SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik was alweer gereincarneerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende: [..] ik had al ruim tussen 6 planken gelegen dan
![]()
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Maar ik hoop dat ik dan slaap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de gizmo's volproppen met saucijzenbroodjes.
Over een uur.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
moet morgenochtend openen, dus verplicht vroeg weg..
Character reroll.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
9 uur uiterlijk op werk zijn, in de praktijk zal het ergens tussen 8:30 en 8:45 zijn
Gerrie is de organisatie, bij haar kun je terecht of er nog plaats is, daar ga ik niet overquote:
ik moet wel door tot iets van 19:00quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.
RIPquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel door tot iets van 19:00
Hé wat welke pm?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pas
als nachten 200% waren zou hier iedereen snachts werkenquote:
Ik doe meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik spring net weer op 0quote:
niet als je ontbindende voorwaarden hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je geld en kun je het nog eens voor meer geld verkopen.
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als je ontbindende voorwaarden hebt
Nee nu niet vanwege de erfpacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?
hoe warm wordt het vandaag?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen![]()
Net de loopband gedaan. nu touwtje springen. Denk dat ik vandaag naar het strand kan
meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zo heel warm 29 graden. Het regenseizoen is begonnen dus dan komt er koudere lucht
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Setlist in de spoiler![]()
Merch downstairsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En dat blijft het nog wel een uurquote:
Dan blijf je lekker liggen en bel de baas maar op.quote:
Ook altijd jammer dat je op je vrije dag alsnog vroeg wakker wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:04 schreef Karzai het volgende:
Vrij vandaag, maar van uitslapen is geen sprake
Ouderdom en een zwakke blaasquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook altijd jammer dat je op je vrije dag alsnog vroeg wakker wordt.
Dan zal het wel licht zijn als ik weer naar huis loopquote:
Liever nu dan als ik in de auto naar huis zit.quote:
Gefeliciteerd met je ogen FBBquote:
Bakkes BMPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je ogen FBB
Je kan ook later beginnen en eerder eindigenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever nu dan als ik in de auto naar huis zit.
Was voorbereid op 1,5 uur ellende, maar navigatie zegt nu maar een uur reistijd, dus ik kan ook nog iets eerder beginnen en dus eindigen
Mij lukt dat nooit, er zit altijd eem vrachtwagen of een ouwe vent in een Yaris in de weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Doe mij bifi worst en een red bulletje en met 140 over de snelweg heen
Make mequote:
Misschienquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:41 schreef Nattekat het volgende:
4EverBlackEyed is al door haar geroofde vreten heen?
Gewoon van de weg af drukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lukt dat nooit, er zit altijd eem vrachtwagen of een ouwe vent in een Yaris in de weg.
@UitStralingquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Doe mij bifi worst en een red bulletje en met 140 over de snelweg heen
Kom.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
File omdat 3 busjes op elkaar zijn geknald![]()
Moet je maar niet zo debiel rijden
Ja, iets met brood op de plankquote:
Kettingbotsingquote:
Ik ga altijd aggressief seinen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon van de weg af drukken
Beetje tütteren daarbij?quote:
Maar ja .. die ouwe vent in de Yaris ziet en hoort niks ...quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja .. die ouwe vent in de Yaris ziet en hoort niks ...
Dan zit ik tegen de bumper.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan precies 100 rijden.
Gunstig voor de hoogte van de verzekeringspremie is het niet ...quote:
quote:
Dan zat je er al te dicht op.quote:
Ik heb wel een keer 55 gereden waar je 60 mocht, omdat er zo'n irritante mini op mn bumper zat, terwijl ik al 60 reed op zo'n kronkelig landweggetjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan precies 100 rijden.
Is al opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een bifi bij de hand?
Klinkt matig. Maar hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is al op
Ik heb Dubai verwenkoffie gekocht
Geen idee of het iets is
En terecht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer 55 gereden waar je 60 mocht, omdat er zo'n irritante mini op mn bumper zat, terwijl ik al 60 reed op zo'n kronkelig landweggetje
Zo'n negatieve reactie ben ik niet van je gewendquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt matig. Maar hou ons op de hoogte.
Nee, ik houd gewoon afstand. Maar de pipo voor mij reed 95 of zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zat je er al te dicht op.
Minimaal 280 euro.
Ik had er eigenlijk 50 van moeten maken, maar daar heb ik alleen mezelf meequote:
Ik zit niet helemaal in die Dubai hypequote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n negatieve reactie ben ik niet van je gewend
jij zou een maand weg blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk 50 van moeten maken, maar daar heb ik alleen mezelf mee
Dat blijktquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit niet helemaal in die Dubai hype
Doe je daar dan kamelenmelk in?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik heb daarnaast ook weer Baileys koffie
Nee doe niet zo raar, gewoon gekookt water.quote:
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffiequote:
Verrassing!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffie
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer de eerste Harry Potter film op tv. Kerst komt er dus weer aan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik heb daarnaast ook weer Baileys koffie
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is het nog gelukt gisteren met het concert?quote:
quote:
Je wordt vast met open armen ontvangen daarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de branderij. Ik vind het wel spannend.
Doet drie rondjes om de rotonde en kotst uit het raamquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffie
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doet drie rondjes om de rotonde en kotst uit het raam
quote:
Oh god. Leuke films, maar niet om nonstop te kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds ik IPTV heb een beetje genezen aangezien daar 24/7 harry potter op een zender zit.
alle films achter elkaar zonder reclames, zonder pauzes. (naja de aftiteling is er wel)
daarom ben ik ook genezenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh god. Leuke films, maar niet om nonstop te kijken.
Pas als Maria ontdooid is, is het kerstseizoen begonnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wow, intens wel. Zo goed zijn die films nu ook weer niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds ik IPTV heb een beetje genezen aangezien daar 24/7 harry potter op een zender zit.
alle films achter elkaar zonder reclames, zonder pauzes. (naja de aftiteling is er wel)
ook daar hebben ze 365 dagen per jaar 7 dagen per week een oplossing voorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas als Maria ontdooid is, is het kerstseizoen begonnen.
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de branderij. Ik vind het wel spannend.
Alweer beter?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doen
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doen
ik hoest nog zo nu en dan, zit nog wel wat slijm vast denk ik, en moeier dan normaal savonds maar verder wel okquote:
Ja, ze hebben gewoon de hele set gespeeld, zanger was in orde. Ging gewoon iets achter de schermen niet goed. Hebben niet echt uitgelegd waardoor de zanger niet meteen opkwam.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het nog gelukt gisteren met het concert?
Ughhhquote:
Nee, nee, als Maria ontdooid is 1 november.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook daar hebben ze 365 dagen per jaar 7 dagen per week een oplossing voor
https://christmasfm.com/
Gaat weer ietsjes de goede kant opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoest nog zo nu en dan, zit nog wel wat slijm vast denk ik, en moeier dan normaal savonds maar verder wel ok
Ik had vanochtend ook brood op de plank om te smeren. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets met brood op de plank
ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gewoon de hele set gespeeld, zanger was in orde. Ging gewoon iets achter de schermen niet goed. Hebben niet echt uitgelegd waardoor de zanger niet meteen opkwam.
Maar het was wel gewoon tof.
Dat bedoelde je toch?
Ik niet, vanochtendquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook brood op de plank om te smeren. Komt wel dichtbij zo
Zo fancyquote:
precies, nu zorgen dat ik weg kan want ben aan de late kantquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat weer ietsjes de goede kant op
Ja, eigenlijk wel héquote:
Eet jij geen ontbijt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, vanochtend
Is gewoon 1 lange hordeloop dan
Zo ben jijquote:
Friends bolle benefits ?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je ogen FBB
quote:
Nee, pas als ik een keer wakker benquote:
Goed plan. Maar dan moet ik nu wel in m'n auto blijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook later beginnen en eerder eindigen
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kwam gisteren weer tegen de oven aan.
[ link | afbeelding ]
Waarom doe je dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kwam gisteren weer tegen de oven aan.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook later beginnen en eerder eindigen
Hm, de laatste keer dat ik die allemaal heb gekeken is 1,5 jaar geleden. Voelt nog net te vroeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo ben ikquote:
Zoals jij ons iedere keer in de steek laat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Om half 10 aan komen kakken en om 10 uur naar huis
Prima plan
Moeten is dwang en daar houden we niet vanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, de laatste keer dat ik die allemaal heb gekeken is 1,5 jaar geleden. Voelt nog net te vroeg.
En ik moet eerst door de laatste 3 Marvelfilms tot Endgame.
a. omdat ik wilde weten of de waarschuwingen kloptequote:
*Aai over de bol geeftquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals jij ons iedere keer in de steek laat.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Prima plan
dwang is strafbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van
Ohquote:
Ja, klinkt super normaal en gezondquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:31 schreef Karzai het volgende:
Beetje amfetamine en 40 uur achter elkaar doorgaan.
Ben je daarna 5 dagen weer vrij
Ik denk all of the above.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
a. omdat ik wilde weten of de waarschuwingen klopte
b. omdat ik mezelf graag pijn wil doen
c. per ongeluk natuurlijk
d. omdat ik graag mijn brandwonden aan jullie wil laten zien, maar dan moet ik ze wel eerst hebben
wat een innerlijke strijd!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk all of the above.
Maar als je de wereld hebt veroverd, dan kan je die wetten schrappen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
*Streept plannen voor verovering van de wereld weer door
Misschien lukt het zonder dwangquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
*Streept plannen voor verovering van de wereld weer door
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Prima plan
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik
Als ik daar zin in heb
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je de wereld hebt veroverd, dan kan je die wetten schrappen.
Hm, willen jullie mijn adviseurs worden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien lukt het zonder dwang
Ja, maar dan wel in een speciaal pak.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hm, willen jullie mijn adviseurs worden ?
Welk deel krijg ik dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hm, willen jullie mijn adviseurs worden ?
Aan wat voor pak zit je te denken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in een speciaal pak.
Nog nader te bepalenquote:
Je eigen deel.quote:
Mooi uniform met kwastjes op de schouders.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan wat voor pak zit je te denken?
Ja, kan geregeld wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mooi uniform met kwastjes op de schouders.
Ik hoef geen speciaal pak.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nader te bepalen
En wil je ook een speciaal pak?
Op handen en knieënquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan geregeld worden
En dan stel ik @:dqod aan als waakhond
Dat ging soepelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef geen speciaal pak.![]()
En prima.
Wat zeg jij nou weer allemaalquote:
Dat krijg je ervan als je mensen inzet als waakhond.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal
Allemaal legit redenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
a. omdat ik wilde weten of de waarschuwingen klopte
b. omdat ik mezelf graag pijn wil doen
c. per ongeluk natuurlijk
d. omdat ik graag mijn brandwonden aan jullie wil laten zien, maar dan moet ik ze wel eerst hebben
Ja hé ?quote:
Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hé ?
Maar we hebben nog geen antwoord
Ik hou het haast niet meer.quote:
Daar is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mensen inzet als waakhond.
Fantastischquote:
Nee, klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee
Ja, ik laat mensen allerlei dingen voelen met mijn reactiesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, klopt.maar zo voelde jouw reactie wel.
Dat ben je toch gelijk als je op staatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, pas als ik een keer wakker ben
Dan kan je nog even dutje doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dan moet ik nu wel in m'n auto blijven.
Dat is weer overdreven. Maar 10 uur aan komen en rond 15.00 weer naar huis is best oke natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Prima plan
Heel goed. Daar begint je wereldovername mee. Invloed.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik laat mensen allerlei dingen voelen met mijn reacties
Blijkbaar
brunch heet datquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, pas als ik een keer wakker ben
Komt ie weer aan met zn multiquotequote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben je toch gelijk als je op staat
Immer aan staan
[..]
Dan kan je nog even dutje doen.
[..]
Dat is weer overdreven. Maar 10 uur aan komen en rond 15.00 weer naar huis is best oke natuurlijk.
Voelt goedquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed. Daar begint je wereldovername mee. Invloed.
Hou op over die brunch. Ik heb het aangekaart en mensen keken me zo aan:quote:
volledig herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met zn multiquote
Nee en ik heb ook nog geen honger als ik net wakker ben
Heel soms als ik de avond ervoor intensief getraind heb
dan moet je geen mensen om je heen hebben die je aankijken... alleen maar wegkijkers, veel makkelijkerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou op over die brunch. Ik heb het aangekaart en mensen keken me zo aan:![]()
![]()
Jij traint?quote:
niet ontbijtenquote:
Ik dacht, ik deel het onder m'n leidinggevende collega's. Maar dat zijn alleen mannen. Dus wat verwacht ik überhaupt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je geen mensen om je heen hebben die je aankijken... alleen maar wegkijkers, veel makkelijker
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel het onder m'n leidinggevende collega's. Maar dat zijn alleen mannen. Dus wat verwacht ik überhaupt.
Mini multi quote dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met zn multiquote
Nee en ik heb ook nog geen honger als ik net wakker ben
Heel soms als ik de avond ervoor intensief getraind heb
Toch deden ze dit:quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?
mannen... je hebt er niets aanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch deden ze dit:![]()
'' ik vond het vorig jaar wel lekker ''
- daar gaat het niet om, brunch is een laat ontbijt en vroege lunch.
''Ja.. zullen we nog even naar de planning kijken voor de feestdagen?''
Ja, dat was onduidelijk en onrealistischquote:
Zelf raaaaawrrrrquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mini multi quote dit.
En raaaaaaaaar
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
hoewel ik blij ben met de twee mannen die in mijn raamkozijn bezig zijn oude kit te verwijderen... moet er niet aan denken om zelf een raam te moeten vervangen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
succesquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, ik wil nietquote:
Sadist jijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:00 schreef Nizno het volgende:
ik gooi nog wel eens een overlegvoorstel om 9 minuten over het hele uur ofzo in de agenda... mensen raken dan helemaal van de leg
Immer zieke burnquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer zieke burn
Eigenlijk was het een oprechte vraag
ik hou hier vanquote:
Oke Lilakquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet momenteel vooral veel stapjes. Is ook goed voor me.
ik ookquote:
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoestenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Ik heb niet gecontroleerd of die mensen ellebogen hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoesten
Ik ben lang, gebruik dat excuus vakerquote:
Die vastzittende bende moet weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Oh, jij bent er zo 1.quote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo 1.
Dat laatste is wel erg fijnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vastzittende bende moet weg.
Maar ik val anderen er niet mee lastig, het echte rochelen bewaar ik voor als ik alleen ben.
Verkeerde quotequote:
Hoe laat is die brunch dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch deden ze dit:![]()
'' ik vond het vorig jaar wel lekker ''
- daar gaat het niet om, brunch is een laat ontbijt en vroege lunch.
''Ja.. zullen we nog even naar de planning kijken voor de feestdagen?''
Altijd eerst koffiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua werk bar weinig trouwens. Toch maar wat gaan uitvoeren ofzo.
Maar eerst koffie
je ademtquote:
half 3. Maar dan eerst nog een praatjequote:
Wachtwat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
half 3. Maar dan eerst nog een praatje
dan ist geen brunchquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een brunch om half drie?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga jij op de zeepkist staan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom je snel genoeg achter.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
volgens mij is het raam de verkeerde maat....
Dikke ruzie bij het koppel?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
volgens mij is het raam de verkeerde maat....
nou ik krijg nu uitleg dat het raam blijkbaar niet goed tegen over elkaar zit. het binnen en het buitenraam van het dubbel glasquote:
nee ze waren het erg snel eens dat het niet hun schuld wasquote:
Zei er iemand borrel?quote:
neem jij maar een beker bailey's koffiequote:
Oh, dat moet je niet hebben. Terugsturen en nieuw glas!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik krijg nu uitleg dat het raam blijkbaar niet goed tegen over elkaar zit. het binnen en het buitenraam van het dubbel glas
[..]
nee ze waren het erg snel eens dat het niet hun schuld was
Ik zou het kunnen vliegen wel leuk vinden. Dan zou ik naar een warmer oord trekken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat mensen geen veren hebben, zag net een tevreden dik vogeltje heerlijk zijn veren opschudden, wil ik ook.
telefoontjes worden gepleegd en er wordt van alles gebabbeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je niet hebben. Terugsturen en nieuw glas!
WIEWIEWIEWIE WIEquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat mensen geen veren hebben, zag net een tevreden dik vogeltje heerlijk zijn veren opschudden, wil ik ook.
Als een soort Icarus de zon in fladderen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen vliegen wel leuk vinden. Dan zou ik naar een warmer oord trekken.
Succes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
telefoontjes worden gepleegd en er wordt van alles gebabbeld
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort Icarus de zon in fladderen.
Ik wil op zich niet dood.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort Icarus de zon in fladderen.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?
joh tis de woningbouw.. zolang het er vanavond voor ik ga slapen maar in zit...quote:
*start dansje met handen dicht bij de grond in een rondje.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIEWIEWIEWIE WIE
Je hep me nie gezien he??
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIEWIEWIEWIE WIE
Je hep me nie gezien he??
quote:
UWAGA!!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*start dansje met handen dicht bij de grond in een rondje.
Gewoon jezelf in een pot zonnebrand omwentelen en klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Wel lastig insmeren als je overal veren hebt.
Doe je een Pokemon na?quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je een Pokemon na?
👀quote:
Die gaat vandaag wel weer boemveel stapjes zettenquote:
Ik las, "Straks richting God"quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg weer overleefd.![]()
Straks richting ggd.
moet je al je exen inlichten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg weer overleefd.![]()
Straks richting ggd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat vandaag wel weer boemveel stapjes zetten
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las, "Straks richting God"
ah je wilt blijven 5Genquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.
Oh.quote:
Versie 6G.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |