Dat laatste is wel erg fijnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vastzittende bende moet weg.
Maar ik val anderen er niet mee lastig, het echte rochelen bewaar ik voor als ik alleen ben.
Verkeerde quotequote:
Hoe laat is die brunch dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch deden ze dit:![]()
'' ik vond het vorig jaar wel lekker ''
- daar gaat het niet om, brunch is een laat ontbijt en vroege lunch.
''Ja.. zullen we nog even naar de planning kijken voor de feestdagen?''
Altijd eerst koffiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua werk bar weinig trouwens. Toch maar wat gaan uitvoeren ofzo.
Maar eerst koffie
je ademtquote:
half 3. Maar dan eerst nog een praatjequote:
Wachtwat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
half 3. Maar dan eerst nog een praatje
dan ist geen brunchquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een brunch om half drie?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga jij op de zeepkist staan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom je snel genoeg achter.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
volgens mij is het raam de verkeerde maat....
Dikke ruzie bij het koppel?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
volgens mij is het raam de verkeerde maat....
nou ik krijg nu uitleg dat het raam blijkbaar niet goed tegen over elkaar zit. het binnen en het buitenraam van het dubbel glasquote:
nee ze waren het erg snel eens dat het niet hun schuld wasquote:
Zei er iemand borrel?quote:
neem jij maar een beker bailey's koffiequote:
Oh, dat moet je niet hebben. Terugsturen en nieuw glas!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik krijg nu uitleg dat het raam blijkbaar niet goed tegen over elkaar zit. het binnen en het buitenraam van het dubbel glas
[..]
nee ze waren het erg snel eens dat het niet hun schuld was
Ik zou het kunnen vliegen wel leuk vinden. Dan zou ik naar een warmer oord trekken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat mensen geen veren hebben, zag net een tevreden dik vogeltje heerlijk zijn veren opschudden, wil ik ook.
telefoontjes worden gepleegd en er wordt van alles gebabbeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je niet hebben. Terugsturen en nieuw glas!
WIEWIEWIEWIE WIEquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat mensen geen veren hebben, zag net een tevreden dik vogeltje heerlijk zijn veren opschudden, wil ik ook.
Als een soort Icarus de zon in fladderen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen vliegen wel leuk vinden. Dan zou ik naar een warmer oord trekken.
Succes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
telefoontjes worden gepleegd en er wordt van alles gebabbeld
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort Icarus de zon in fladderen.
Ik wil op zich niet dood.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort Icarus de zon in fladderen.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?
joh tis de woningbouw.. zolang het er vanavond voor ik ga slapen maar in zit...quote:
*start dansje met handen dicht bij de grond in een rondje.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIEWIEWIEWIE WIE
Je hep me nie gezien he??
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIEWIEWIEWIE WIE
Je hep me nie gezien he??
quote:
UWAGA!!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*start dansje met handen dicht bij de grond in een rondje.
Gewoon jezelf in een pot zonnebrand omwentelen en klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Wel lastig insmeren als je overal veren hebt.
Doe je een Pokemon na?quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je een Pokemon na?
👀quote:
Die gaat vandaag wel weer boemveel stapjes zettenquote:
Ik las, "Straks richting God"quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg weer overleefd.![]()
Straks richting ggd.
moet je al je exen inlichten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg weer overleefd.![]()
Straks richting ggd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat vandaag wel weer boemveel stapjes zetten
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las, "Straks richting God"
ah je wilt blijven 5Genquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.
Oh.quote:
Versie 6G.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, coronaprik halen. Even nieuwe update van de chip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |