quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, zeer benieuwd wat je hebt gemaakt van je pakket. Ik kwam er zelf niet echt uit.
Het was heerlijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit heb ik ervan gemaakt:
Voor: Loempia's gevuld met sugarsnaps, champignons, rettich, ui, knoflook en ei. Daarbij een sausje van kwark, geraspte rettich en sojasaus.
Hoofd: Risotto van parelgerst met de spruitjes en de helft van de pompoen in de oven geroosterd.
Na: Pompoencake en daarbij kwark met vanillesuiker.
Domni heeft ook nog foto's![]()
De rettichsaus en de risotto ga ik zeker maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het was heerlijk!![]()
Aoibhin heeft er een feestmaal van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze het weer hetzelfde aanpakken denk ik van niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, zouden ze Ryan deze keer wel ineens vinden
Zag het wel naar uit,quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze het weer hetzelfde aanpakken denk ik van niet.
Had niet verwacht dat je daar zo veel van zou mogen houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook metaaldetectoren
https://www.ad.nl/bizar/b(...)ard-blijkt~a768d722/
Verschilt per landquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daar zo veel van zou mogen houden
Op mijn tv vonden ze net de verkeerde Ryan. Stelletje prutsers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, zouden ze Ryan deze keer wel ineens vinden
Herkende je die Ryan ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op mijn tv vonden ze net de verkeerde Ryan. Stelletje prutsers.
Op naar Engelandquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschilt per land
In Engeland moet je bv delen met de landeigenaar als dat een privepersoon is.
Miep miepquote:
Welke andere rol heeft hij dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Herkende je die Ryan ook?
Ik zie hem nu in een andere rol
Koenquote:
Welke andere rol heeft die acteur?quote:
Hallo daarquote:
Hij is The Rookie, Castle, zit in Guardians of the Galaxyquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke andere rol heeft die acteur?
Goede avond gehad dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Concert van Those Damn Crows was tof.
Voorprogramma was ook goed. Kreeg zelfs van hun bassist de setlist
HaShiiquote:
Gezondheidquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Concert van Those Damn Crows was tof.
Voorprogramma was ook goed. Kreeg zelfs van hun bassist de setlist
Iets met brug denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:04 schreef engine het volgende:
Ik had ooit een cavia die heette Hashi maar ben vergeten wat het betekende
Geen idee nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie al waar je op gaat stemmen?
Doe ik ook dit keerquote:
Ik ook jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik stem liever op een partij die het verschil kan maken.
lolquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik stem liever op een partij die het verschil kan maken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Puzzie het volgende:
Mijn vriendinnetje ook weer gezien![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap ik. En vandaag had je geluk!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijft toch iedere keer spannend of ik haar zie
Er is altijd wel ergens voetbahquote:
Zou zomaar kunnen maar geen zin om daar op te gaan gokkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dames en heren,
de poule gaat open.
Wanneer begint de burgeroorlog in de VS? Lukt dat komend jaar al ........ ?
Had je al gehoord dat er geen WK-voetbal wedstrijden in Boston gespeeld gaan worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar geen zin om daar op te gaan gokken
Daar dreigde hij wel mee ja. Nu moet die andere corrupte bastard er nog even in meegaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat er geen WK-voetbal wedstrijden in Boston gespeeld gaan worden?
Dit WK wordt u gebracht door corrupt, corrupt, Canada en Mexico.quote:
Ja voetballers staan verder niet perse bekend voor het in de frontlijn staan om maatschappelijke misstanden aan de kaak te stellen dus die gaan braaf daar spelen wat er ook aan opstandjes buiten de stadions gaan zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit WK wordt u gebracht door corrupt, corrupt, Canada en Mexico.
Zoiets?
Is in feite al aan de gang, dus ik zeg: 2021.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dames en heren,
de poule gaat open.
Wanneer begint de burgeroorlog in de VS? Lukt dat komend jaar al ........ ?
Is ze al door de douane ondertussen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ze maar even week wachten. Maak me nu al ongerust.
Neh, valt nu echt nog mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is in feite al aan de gang, dus ik zeg: 2021.
Ze vliegt vannacht om 5 uur, is nu in hotel bij Schiphol.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ze al door de douane ondertussen?
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld wordenquote:
Daarom PvdA denk ik.quote:
Valt nog mee ja.quote:
Ze staan lijnrecht tegenover elkaar. Net zoals in Europa.quote:
Alleen in Canada zou een klap zijn voor Trumpquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld worden
Dan gaat die Infantino zijn vriendje moeten teleurstellenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld worden
Af en toe ook gedaan in een soort hoop dat die mogen meebeslissen maar dat heeft geen enkele zin in deze constellatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom PvdA denk ik.
Alles beter dan Geert.
Ik twijfel zelfs aan CDA. Puur strategische stem deze keer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe ook gedaan in een soort hoop dat die mogen meebeslissen maar dat heeft geen enkele zin in deze constellatie.
Hoe linkser hoe beter nu wat mij betreft als tegenwicht
Verhip ja, Die heb ik ook gehad.quote:
Nog onrustig in Ljouwert?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip ja, Die heb ik ook gehad.
Vannacht was het rustig.quote:
Hier ook gelukkig.quote:
Ze zijn mooi op dreef.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook gelukkig.
Cambuur staat bovenaan (oke....met 2 wedstrijden meer gespeeld dan ado).
Nu volhouden.quote:
Ik heb het hele boek gelezen. Maar ik heb dat verhaal niet zo 1 2 3 paraat. Ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Domni, ken je dit verhaal ?
Never Bet the Devil Your Head
Ik dacht meer aan deze jongen, uitgaande van de bijzonder diepe -en wat ongezonde- band van die eend met z'n 'vogel'.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 05:57 schreef pullup het volgende:
Dit zal die bemoeizieke vogel van eend wel zijn
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
DitSchijf van vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Dit@Domnivoor vindt deze lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Was deze helemaal vergetenquote:
Oh, hou je van witte muizen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was deze helemaal vergetenDie heb ik vroeger wel eens gehad
We kunnen er ook gestampte muisjes van makenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, hou je van witte muizen?
Gratis af te halen
Wil je wat vertellen met die muisjes?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen er ook gestampte muisjes van maken
voor in iemands mysterybox?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen er ook gestampte muisjes van maken
Ik voel hem al aankomenquote:
Domni heeft al een tijd last van muizenplagenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je wat vertellen met die muisjes?
* Aoibhin noteert ditquote:
We kunnen ook jou in zo'n mysterybox stoppenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We kunnen ook jou in zo'n mysterybox stoppen
Geen idee, maar een verrassing gaat het zijnquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, maar een verrassing gaat het zijn
Bij mijn parkiet natuurlijk.quote:
Denk dat ik het daar wel goed mee kan vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mijn parkiet natuurlijk.
Welke kruiden passen goed bij jou?quote:
mediterraansquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke kruiden passen goed bij jou?
Buskruit denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ben je nou ineens verlegen?!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen
Ik denk van wel.quote:
Geen nood, ik kan nog altijd mijn parkiet inzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heb even wat verder gezocht, en deze kruiden moeten passen
Je zal soms wel iets langer moeten zoeken voor je ze hebtsuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heb even wat verder gezocht, en deze kruiden moeten passen
Je zal soms wel iets langer moeten zoeken voor je ze hebtHier zet je thee van vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ben aan dequote:
goed bezig! Ik ga zo voor een volgende ronde. Numero 3 en 4.quote:
Interessante witte streep. Evolution at work?quote:
Ik denk het ja alhoewel ik er niet direct de voordelen van kan bedenkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Interessante witte streep. Evolution at work?
Ik probeer me dat ook te bedenken iedere keer als ik een blue footed booby zie. Er is vast een goede uitleg voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het ja alhoewel ik er niet direct de voordelen van kan bedenken
Ze gebruiken vast altijd de achterdeurquote:
save the best for lastquote:
Morguhquote:
Vind die blauwe en die wit met roood de mooistequote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
save the best for lastwat een mooiert
Totaal nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, hebben jullie (of een heel aantal dan) al psychologische hulp gezocht? Dit moet jullie tot in het diepste raken..........
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, hebben jullie (of een heel aantal dan) al psychologische hulp gezocht? Dit moet jullie tot in het diepste raken..........
Ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik in zo veel vormen al
Niet eens moeilijk om te lezen inderdaadquote:
Spuredbajedene kan het leezn.quote:
Pijjiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spuredbajedene kan het leezn.
Eh nee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook niet.quote:
Is dat wat?quote:
Die zag ik gisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit bij de slimste mens..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik gisterenGoh, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond is hij niet meer op tvOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
De anderen ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goh, ik ook![]()
Vanavond is hij niet meer op tv
Wel eens gedaan ?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Ik wel en ik werd weer weggestuurdquote:
Oh ja dat is waar ook. Gouden Televizierringgalaquote:
En ben je toen daar langs gegaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel en ik werd weer weggestuurd![]()
De gemeente gaat over gevonden voorwerpen.
Mijn parkiet heb ik regelmatig bij de politie op moeten halen. Telt dat ook?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Met zijn parkietje
Dat wilden ze per se niet hebben ....
Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Zie jij die badeend maar eens zover te krijgen eerstquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachen
En als ze uitgelachen zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachen
Afvalbakquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ze uitgelachen zijn?
Dat is zo gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zie jij die badeend maar eens zover te krijgen eerst
Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan![]()
als ik maar van de goede kant kom ziet hij het toch niet
Er vliegen er daar bij jou zat, die gaat lekker met de rest meequote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.
Nou, die op deze foto kunnen behoorlijk gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volmaakt ongevaarlijk
Voor een vogelkenner heb je weinig verstand van parkietenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volmaakt ongevaarlijk
Lijkt meer op een parkiet dan dat ding van die badeend schat ik zo inquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Voor een vogelkenner heb je weinig verstand van parkieten
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt meer op een parkiet dan dat ding van die badeend schat ik zo in
Bij de Amstel zijn die gek genoeg een beetje verdwenenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef chufi het volgende:
Hier om de hoek een hele kolonie van die groene
Die hebben winterreces.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij de Amstel zijn die gek genoeg een beetje verdwenen
Dit was een paar jaar geledenquote:
Daar maar een braai houden dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
Maar in het vondelpark zijn er nog zat
Das lang geleden wel ... misschien wel 40 jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar maar een braai houden dan?
Het is maar dat je het weet.quote:A dentist named William T. G. Morton was about to put his reputation on the line. He claimed he could render a patient entirely insensible to the surgeon's knife.
The patient, Gilbert Abbott, was brought in to have a tumor removed from his neck by the respected surgeon, Dr. John Collins Warren.
Morton administered sulfuric ether to Abbott using a specially designed glass inhaler until the patient appeared to be asleep.
Dr. Warren began the surgery. The entire theater held its breath, expecting the usual screams of agony, but instead there was only a profound silence.
After successfully removing the tumor, the patient, Gilbert Abbott, confirmed to the astonished room that he had felt no pain during the procedure.
Dr. Warren, who had initially been doubtful, turned to the amazed onlookers and announced, "Gentlemen, this is no humbug.”
This single event, which took place in what is now famously known as the Ether Dome, marked the birth of modern anesthesia. It revolutionized medicine, transforming surgery from a brutal last resort into a life-saving practice.
Komt dat nu dichtbij?quote:
Hulloquote:
Ochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Ach jee….Ace Frehley, gitarist en zanger van KISS, is overleden![]()
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.
I was made for loving you....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schootquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
I was made for loving you....
Plat gedraaid
Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last vanquote:
Sure know something...en verder ken ik ook niet veel van ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schoot
Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last van
Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebben
Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?
Is dat een terechte verwachting denk je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.
Ja, vindt ik wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat een terechte verwachting denk je?
Hihi...mensen corrigeren hihi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
-t![]()
![]()
Ik vind het een nogal irreële verwachting
Het wordt niet sneller met een duurder abo. Wel kan je sneller achter elkaar posten.quote:
Wat Soury zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hihi...mensen corrigeren hihi.![]()
Ik betaal ervoor, dan mag ik dat verwachten lijkt mij.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het wordt niet sneller met een duurder abo. Wel kan je sneller achter elkaar posten.
Oja.quote:
Dan lekker blijven klagen in 40+ toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja.
Maar het is heel normaal om te verwachten dat een site niet traag is. Het is niet van de laatste dagen dit.
Bevalt het je weer niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan lekker blijven klagen in 40+ toch?
Nee klopt dat de servers staan te roken is geen punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja.
Maar het is heel normaal om te verwachten dat een site niet traag is. Het is niet van de laatste dagen dit.
Roken is ongezond, krijg je nare ziekten vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt dat de servers staan te roken is geen punt.
Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu. En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Roken is ongezond, krijg je nare ziekten van![]()
Maar goed, het wordt helaas steeds stiller op FOK! Jammer wel.
Zelfs dat ene topic in onzin is op sterven na dood.
Bizar is datquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.
FOK is terminaalquote:Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu.
Yoo Puzz, wassupquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:59 schreef Puzzie het volgende:
En dat DTS (althans ik neem aan dat dat over DTS gaat) wordt gedomineerd door 1 persoon vind ik ook jammer.
maar ook dat zie je al jaren gebeuren met bepaalde personen daar.
Geen rem en het is toch een ego dingetje lijkt het in mijn ogen.
slyyyyyy!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:07 schreef sly-nl het volgende:
Ho
[..]
Yoo Puzz, wassup![]()
![]()
![]()
Vraagje:
[ afbeelding ]
Hiiii!!! Nee, was er nog wel ff, in dit topic zelfs. Maar jou indeed lang niet getroffen. Alles well?quote:
Muizzzzzquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu. En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hiiii!!! Nee, was er nog wel ff, in dit topic zelfs. Maar jou indeed lang niet getroffen. Alles well?
Mooi! Ga niet vragen hierow wat je hebt. Doe wel in dmquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijn![]()
Ik ben wel wat minder op den FOK! de laatste tijd
Ik zag het , het gaat echt beter , daar had ook wel echt hulp bij nodig ,want ik wist er zelf even niet meer uit te komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! Ga niet vragen hierow wat je hebt. Doe wel in dm
Dat zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:22 schreef sly-nl het volgende:
N.B. Je weet natuurlijk nooit of daar (dm) meer (mee) wordt gelezen in numbers dan hier in dit topic
Hoii Fredquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
Serieuze gesprekken, sterkte Puzzie. En hey Heer Sly.
Ze is gister veilig geland, en ze heeft het wel naar haar zin daar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoii Fred![]()
Alles goed? Je vriendin al op pad?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijn![]()
Ik ben wel wat minder op den FOK! de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die had laatst ook voor een nijlpaard gezongen toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
hij versiert je lievelingsdier![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die had laatst ook voor een nijlpaard gezongen toch?
Met zijn roze gitaar.
Mooi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is gister veilig geland, en ze heeft het wel naar haar zin daar.
En hier is alles rustig , en met u ?
Oant sjen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Doe je goed.
Alles redelijk hierow
Was ff op pad, vandaar nu pas. Moet weer weg. Laters Fred
Hij zingt flink valsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
hij versiert je lievelingsdier![]()
quote:
quote:
Neequote:
Owquote:
Oke, komt in de buurtquote:
Coctailnootjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
[..]
Oke, komt in de buurt
Zeker geen Tijgernootjes?
Want het tijgernootje is een lekker nootje
Net een handje amandelen op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh nootjes, ik had nog een restje honingmix, pinda's en cashew met honing en zeezout. Nu wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |