Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
hoewel ik blij ben met de twee mannen die in mijn raamkozijn bezig zijn oude kit te verwijderen... moet er niet aan denken om zelf een raam te moeten vervangen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?
succesquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?
Nee, ik wil nietquote:
Sadist jijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:00 schreef Nizno het volgende:
ik gooi nog wel eens een overlegvoorstel om 9 minuten over het hele uur ofzo in de agenda... mensen raken dan helemaal van de leg
Immer zieke burnquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer zieke burn
Eigenlijk was het een oprechte vraag
ik hou hier vanquote:
Oke Lilakquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet momenteel vooral veel stapjes. Is ook goed voor me.
ik ookquote:
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoestenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Ik heb niet gecontroleerd of die mensen ellebogen hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoesten
Ik ben lang, gebruik dat excuus vakerquote:
Die vastzittende bende moet weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Oh, jij bent er zo 1.quote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |