Amenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:38 schreef kalinhos het volgende:
Thomas![]()
iig blij dat hij won. Ik trek dat overacterende StukTV en al zn presentatoren zo ontzettend slecht dat ik ze niks gun vanavond.
Who is next?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze geven echt iedereen zo’n prijs
Leuk voor tieners tochquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Als er iets is waar de kijkers worden bedrogen, is het dat programma.
Ik vind het altijd maar een slap aftreksel van Huntedquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Ik snap echt niet wat het bij de laatste 3 genomineerde doet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
Jachtseizoen.
Videoland trashquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat het bij de laatste 3 genomineerde doet.
Ik wel.. het is een best populair programma. Dat mensen hier het niks vinden betekent niet dat het geen succesvol programma is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staan betere programma 's op videoland.dan deze trash van stuktv.quote:
Dat was zo mooi toen VI een aantal jaar geleden wonquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Al die chagrijnige koppen als ze niet weten in beeld te komen
In 2022 was het al kanonnenvoer voor Even Tot Hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar waarom pas wanneer hij ziek is?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zoiets.
(In dat geval terecht, maar jaren te laat.)
Het liedje klonk heel erg als dat Swiss song van het ESF.quote:
Is volgens mij uit Wicked.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het liedje klonk heel erg als dat Swiss song van het ESF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |