https://www.canalplus.nl/(...)5-dit-moet-je-weten/quote:Van dramaseries tot talkshows en online vlogs tot spraakmakende reportages: de lijst met kanshebbers laat zien hoe breed het aanbod van de Nederlandse tv is. Lees wie de genomineerden zijn en zorg dat je klaarzit voor het spektaculaire Gouden Televisier-Ring gala!
Overzicht: alle genomineerden Televizier-Ring 2025
Gouden Televizier-Ring (programma’s)
- Het Jachtseizoen: Most Wanted
- Vandaag Inside
- Woeste Grond
Televizier-Ring Presentator
- Hélène Hendriks
- Martijn Krabbé
- Wilfred Genee
Televizier-Ring Acteur
- Hendrik Jan Bökkers
- Malou Gorter
- Wesley van Klink
Televizier-Ring Jeugd
- De Eerste Keer
- Ik Ben Nieuw
- Summer Break
Televizier-Ring Talent
- Robbert Rodenburg
- Stefan Jurriens
- Thomas van Groningen
Televizier-Ring Online videoserie
- Bij Andy in de Auto
- Straatinterviews (Bender)
- Vlog (Gerard Joling)
Televizier-Ring Impact
- #BOOS
- Eva
- Radar
Google zegt 1.91quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Google zegt 1.91
Dat geloof ik eigenlijk niet
Denk alle genomineerdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft Martijn al een microfoontje op?
En toch eerst aan Britt vragen hoe het met haar gaat. Die man blijft zo positief.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
Is het ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach Martijn, wat een teringziekte is het toch
quote:
Fair enough, zag het alleen zo duidelijk bij hem.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat wel duidelijk is dat ie gaat winnen, maar sowieso is elke genomineerde al wel gesnoerd denk ik....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |