abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219024570
Etto in the house en het topic gaat opeens weer over de islam.

Wat was ook weer het oorspronkelijke onderwerp? Mij ben je zo kwijt hoor.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:41:39 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219024712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat deze mensen juist haat ontvingen vanwege hun criminele landgenoten en hun reputatie.

Net als alle Marokkanen over een kam geschoren worden vanwege een hele specifieke groep jonge Marokkaanse jongeren.
En dit is dus precies wat racisme is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219024755
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En dit is dus precies wat racisme is.
Goed zo, heb je weer wat geleerd starhopper, wil je nu een sticker?
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:53:02 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219024767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Goed zo, heb je weer wat geleerd starhopper, wil je nu een sticker?
Ik vind het goed dat jij als rechtse user nou goed laat zien wat dus racisme is. Dus wat mij betreft krijg jij een sticker.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219024845
'Extreem' rechts nog wel _O-.
pi_219024858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Mwah, mijn oma droeg als Christen hoofddoeken tot ver in de jaren 90, misschien zelfs wel begin ‘00’s en zij was als lid van een pinkstergemeente behoorlijk progressief.

Lid van de ChristenUnie en zette zich actief in voor Amnesty international. Voor een vrouw van haar generatie was zij zeer bij de tijd en ruimdenkend.
Niet persé om die hoofddoek (anders hangt Etto weer aan de lamp boven de keukentafel), maar wel complimenten voor je oma.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:39:38 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219025059
Niet gelezen.
pi_219025424
En als je voor vrijheid,vrede en veiligheid bent ,maar ook van de natuur schone lucht enz, houdt.
Maar vind dat er een asielstop moet komen en de nederlandse vlag gewoon gezien mag worden...
Ben je dan extreem rechts? tegenwoordig wel. wat een bullshit.
pi_219027096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 23:19 schreef Thorelf het volgende:
En als je voor vrijheid,vrede en veiligheid bent ,maar ook van de natuur schone lucht enz, houdt.
Maar vind dat er een asielstop moet komen en de nederlandse vlag gewoon gezien mag worden...
Avant-garde praat

Groen Rechts is nog niet geboren. Heel Rotterdam en Eindhoven bebossen.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:06:35 #60
3542 Gia
User under construction
pi_219027143
quote:
Want ook in Katwijk is dit geen abstract landelijk probleem meer. We zagen deze zomer agressieve relschoppers in onze straten vreedzame demonstranten belagen. Daar is het niet bij gebleven. In de afgelopen anderhalve maand zijn er meerdere incidenten geweest: hakenkruizen op straten gekalkt. Een Christelijk Syrisch gezin, dat hier een nieuw leven probeert op te bouwen, werd overspoeld met racistische haat na een mooi interview in de pers. En alleen al deze week: zaterdag, op Coming Out Day, werd de regenboogvlag van de vlaggenmast getrokken. En maandag werd een verkiezingsbord in Rijnsburg beklad, waarbij alleen de posters van rechtse en radicaal-rechtse partijen zichtbaar bleven met de tekst “Stem rechts
Poeh, heftig zeg!! Tja, allemaal veel agressiever dan een halve universiteit slopen, winkelruiten ingooien, auto's vernielen en ga zo maar door!

Oeh, ze bekladden een poster van ons! Agressief, zie je wel!
pi_219027153
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:07 schreef Beathoven het volgende:
Vond een mooie observatie in dat het huidige Israėl ook steeds extreem-rechtser wordt (sorry van de open deur) en extreemrechtse bewegingen de Israėlische vlag nu wat gebruiken als witwasmachine voor extreemrechts in de wereld. Als in 'ik mag latino's / marokkanen, Syriėrs etc haten, want ik steun Israėl'. Dat ze Joodse mensen net zo goed haten en daarmee schelden, dįt zien we dan wel even door de vingers.
Dat zag je goed in de appgroepjes van die toekomstige republikeinse leiders. Openlijk Israel steunen en in de chat lachen met Hitler, gaskamers en racistische jodengrapjes.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:13:09 #62
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219027178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Lul niet zo slap, pipo.

Het is puur dat de daders Syriėrs zijn dat je daar niet post. Dat past niet in je wereldbeeld van een kumbaya multiculti potpourri.
Selectieve censuur in je eigen hoofd met een heel beperk wereldbeeld - best wel treurig eigenlijk ...
"Hoka Hey!"
pi_219028428
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:06 schreef Anti_schaap het volgende:
'Extreem' rechts nog wel _O-.
"Everyone I don't like is Hitler".
Nu meer toepasselijk dan ooit.
pi_219028507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Poeh, heftig zeg!! Tja, allemaal veel agressiever dan een halve universiteit slopen, winkelruiten ingooien, auto's vernielen en ga zo maar door!

Oeh, ze bekladden een poster van ons! Agressief, zie je wel!
Dan nog...

Juist Syrische christenen moet je hier opvangen, want als er één groep daar enorm gevaar loopt zijn zij het wel. De absolute stupiditeit van extreem-rechts, zeker in 'christelijk Katwijk' manifesteert zich steeds op dezelfde manier. Je zou denken: jippie, er komen wat geloofsbroeders bij, weest welkom. Maar de schedelmeter ziet alleen kleur en afkomst, en alle ratio verdwijnt uit het raam.

Overigens, dat diezelfde rechtse christelijke types, zeker in de VS, nu ineens pro-Israėl en pro-Joden zijn, ligt vooral in het gegeven dat die staat en die mensen nodig zijn voor een of andere eindtijdsprofetie. Israėl zelf interesseert ze geen moer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219028981
Dit valt bij mij in de categorie "extreem dom" rechts.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 16 oktober 2025 @ 15:09:41 #66
485843 crew  Jippie
pi_219028988
Graag on-topic blijven-jullie kunnen het!
pi_219029117
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:09 schreef Jippie het volgende:
Graag on-topic blijven-jullie kunnen het!
Ik zet daar vraagtekens bij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219041012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:22 schreef recursief het volgende:
Etto in the house en het topic gaat opeens weer over de islam.

Wat was ook weer het oorspronkelijke onderwerp? Mij ben je zo kwijt hoor.
Hij is daar ervaren in. @EttovanBelgie
pi_219041352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 23:19 schreef Thorelf het volgende:
Als je een asielstop wil dan ja.
De rest is niet relevant (voor dit)
pi_219041362
Hoi! |:)
Vakman pur sang
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:58:37 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219041366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan nog...

Juist Syrische christenen moet je hier opvangen, want als er één groep daar enorm gevaar loopt zijn zij het wel. De absolute stupiditeit van extreem-rechts, zeker in 'christelijk Katwijk' manifesteert zich steeds op dezelfde manier. Je zou denken: jippie, er komen wat geloofsbroeders bij, weest welkom. Maar de schedelmeter ziet alleen kleur en afkomst, en alle ratio verdwijnt uit het raam.

Overigens, dat diezelfde rechtse christelijke types, zeker in de VS, nu ineens pro-Israėl en pro-Joden zijn, ligt vooral in het gegeven dat die staat en die mensen nodig zijn voor een of andere eindtijdsprofetie. Israėl zelf interesseert ze geen moer.
Ook de Syrische christenen wil ik hier niet opvangen. Die zijn vaak net zo conservatief en achterlijk als overige Syriėrs, maar dan met een christelijk sausje.

Ik ben mijn mededogen ondertussen volkomen kwijt, ben je in gevaar? Het maakt me niet meer uit, de wereld is gevaarlijk. Los het maar op waar je bent. Hier in Europa hadden we een veilige plek gecreėerd en daar morrelen we aan omdat we te naļef zijn. Ik wil van het hele principe van asiel af.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219041379
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ook de Syrische christenen wil ik hier niet opvangen. Die zijn vaak net zo conservatief en achterlijk als overige Syriėrs, maar dan met een christelijk sausje.

Ik ben mijn mededogen ondertussen volkomen kwijt, ben je in gevaar? Het maakt me niet meer uit, de wereld is gevaarlijk. Los het maar op waar je bent. Hier in Europa hadden we een veilige plek gecreėerd en daar morrelen we aan omdat we te naļef zijn. Ik wil van het hele principe van asiel af.
Ik hoor veel om me heen dat mensen eindelijk verstandig worden.
Vakman pur sang
pi_219042112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
We zagen deze zomer agressieve relschoppers in onze straten vreedzame demonstranten belagen.
Oh ja, was dat niet vanwege dit soort "vreedzame" figuren?

quote:
'OM verdenkt moslimprediker 'Abou Hafs' van steun aan IS'

De salafistische prediker Fouad el B., alias Abou Hafs, is vorige week gearresteerd in een onderzoek naar financiering van terreurbeweging IS.
Parool

[ Bericht 12% gewijzigd door AchJa op 18-10-2025 10:51:07 ]
pi_219042295
quote:

[..]

Dat gaat wel heel erg ver.
Ik zou het principe van asiel als iets tijdelijks willen zien.
Op enig moment verandert de situatie waar je voor gevlucht bent en kun je gewoon terug.
Of als je op vakantie naar je thuisland kunt, dan kun je ook gewoon terug en plaats maken voor iemand anders die in nood zit.
-
pi_219042319
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat gaat wel heel erg ver.
Ik zou het principe van asiel als iets tijdelijks willen zien.
Op enig moment verandert de situatie waar je voor gevlucht bent en kun je gewoon terug.
Of als je op vakantie naar je thuisland kunt, dan kun je ook gewoon terug en plaats maken voor iemand anders die in nood zit.
Mensen dus eventueel decennialang tot tweederangs burgers bestempelen? Je snapt niet dat dit ook wel hele forse nadelen heeft?
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:21:02 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219042354
quote:

[..]

Ik denk dat dit land juist een vrijplaats moet zijn voor mensen die daadwerkelijk belaagd worden in land van herkomst, bovenal homoseksuelen, vrouwen en politieke en religieuze dissidenten. Betekent dat dat we 'de hele wereld' moeten opvangen? Nee, logistiek gezien is dat onmogelijk, maar ik zou juist een lans willen breken voor genoemde groepen. Die zijn doorgaans ook juist op de vlucht voor conservatieve en onderdrukkende regimes en denkbeelden.

Voor extreem-rechts zoals in Katwijk bestaan al die nuances niet; daar geldt enkel kleur en ras. Kennelijk zijn ze vergeten dat conservatieve en achterlijke denkbeelden ook heel goed binnen de eigen groep kunnen gedijen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219042679
Als je naar opsporing verzocht kijkt, dan zie je practisch alleen maar lichtgetinte mensen.
Als er iets uitzonderlijks qua misdaad gebeurd, zijn het vaak mensen van kleur die de dader zijn.
Dat alles kan je zo nagaan in de media.
Je ziet het best vaak hier op FOK! dat als jongeren het probleem zijn in een nieuwsartikel dat vaak geassocieerd wordt met jongeren uit de Arabisch-sprekende wereld (Marokko, in de meeste gevallen, maar tegenwoordig ook steeds vaker Syriėrs). Dat komt niet uit de lucht vallen.

En vervolgens wordt het gek gevonden dat extreem rechts meer aanhang krijgt. Vooral gezien dat de rest van de politici niet de vinger op de zere plek durven te leggen en een figuurlijke scalpel ter hand te nemen.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:20:54 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219042770
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Als je naar opsporing verzocht kijkt, dan zie je practisch alleen maar lichtgetinte mensen.
Als er iets uitzonderlijks qua misdaad gebeurd, zijn het vaak mensen van kleur die de dader zijn.
Dat alles kan je zo nagaan in de media.
Je ziet het best vaak hier op FOK! dat als jongeren het probleem zijn in een nieuwsartikel dat vaak geassocieerd wordt met jongeren uit de Arabisch-sprekende wereld (Marokko, in de meeste gevallen, maar tegenwoordig ook steeds vaker Syriėrs). Dat komt niet uit de lucht vallen.

En vervolgens wordt het gek gevonden dat extreem rechts meer aanhang krijgt. Vooral gezien dat de rest van de politici niet de vinger op de zere plek durven te leggen en een figuurlijke scalpel ter hand te nemen.
Extreem rechts is dan ook extreem dom. Je kunt mensen niet beoordelen of afrekenen op vaststaande eigenschappen van identiteit, in dit geval ras, kleur en etniciteit.

Het gaat niet om dergelijke letterlijke oppervlakkigheden. Het gaat om gedrag, ideeėn en denkbeelden.

Een uitspraak als "Minder Marokkanen" is dan ook volstrekt onzinnig, naast potentieel gevaarlijk. Is hetzelfde als roepen dat je "Minder IJslanders" wil, of "Minder Ghanezen", of "Minder Ecuadorianen".

Zoals ik elders al stelde: liever een afvallige Mocro dan een bekeerde Hollander. Ras interesseert me geen fluit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Redactie Sport zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:27:55 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219042812
Extreemrechts is salonfähig geworden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:30:34 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219042823
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind je? Ik vond het wel geruststellend dat de demo's van Els en Defend Netherlands wederom lieten zien hoe weinig interesse de 'Nederlander' heeft in die haatclubs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219042851
quote:
Dat klopt wel. Kijk alleen al naar de VVD, de vorige keer moest en zou er geregeerd gaan worden met de PVV en nu is JA21 de grote liefde. En nou zijn dat beide misschien geen extreemrechtse partijen maar die hele uiterst rechtse hoek kliekt nogal tegen elkaar en aanhang en boegbeelden lopen in elkaar over…
pi_219042981
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:15 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Mensen dus eventueel decennialang tot tweederangs burgers bestempelen? Je snapt niet dat dit ook wel hele forse nadelen heeft?
Ga vooral door met dit soort karikaturen.
-
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:59:28 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219043007
quote:
Over de normalisering ervan:

https://www.trouw.nl/poli(...)g-op-straat~b4ad5bbf
pi_219043057
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:54 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ga vooral door met dit soort karikaturen.
Het gebeurt gewoon. Neem bijvoorbeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Afshin_Ellian die woont hier al sinds 1989. En die kan nu echt nog niet veilig terug naar Iran (of Afghanistan waar hij eerst heen was gevlucht). En zijn kinderen zijn volledig gebonden aan Nederland.
Als we jouw voorstel overnemen dan zou, wanneer de Ayatollahs eindelijk oprotten, een Nederlands Kamerlid moeten vertrekken. En ook de huidige partijleider van de VVD zou hier niet langer mogen wonen want die zou best weer veilig in Turkije kunnen wonen.

En zouden die vluchtelingen die wat jou betreft ooit weer moeten vertrekken bijvoorbeeld wel Kamerlid mogen worden?
pi_219043093
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:35 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Niks aan de hand joh :') doorlopen mensen....
Er is wel degelijk iets aan de hand, mensen zijn het beleid beu maar de politici weigeren te doen wat nodig is. Het is aan het borrelen en er gaat een moment komen dat de bom barst. Je ziet het al in Engeland gebeuren alleen kan men daar politiek wel het een en ander veranderen. Hier ontbreekt nog steeds de wil van de politici en ons systeem zorgt er ook voor dat de noodzakelijke veranderingen niet plaats kunnen vinden.
pi_219043302
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Neem bijvoorbeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Afshin_Ellian die woont hier al sinds 1989. En die kan nu echt nog niet veilig terug naar Iran (of Afghanistan waar hij eerst heen was gevlucht).
Heel goed dat je met Afshin Ellian aan komt zetten, luister vooral zelf wat vaker naar hem.
Hij heeft scherpe analyses en is wars van de deugende praatjes die in nederland de publieke opinie domineren.
Hij is het type vluchteling waar we tot in lengte van jaren elke maand wel een vliegtuig vol van kunnen gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 18-10-2025 15:11:12 ]
-
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:54:18 #87
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219043448
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:

[..]
Heel goed dat je met Afshin Ellian aan komt zetten, luister vooral zelf wat vaker naar hem.
Hij heeft scherpe analyses en is wars van de deugende praatjes die in nederland de publieke opinie domineren.
Hij is het type vluchteling waar we tot in lengte van jaren elke maand wel een vleigtuig vol van kunnen gebruiken.
Mooi verwoord en de waarheid ^O^
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:11:46 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219043841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik denk dat dit land juist een vrijplaats moet zijn voor mensen die daadwerkelijk belaagd worden in land van herkomst, bovenal homoseksuelen, vrouwen en politieke en religieuze dissidenten. Betekent dat dat we 'de hele wereld' moeten opvangen? Nee, logistiek gezien is dat onmogelijk, maar ik zou juist een lans willen breken voor genoemde groepen. Die zijn doorgaans ook juist op de vlucht voor conservatieve en onderdrukkende regimes en denkbeelden.

Voor extreem-rechts zoals in Katwijk bestaan al die nuances niet; daar geldt enkel kleur en ras. Kennelijk zijn ze vergeten dat conservatieve en achterlijke denkbeelden ook heel goed binnen de eigen groep kunnen gedijen.
Ik respecteer je mening wel, vind je in het algemeen een redelijke en beschaafde user, maar ik deel je mening niet :)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219044023
quote:
Op een bepaald moment maakt het niet meer uit hoe hard je ook scheld op mensen waarmee je het oneens bent. Ze zijn er immuun voor geworden en halen hun schouders op.
En naarmate de groep groter is die het doelwit is van zo'n bejegening neemt het effect nog verder af.

Ja het was echt slim om alles rechts van D66 uit te maken voor dom rechts of extreem rechts en daar tot vervelens toe op terug te komen.
-
pi_219044290
Je kan prima multi culturele facetten hebben in je maatschappij.
Dit houd op met werken als de verschillende culturen of enkele daarvan de overhand krijgen.
Dan word het groep versus groep.

Exact wat je al jaren ziet gebeuren en erger worden.
pi_219044350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Asielzoekers bestaan al eeuwen. En je hebt ze ook nodig, alleen de rotte appels moet je eruit zeven.
Niet in de wereldwijd rondtrekkende aantallen die er nu plaats vindt. De globalisering heeft de asielindustrie ook bereikt. Gevolg: iedereen zoekt de plek op waar men het meest aan het uitkeringen- en toeslageninfuus kan gaan hangen. Dat heeft niets meer met het vluchten naar een buurland van vroeger te maken.
pi_219044423
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:35 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat klopt wel. Kijk alleen al naar de VVD, de vorige keer moest en zou er geregeerd gaan worden met de PVV en nu is JA21 de grote liefde. En nou zijn dat beide misschien geen extreemrechtse partijen maar die hele uiterst rechtse hoek kliekt nogal tegen elkaar en aanhang en boegbeelden lopen in elkaar over…
De VVD was onder Bolkestein en Van Aartsen ook vrij rechts. Die cope dat de VVD altijd al een soort D66 light zou zijn is echt stompzinnig. Dat was vooral omdat Rutte alles weggaf om een kabinet bij elkaar te houden.
pi_219044871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:

[..]
Hij is het type vluchteling waar we tot in lengte van jaren elke maand wel een vliegtuig vol van kunnen gebruiken.
Ok, dus die hoeft van jou dus niet terug als Iran weer veilig voor hem wordt?
pi_219044877
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De VVD was onder Bolkestein en Van Aartsen ook vrij rechts. Die cope dat de VVD altijd al een soort D66 light zou zijn is echt stompzinnig. Dat was vooral omdat Rutte alles weggaf om een kabinet bij elkaar te houden.
Volgens mij hoeft dat van niemand.
pi_219044978
Zag vandaag weer wat beelden van anti-AZC demonstranten.

Sjezus wat een proleten lopen daar tussen. Dat moet toch anders kunnen?
pi_219045006
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Zag vandaag weer wat beelden van anti-AZC demonstranten.

Sjezus wat een proleten lopen daar tussen. Dat moet toch anders kunnen?
Tja, het trekt nu eenmaal per definitie een bepaald slag volk aan.
pi_219045066
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, het trekt nu eenmaal per definitie een bepaald slag volk aan.
protip: Je kunt beginnen met die idioten achteraan te zetten. Paaltje slaan met "alle bomberjacks hier achter a.u.b.".

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 18-10-2025 18:39:15 (. vergeten) ]
pi_219045087
Als deze mensen een ander beleid willen, dan kunnen ze beter een keer op JA21 stemmen. Die zijn ook echt rechts, maar verwachten in ieder geval nog dat hun volksvertegenwoordigers iets doen.

De PVV volksvertegenwoordigers zitten alleen maar in de Tweede Kamer om niets te doen en hun zakken te vullen van onze belastingcenten. Die lui worden slapend rijk over de rug van de hardwerkende Nederlander.
pi_219045137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
protip: Je kunt beginnen met die idioten achteraan te zetten. Paaltje slaan met "alle bomberjacks hier achter a.u.b.".
Zeker maar dan blijft er voor dat paaltje verdomde weinig over.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:52:46 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219045154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:43 schreef Jojoke het volgende:
Als deze mensen een ander beleid willen, dan kunnen ze beter een keer op JA21 stemmen. Die zijn ook echt rechts, maar verwachten in ieder geval nog dat hun volksvertegenwoordigers iets doen.

De PVV volksvertegenwoordigers zitten alleen maar in de Tweede Kamer om niets te doen en hun zakken te vullen van onze belastingcenten. Die lui worden slapend rijk over de rug van de hardwerkende Nederlander.
NWS / JA21 veranderde stiekem verkiezingsbeloftes voor doorrekening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')