SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik was alweer gereincarneerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende: [..] ik had al ruim tussen 6 planken gelegen dan
![]()
Die datum wist ik al. Maar PM las ik net pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Maar ik hoop dat ik dan slaap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de gizmo's volproppen met saucijzenbroodjes.
Over een uur.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
moet morgenochtend openen, dus verplicht vroeg weg..
Character reroll.quote:
9 uur uiterlijk op werk zijn, in de praktijk zal het ergens tussen 8:30 en 8:45 zijnquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Datum is bekend bij de aanwezigen
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
9 uur uiterlijk op werk zijn, in de praktijk zal het ergens tussen 8:30 en 8:45 zijn
Gerrie is de organisatie, bij haar kun je terecht of er nog plaats is, daar ga ik niet overquote:
ik moet wel door tot iets van 19:00quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh valt nog mee, ik dacht echt aan 7 uur ofzo.
RIPquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel door tot iets van 19:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |