SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik was alweer gereincarneerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende: [..] ik had al ruim tussen 6 planken gelegen dan
![]()
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Maar ik hoop dat ik dan slaap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de gizmo's volproppen met saucijzenbroodjes.
Over een uur.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
moet morgenochtend openen, dus verplicht vroeg weg..
Character reroll.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
9 uur uiterlijk op werk zijn, in de praktijk zal het ergens tussen 8:30 en 8:45 zijn
Gerrie is de organisatie, bij haar kun je terecht of er nog plaats is, daar ga ik niet overquote:
ik moet wel door tot iets van 19:00quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.
RIPquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel door tot iets van 19:00
Hé wat welke pm?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pas
als nachten 200% waren zou hier iedereen snachts werkenquote:
Ik doe meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik spring net weer op 0quote:
niet als je ontbindende voorwaarden hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je geld en kun je het nog eens voor meer geld verkopen.
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als je ontbindende voorwaarden hebt
Nee nu niet vanwege de erfpacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?
hoe warm wordt het vandaag?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen![]()
Net de loopband gedaan. nu touwtje springen. Denk dat ik vandaag naar het strand kan
meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zo heel warm 29 graden. Het regenseizoen is begonnen dus dan komt er koudere lucht
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Setlist in de spoiler![]()
Merch downstairsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En dat blijft het nog wel een uurquote:
Dan blijf je lekker liggen en bel de baas maar op.quote:
Ook altijd jammer dat je op je vrije dag alsnog vroeg wakker wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:04 schreef Karzai het volgende:
Vrij vandaag, maar van uitslapen is geen sprake
Ouderdom en een zwakke blaasquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook altijd jammer dat je op je vrije dag alsnog vroeg wakker wordt.
Dan zal het wel licht zijn als ik weer naar huis loopquote:
Liever nu dan als ik in de auto naar huis zit.quote:
Gefeliciteerd met je ogen FBBquote:
Bakkes BMPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je ogen FBB
Je kan ook later beginnen en eerder eindigenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever nu dan als ik in de auto naar huis zit.
Was voorbereid op 1,5 uur ellende, maar navigatie zegt nu maar een uur reistijd, dus ik kan ook nog iets eerder beginnen en dus eindigen
Mij lukt dat nooit, er zit altijd eem vrachtwagen of een ouwe vent in een Yaris in de weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Doe mij bifi worst en een red bulletje en met 140 over de snelweg heen
Make mequote:
Misschienquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:41 schreef Nattekat het volgende:
4EverBlackEyed is al door haar geroofde vreten heen?
Gewoon van de weg af drukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lukt dat nooit, er zit altijd eem vrachtwagen of een ouwe vent in een Yaris in de weg.
@UitStralingquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Doe mij bifi worst en een red bulletje en met 140 over de snelweg heen
Kom.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
File omdat 3 busjes op elkaar zijn geknald![]()
Moet je maar niet zo debiel rijden
Ja, iets met brood op de plankquote:
Kettingbotsingquote:
Ik ga altijd aggressief seinen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon van de weg af drukken
Beetje tütteren daarbij?quote:
Maar ja .. die ouwe vent in de Yaris ziet en hoort niks ...quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja .. die ouwe vent in de Yaris ziet en hoort niks ...
Dan zit ik tegen de bumper.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan precies 100 rijden.
Gunstig voor de hoogte van de verzekeringspremie is het niet ...quote:
quote:
Dan zat je er al te dicht op.quote:
Ik heb wel een keer 55 gereden waar je 60 mocht, omdat er zo'n irritante mini op mn bumper zat, terwijl ik al 60 reed op zo'n kronkelig landweggetjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan precies 100 rijden.
Is al opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een bifi bij de hand?
Klinkt matig. Maar hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is al op
Ik heb Dubai verwenkoffie gekocht
Geen idee of het iets is
En terecht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer 55 gereden waar je 60 mocht, omdat er zo'n irritante mini op mn bumper zat, terwijl ik al 60 reed op zo'n kronkelig landweggetje
Zo'n negatieve reactie ben ik niet van je gewendquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt matig. Maar hou ons op de hoogte.
Nee, ik houd gewoon afstand. Maar de pipo voor mij reed 95 of zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zat je er al te dicht op.
Minimaal 280 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |