Ik zit niet helemaal in die Dubai hypequote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n negatieve reactie ben ik niet van je gewend
jij zou een maand weg blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk 50 van moeten maken, maar daar heb ik alleen mezelf mee
Dat blijktquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit niet helemaal in die Dubai hype
Doe je daar dan kamelenmelk in?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik heb daarnaast ook weer Baileys koffie
Nee doe niet zo raar, gewoon gekookt water.quote:
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffiequote:
Verrassing!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffie
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer de eerste Harry Potter film op tv. Kerst komt er dus weer aan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik heb daarnaast ook weer Baileys koffie
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is het nog gelukt gisteren met het concert?quote:
quote:
Je wordt vast met open armen ontvangen daarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de branderij. Ik vind het wel spannend.
Doet drie rondjes om de rotonde en kotst uit het raamquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
karnemelk kan ook lekker zijn in de koffie
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doet drie rondjes om de rotonde en kotst uit het raam
quote:
Oh god. Leuke films, maar niet om nonstop te kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds ik IPTV heb een beetje genezen aangezien daar 24/7 harry potter op een zender zit.
alle films achter elkaar zonder reclames, zonder pauzes. (naja de aftiteling is er wel)
daarom ben ik ook genezenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh god. Leuke films, maar niet om nonstop te kijken.
Pas als Maria ontdooid is, is het kerstseizoen begonnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wow, intens wel. Zo goed zijn die films nu ook weer niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds ik IPTV heb een beetje genezen aangezien daar 24/7 harry potter op een zender zit.
alle films achter elkaar zonder reclames, zonder pauzes. (naja de aftiteling is er wel)
ook daar hebben ze 365 dagen per jaar 7 dagen per week een oplossing voorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas als Maria ontdooid is, is het kerstseizoen begonnen.
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de branderij. Ik vind het wel spannend.
Alweer beter?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doen
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat vast helemaal goed komen, vooral zelf voorzichtig doen
ik hoest nog zo nu en dan, zit nog wel wat slijm vast denk ik, en moeier dan normaal savonds maar verder wel okquote:
Ja, ze hebben gewoon de hele set gespeeld, zanger was in orde. Ging gewoon iets achter de schermen niet goed. Hebben niet echt uitgelegd waardoor de zanger niet meteen opkwam.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het nog gelukt gisteren met het concert?
Ughhhquote:
Nee, nee, als Maria ontdooid is 1 november.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook daar hebben ze 365 dagen per jaar 7 dagen per week een oplossing voor
https://christmasfm.com/
Gaat weer ietsjes de goede kant opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoest nog zo nu en dan, zit nog wel wat slijm vast denk ik, en moeier dan normaal savonds maar verder wel ok
Ik had vanochtend ook brood op de plank om te smeren. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets met brood op de plank
ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gewoon de hele set gespeeld, zanger was in orde. Ging gewoon iets achter de schermen niet goed. Hebben niet echt uitgelegd waardoor de zanger niet meteen opkwam.
Maar het was wel gewoon tof.
Dat bedoelde je toch?
Ik niet, vanochtendquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook brood op de plank om te smeren. Komt wel dichtbij zo
Zo fancyquote:
precies, nu zorgen dat ik weg kan want ben aan de late kantquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat weer ietsjes de goede kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |