Alphafly 3 voor 185 op Nike website. (Nog steeds veel natuurlijk). Vrouwenversie (t/m maat 43) zelfs 155.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Meer mensen die Black Friday gebruiken voor een nieuw paar schoenen? Ik heb Asics Trabuco Terra trailschoenen op het oog. Gewoon op de asics outlet dus niet specifiek in de aanbieding vanwege Black Friday maar alsnog flinke korting dus ik vind het mooi.
Ik heb toen ik in Montana woonde veel op een loopband gelopen. Als het onder de -10C komt wordt het risky voor je longen, en dat was het daar nogal vaak in de winter.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:17 schreef mosselmossel het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die erover denkt om als er geen centje noodzaak is op een loopband gaat lopen. Wat een geestdodendheid. Hup. Naar buiten.
Heb in de afgelopen tien jaar ook misschien maar drie of vier keer gehad dat ik vanwege het weer niet buiten kon lopen (te veel sneeuw, ijzel of onweer).
Maar goed.
Ik heb deze besteld, benieuwd hoe lang ze mooi wit blijven:quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Meer mensen die Black Friday gebruiken voor een nieuw paar schoenen? Ik heb Asics Trabuco Terra trailschoenen op het oog. Gewoon op de asics outlet dus niet specifiek in de aanbieding vanwege Black Friday maar alsnog flinke korting dus ik vind het mooi.
Jazeker, vandaag binnen gehad.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Al mijn schoenen vervangen, dus mijn duurschoenen (Mizuno’s) en mijn trainingsschoenen (Endorphin Speeds). En voor mijn verjaardag laten vallen dat ik graag een setje Alphafly’s wil, dus hopelijk is dat ook gelukt.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 3 paar van de Evo SL. De upper is matig met een tong die steeds dubbelvouwt aan de zijkanten als je 'm aandoet, maar verder vind ik dit de fijnste schoen die ooit gemaakt is. Maar goed, dat kan voor jou anders zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef valleilijn het volgende:
Zit sterk te kijken naar een paar Adidas Evo SL voor 120 piek, toch even kijken wat de hype nou is
Ik weet dit exact. Geld ophalen voor het goeie doel, beetje rennen en verder niet mouwenquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef En1gma het volgende:
@:mosselmossel, weet jij wat precies de opzet van dit is?
Serious Runners
Ik kan op de sites van de organiserende verenigingen geen verdere informatie vinden.
Poffertjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik weet dit exact. Geld ophalen voor het goeie doel, beetje rennen en verder niet mouwen
Lange duurloop: gewoon je duurloop (max 5.15 uur) op de baan, rondjes.
Verder wat estafette dingetjes, moet je wel met een team of met je kind inschrijven.
Verder is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk poffertjes koopt.
En dan leveren wij al het geld in bij het Glazen Huis, dat dit jaar bij ons in de stad staat.
Ik doe zelf mee met de duurloop en wil eigenlijk wel iets van 30km lopen. Dus 75 rondjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |