Fantastischquote:
Nee, klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee
Ja, ik laat mensen allerlei dingen voelen met mijn reactiesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, klopt.maar zo voelde jouw reactie wel.
Dat ben je toch gelijk als je op staatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, pas als ik een keer wakker ben
Dan kan je nog even dutje doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dan moet ik nu wel in m'n auto blijven.
Dat is weer overdreven. Maar 10 uur aan komen en rond 15.00 weer naar huis is best oke natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Om half 10 aan komen kakken en om 10 uur naar huis
Prima plan
Heel goed. Daar begint je wereldovername mee. Invloed.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik laat mensen allerlei dingen voelen met mijn reacties
Blijkbaar
brunch heet datquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, pas als ik een keer wakker ben
Komt ie weer aan met zn multiquotequote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben je toch gelijk als je op staat
Immer aan staan
[..]
Dan kan je nog even dutje doen.
[..]
Dat is weer overdreven. Maar 10 uur aan komen en rond 15.00 weer naar huis is best oke natuurlijk.
Voelt goedquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed. Daar begint je wereldovername mee. Invloed.
Hou op over die brunch. Ik heb het aangekaart en mensen keken me zo aan:quote:
volledig herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met zn multiquote
Nee en ik heb ook nog geen honger als ik net wakker ben
Heel soms als ik de avond ervoor intensief getraind heb
dan moet je geen mensen om je heen hebben die je aankijken... alleen maar wegkijkers, veel makkelijkerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou op over die brunch. Ik heb het aangekaart en mensen keken me zo aan:![]()
![]()
Jij traint?quote:
niet ontbijtenquote:
Ik dacht, ik deel het onder m'n leidinggevende collega's. Maar dat zijn alleen mannen. Dus wat verwacht ik überhaupt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je geen mensen om je heen hebben die je aankijken... alleen maar wegkijkers, veel makkelijker
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel het onder m'n leidinggevende collega's. Maar dat zijn alleen mannen. Dus wat verwacht ik überhaupt.
Mini multi quote dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met zn multiquote
Nee en ik heb ook nog geen honger als ik net wakker ben
Heel soms als ik de avond ervoor intensief getraind heb
Toch deden ze dit:quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen kijken toch normaal lager dan je gezicht?
mannen... je hebt er niets aanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch deden ze dit:![]()
'' ik vond het vorig jaar wel lekker ''
- daar gaat het niet om, brunch is een laat ontbijt en vroege lunch.
''Ja.. zullen we nog even naar de planning kijken voor de feestdagen?''
Ja, dat was onduidelijk en onrealistischquote:
Zelf raaaaawrrrrquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mini multi quote dit.
En raaaaaaaaar
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
hoewel ik blij ben met de twee mannen die in mijn raamkozijn bezig zijn oude kit te verwijderen... moet er niet aan denken om zelf een raam te moeten vervangen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
succesquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, ik wil nietquote:
Sadist jijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:00 schreef Nizno het volgende:
ik gooi nog wel eens een overlegvoorstel om 9 minuten over het hele uur ofzo in de agenda... mensen raken dan helemaal van de leg
Immer zieke burnquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer zieke burn
Eigenlijk was het een oprechte vraag
ik hou hier vanquote:
Oke Lilakquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet momenteel vooral veel stapjes. Is ook goed voor me.
ik ookquote:
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoestenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Ik heb niet gecontroleerd of die mensen ellebogen hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ik heb nog steeds een elleboog om in te hoesten
Ik ben lang, gebruik dat excuus vakerquote:
Die vastzittende bende moet weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hoesten de meeste mensen zo goor? Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten vliegt.
Oh, jij bent er zo 1.quote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |