Hé wat welke pm?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pas
Ik doe meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
niet als je ontbindende voorwaarden hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je geld en kun je het nog eens voor meer geld verkopen.
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als je ontbindende voorwaarden hebt
Nee nu niet vanwege de erfpacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een appartement zoals jij hebt slaan ze die toch over tegenwoordig?
hoe warm wordt het vandaag?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen![]()
Net de loopband gedaan. nu touwtje springen. Denk dat ik vandaag naar het strand kan
meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zo heel warm 29 graden. Het regenseizoen is begonnen dus dan komt er koudere lucht
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Setlist in de spoiler![]()
Merch downstairsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |