quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
wel willen uitdelen, niet kunnen incasseren.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nou vooral omdat het gepaard gaat met neus of kneus. Plus dat het ervoor zorgt dat voor velen kennelijk oprechtheid daarin niet meer bestaat. Want als alles deugen is dan doet of vindt niemand kennelijk meer iets omdat het simpelweg gewoon hun mening is
Alleen reageren op posts waar hij kan afvlakken en terugkaatsenquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zou jij je natuurlijk nooooooooooooooooooit schuldig aan maken.
De toegenomen polarisatie komt natuurlijk niet van rechts, maar van progressief links waar men onder andere de instroom van asielmigranten wil faciliteren, de samenleving verdeeld via intersectionele identiteitspolitiek en allochtone culturen boven de Westerse en Nederlandse cultuur plaatst. Dat zorgt voor de groei van de partijen die jij en anderen zo verwerpelijk vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die willens en wetens voor rechtse partijen kiezen die de samenleving bewust polariseren, kun je zonder probleem ‘domrechts’ noemen. Slimrechts bestaat ook: mensen die voor rechtse partijen kiezen die niet willen polariseren of achterlijke wetsvoorstellen doen. Deugen wordt maar op 1 manier gebruikt en dat is om mensen weg te zetten alsof ze zaken steunen, niet uit overtuiging, maar om een goede indruk te maken. Als je dat verschil niet ziet……
Onzin. Types die alleen maar met asielzoekers bezig zijn, zelfs als ze hun dikke teen stoten is het nog de schuld van de asielzoekers, en ‘dat hep op facebook gestaan’ zijn wat mij betreft niet meer waard dan die titel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:38 schreef sp3c het volgende:
Verschil is dat rechts wel mag en domrechts niet
En door
Ja, die kent zichzelf duidelijk nog niet zo goed.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
@:HowardRoark: BOEHOEHOE politieke tribalisme!!
Ook @:HowardRoark, in nota bene de eerstvolgende reactie: De toegenomen polarisatie komt natuurlijk niet van rechts, maar van progressief links
Gelukkig ben jij dan ook geen moderator hier.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. Types die alleen maar met asielzoekers bezig zijn, zelfs als ze hun dikke teen stoten is het nog de schuld van de asielzoekers, en ‘dat hep op facebook gestaan’ zijn wat mij betreft niet meer waard dan die titel.
Correct.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
@:HowardRoark: BOEHOEHOE politieke tribalisme!!
Ook @:HowardRoark, in nota bene de eerstvolgende reactie: De toegenomen polarisatie komt natuurlijk niet van rechts, maar van progressief links
Ja, dan heb ik ook een mening.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dan ook geen moderator hier.
Want stel je voor dat iemand een andere mening of politieke voorkeur heeft...
En dat soort types vertonen bijzonder veel snowflake gedrag waar ze normaliter zelf zo over janken als ze gewezen worden op hun simplistische manier van denkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. Types die alleen maar met asielzoekers bezig zijn, zelfs als ze hun dikke teen stoten is het nog de schuld van de asielzoekers, en ‘dat hep op facebook gestaan’ zijn wat mij betreft niet meer waard dan die titel.
En zelf mogen ze andere meningen wel voor rotte vis uitmaken, maar volgens sommige users hier moet je er vooral respect voor hebben. Nah.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat soort types vertonen bijzonder veel snowflake gedrag waar ze normaliter zelf zo over janken als ze gewezen worden op hun simplistische manier van denken
De term heeft academische onderbouwing. Dan zul je moeten weten dat je niet lichtzinnig om moet gaan met zulke predikaten. Net zoals bijvoorbeeld de term genocide.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Juist als historicus (zonder aanhalingstekens) ben ik van mening dat ik echt wel in staat ben een term als ‘fascist’ correct te gebruiken wanneer het nodig en gerechtvaardigd is. De term heeft een academische onderbouwing, ‘deuglinks’ is puur een verzonnen term om mensen die niet meelopen in het ‘alle immigranten zijn misdadigers’ narratief van (extreem)rechts, weg te zetten op een bepaalde nare, negatieve manier.
Kijk maar uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Altijd zo zielig, die "weet je wel wie ik ben?!" types die zich online voordoen als een expert of academicus.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer geschiedenisboeken heb opengeslagen dan jij warme maaltijden hebt gegeten.
Weet jij wel wie mijn vader isquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Altijd zo zielig, die "weet je wel wie ik ben?!" types die zich online voordoen als een expert of academicus.
Ik zie jou de laatste tijd wel vaker smijten met argumenten als 'ik weet het beter want ik heb er voor gestudeerd'.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Juist als historicus (zonder aanhalingstekens) ben ik van mening dat ik echt wel in staat ben een term als ‘fascist’ correct te gebruiken wanneer het nodig en gerechtvaardigd is. De term heeft een academische onderbouwing, ‘deuglinks’ is puur een verzonnen term om mensen die niet meelopen in het ‘alle immigranten zijn misdadigers’ narratief van (extreem)rechts, weg te zetten op een bepaalde nare, negatieve manier.
Opengeslagen maar overduidelijk niet gelezen.quote:
De dag dat ik me iets ga aantrekken van wat jij vindt is de dag dat ik om euthanasie vraag, want dan is mijn leven uitzichtloos.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik zie jou de laatste tijd wel vaker smijten met argumenten als 'ik weet het beter want ik heb er voor gestudeerd'.
Weet je wat ik daarvan vind?
Sneu.
Weet je hoe dat overkomt:
Dat je geen argumenten meer hebt. Op jezelf als autoriteit beroepen.
Als het je echt niets zou doen zou je niet reagerenquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De dag dat ik me iets ga aantrekken van wat jij vindt is de dag dat ik om euthanasie vraag, want dan is mijn leven uitzichtloos.
Reageer dan niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De dag dat ik me iets ga aantrekken van wat jij vindt is de dag dat ik om euthanasie vraag, want dan is mijn leven uitzichtloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |