gaat bijna alles over internet/4G.
TV satelliet geeft zo'n 3 seconden vertraging. Via internet met de juiste configuratie is dat een stuk minder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Satelliet is sneller dan 4g ouwe reus
Er waren dit jaar ook niet echt grote tv momenten. Misschien dat volgend jaar de onthulling van Astrid Holleeder bij zit en Arnie die terugkwam in GTST. En het jubilieumseizoen van WIDM kunnen we ook alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:06 schreef Arcee het volgende:
Die top 10 van meest memorable tv-momenten van het afgelopen jaar vond ik wel de minst memorable van de afgelopen jaren.
dat er in de zaal boe wordt geroepen omdat VI wint zegt meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Verre van, zelfs.
Die hele sfeer is typisch klassiek Avro.
Ja maar de AVRO heeft maanden voorbereiding nodig ze zijn niet zo vlot, GTST en Holleeder waren pas in sep. En oktober.Nou ja vooruit het muziekje bij Martijn hadden ze wel geregeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er waren dit jaar ook niet echt grote tv momenten. Misschien dat volgend jaar de onthulling van Astrid Holleeder bij zit en Arnie die terugkwam in GTST. En het jubilieumseizoen van WIDM kunnen we ook alvast opschrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |