https://www.canalplus.nl/(...)5-dit-moet-je-weten/quote:Van dramaseries tot talkshows en online vlogs tot spraakmakende reportages: de lijst met kanshebbers laat zien hoe breed het aanbod van de Nederlandse tv is. Lees wie de genomineerden zijn en zorg dat je klaarzit voor het spektaculaire Gouden Televisier-Ring gala!
Overzicht: alle genomineerden Televizier-Ring 2025
Gouden Televizier-Ring (programma’s)
- Het Jachtseizoen: Most Wanted
- Vandaag Inside
- Woeste Grond
Televizier-Ring Presentator
- Hélène Hendriks
- Martijn Krabbé
- Wilfred Genee
Televizier-Ring Acteur
- Hendrik Jan Bökkers
- Malou Gorter
- Wesley van Klink
Televizier-Ring Jeugd
- De Eerste Keer
- Ik Ben Nieuw
- Summer Break
Televizier-Ring Talent
- Robbert Rodenburg
- Stefan Jurriens
- Thomas van Groningen
Televizier-Ring Online videoserie
- Bij Andy in de Auto
- Straatinterviews (Bender)
- Vlog (Gerard Joling)
Televizier-Ring Impact
- #BOOS
- Eva
- Radar
Google zegt 1.91quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Google zegt 1.91
Dat geloof ik eigenlijk niet
Denk alle genomineerdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
En toch eerst aan Britt vragen hoe het met haar gaat. Die man blijft zo positief.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
Is het ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
quote:
Fair enough, zag het alleen zo duidelijk bij hem.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....
Hoezo niet? Ik had het wel verwacht. Martijn kennende doet hij er alles aan om erbij te zijn.quote:
Angst dat hij te ziek zou zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had het wel verwacht. Martijn kennende doet hij er alles aan om erbij te zijn.
Is het niet gewoon een pruik?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |