abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219354235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Meer mensen die Black Friday gebruiken voor een nieuw paar schoenen? Ik heb Asics Trabuco Terra trailschoenen op het oog. Gewoon op de asics outlet dus niet specifiek in de aanbieding vanwege Black Friday maar alsnog flinke korting dus ik vind het mooi. :D
Alphafly 3 voor 185 op Nike website. (Nog steeds veel natuurlijk). Vrouwenversie (t/m maat 43) zelfs 155.
Die moet ik nog een keer uitproberen als race shoe maar ik vond 300+ (full price) / 250+ (reguliere sales) altijd te overdreven.
Maar ik ga voor mijn marathon volgende week niet meer switchen (Asics Metaspeed Edge Tokyo).

Volgend jaar wil ik wat Chinese merken proberen (via aliexpress en zo). Ik lees tegenwoordig best goede reviews van goede lopers over bepaalde merken. Vergelijkbare kwaliteit als Westerse merken maar voor +- 1/3 van de prijs.
pi_219354511
quote:
99s.gif Op donderdag 27 november 2025 07:17 schreef mosselmossel het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die erover denkt om als er geen centje noodzaak is op een loopband gaat lopen. Wat een geestdodendheid. Hup. Naar buiten.

Heb in de afgelopen tien jaar ook misschien maar drie of vier keer gehad dat ik vanwege het weer niet buiten kon lopen (te veel sneeuw, ijzel of onweer).

Maar goed.
Ik heb toen ik in Montana woonde veel op een loopband gelopen. Als het onder de -10C komt wordt het risky voor je longen, en dat was het daar nogal vaak in de winter.
pi_219355249
quote:
Meer mensen die Black Friday gebruiken voor een nieuw paar schoenen? Ik heb Asics Trabuco Terra trailschoenen op het oog. Gewoon op de asics outlet dus niet specifiek in de aanbieding vanwege Black Friday maar alsnog flinke korting dus ik vind het mooi. :D
Ik heb deze besteld, benieuwd hoe lang ze mooi wit blijven:
ASICS GT-2000 14 TOKYO
pi_219361488
Ik kocht vorige week de Adidas Adizero Boston 13 voor minder dan 130 euro. Geen idee of dat een aanbieding was, maar wel lekker.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_219367224
Zit sterk te kijken naar een paar Adidas Evo SL voor 120 piek, toch even kijken wat de hype nou is :+
pi_219374180
quote:
Jazeker, vandaag binnen gehad.

https://www.nike.com/nl/e(...)-racing-shoes-ZXgLBh

Mijn vriendin slaapt op de bank vannacht, want ik ben een beetje verliefd.

(Ook nog een paar pegasus 41 se)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zondag 30 november 2025 @ 19:46:21 #257
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219381257
quote:
Al mijn schoenen vervangen, dus mijn duurschoenen (Mizuno’s) en mijn trainingsschoenen (Endorphin Speeds). En voor mijn verjaardag laten vallen dat ik graag een setje Alphafly’s wil, dus hopelijk is dat ook gelukt.
Makkelijk eerste
  maandag 1 december 2025 @ 13:53:07 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219386767
Gisteren de 25km van de 't Is voor niks in Geldrop op de Strabrechtse heide gelopen. Dit was de op 1 na laatste editie, want Staatsbosbeheer beperkt evenementen daar steeds meer (https://www.ed.nl/geldrop(...)-voor-niks~a00a0816/). In voorgaande jaren was er nog een 30km en 42km, dit jaar was 25km de langste afstand. Ik merkte ook dat de 25km een soort heen en weer lus had om weer samen te komen met de 21km en een groot deel van het natuurgebied niet meer begaan werd.

Ik had er goed voor getraind de afgelopen weken en toch vond ik het op de zanderige stukken toch weer onverwacht zwaar en zag ik mijn pace teruglopen. Ook had ik een stel All terrain hardloopschoenen aan van HOKA (Challenger ATR6) die ik verder niet zo vaak draag tenzij het een modderpoel in het bos is. Die zaten toch niet zo lekker bij de teen van mijn linkervoet, want die heeft een blaar opgeleverd. Ik hou me dus maar vooral bij mijn leest: wegwedstrijden. (Wintermarathon) Leeuwarden is de volgende op de agenda :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219406766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef valleilijn het volgende:
Zit sterk te kijken naar een paar Adidas Evo SL voor 120 piek, toch even kijken wat de hype nou is :+
Ik heb 3 paar van de Evo SL. De upper is matig met een tong die steeds dubbelvouwt aan de zijkanten als je 'm aandoet, maar verder vind ik dit de fijnste schoen die ooit gemaakt is. Maar goed, dat kan voor jou anders zijn natuurlijk.

Er schijnen wel wat verschillen in productiekwaliteit te zijn per badge, dat is wel matig.

Verder heb ik afgelopen weekend weer meegedaan aan de beruchte Meijendelloop. Een wedstrijd die iedere loper een keer gelopen zou moeten hebben. Ik vond het zwaar en liep 13 minuten langzamer dan 9 jaar geleden. Ik ben behoorlijk achteruit gegaan in conditie na een covid-besmetting begin oktober.
pi_219414166
@mosselmossel, weet jij wat precies de opzet van dit is?

Serious Runners

Ik kan op de sites van de organiserende verenigingen geen verdere informatie vinden.
pi_219414930
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef En1gma het volgende:
@:mosselmossel, weet jij wat precies de opzet van dit is?

Serious Runners

Ik kan op de sites van de organiserende verenigingen geen verdere informatie vinden.
Ik weet dit exact. Geld ophalen voor het goeie doel, beetje rennen en verder niet mouwen
Lange duurloop: gewoon je duurloop (max 5.15 uur) op de baan, rondjes.
Verder wat estafette dingetjes, moet je wel met een team of met je kind inschrijven.

Verder is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk poffertjes koopt.

En dan leveren wij al het geld in bij het Glazen Huis, dat dit jaar bij ons in de stad staat.

Ik doe zelf mee met de duurloop en wil eigenlijk wel iets van 30km lopen. Dus 75 rondjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door mosselmossel op 05-12-2025 11:58:57 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_219415488
Ok bedankt, een lange duurloop op de baan zie ik niet helemaal zitten helaas.
Zondag doe ik wel mee aan de Engelermeercross.
  vrijdag 5 december 2025 @ 13:38:57 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_219415703
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Ik weet dit exact. Geld ophalen voor het goeie doel, beetje rennen en verder niet mouwen
Lange duurloop: gewoon je duurloop (max 5.15 uur) op de baan, rondjes.
Verder wat estafette dingetjes, moet je wel met een team of met je kind inschrijven.

Verder is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk poffertjes koopt.

En dan leveren wij al het geld in bij het Glazen Huis, dat dit jaar bij ons in de stad staat.

Ik doe zelf mee met de duurloop en wil eigenlijk wel iets van 30km lopen. Dus 75 rondjes.
Poffertjes O+ En rondjes lopen O+
F means you're fucked
  vrijdag 5 december 2025 @ 13:40:59 #264
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_219415717
Gisteren bericht gehad dat ik ben ingeloot voor de West Highland Way Race in juni *O*

De derde keer dat ik aan de start sta....de eerste keer wel gefinisht maar de laatste dik 50km strompelend en hallucinerend, de tweede keer bij 96km uitgestapt.

Nu hopeloos uit vorm, maar het is een mooie reden om hard te trainen en het nu wél goed te doen.

En Jasmin Paris doet ook mee! *O*
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')