Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het wordt niet sneller met een duurder abo. Wel kan je sneller achter elkaar posten.
Oja.quote:
Dan lekker blijven klagen in 40+ toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja.
Maar het is heel normaal om te verwachten dat een site niet traag is. Het is niet van de laatste dagen dit.
Bevalt het je weer niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan lekker blijven klagen in 40+ toch?
Nee klopt dat de servers staan te roken is geen punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja.
Maar het is heel normaal om te verwachten dat een site niet traag is. Het is niet van de laatste dagen dit.
Roken is ongezond, krijg je nare ziekten vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt dat de servers staan te roken is geen punt.
Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu. En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Roken is ongezond, krijg je nare ziekten van![]()
Maar goed, het wordt helaas steeds stiller op FOK! Jammer wel.
Zelfs dat ene topic in onzin is op sterven na dood.
Bizar is datquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.
FOK is terminaalquote:Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu.
Yoo Puzz, wassupquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:59 schreef Puzzie het volgende:
En dat DTS (althans ik neem aan dat dat over DTS gaat) wordt gedomineerd door 1 persoon vind ik ook jammer.
maar ook dat zie je al jaren gebeuren met bepaalde personen daar.
Geen rem en het is toch een ego dingetje lijkt het in mijn ogen.
slyyyyyy!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:07 schreef sly-nl het volgende:
Ho
[..]
Yoo Puzz, wassup![]()
![]()
![]()
Vraagje:
[ afbeelding ]
Hiiii!!! Nee, was er nog wel ff, in dit topic zelfs. Maar jou indeed lang niet getroffen. Alles well?quote:
Muizzzzzquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe users bij. Geen hond gaat gelijk een abo nemen en zonder is het niet te doen. Soort sterfhuis constructie is het nu. En dat topic in onz wordt gedomineerd door één persoon en is het spelelement daar weg.
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hiiii!!! Nee, was er nog wel ff, in dit topic zelfs. Maar jou indeed lang niet getroffen. Alles well?
Mooi! Ga niet vragen hierow wat je hebt. Doe wel in dmquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijn![]()
Ik ben wel wat minder op den FOK! de laatste tijd
Ik zag het , het gaat echt beter , daar had ook wel echt hulp bij nodig ,want ik wist er zelf even niet meer uit te komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! Ga niet vragen hierow wat je hebt. Doe wel in dm
Dat zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:22 schreef sly-nl het volgende:
N.B. Je weet natuurlijk nooit of daar (dm) meer (mee) wordt gelezen in numbers dan hier in dit topic
Hoii Fredquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
Serieuze gesprekken, sterkte Puzzie. En hey Heer Sly.
Ze is gister veilig geland, en ze heeft het wel naar haar zin daar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoii Fred![]()
Alles goed? Je vriendin al op pad?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, steeds iets beter en dat voelt wel fijn![]()
Ik ben wel wat minder op den FOK! de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die had laatst ook voor een nijlpaard gezongen toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
hij versiert je lievelingsdier![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die had laatst ook voor een nijlpaard gezongen toch?
Met zijn roze gitaar.
Mooi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is gister veilig geland, en ze heeft het wel naar haar zin daar.
En hier is alles rustig , en met u ?
Oant sjen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Doe je goed.
Alles redelijk hierow
Was ff op pad, vandaar nu pas. Moet weer weg. Laters Fred
Hij zingt flink valsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
hij versiert je lievelingsdier![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Neequote:
Owquote:
Oke, komt in de buurtquote:
Coctailnootjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
[..]
Oke, komt in de buurt
Zeker geen Tijgernootjes?
Want het tijgernootje is een lekker nootje
Net een handje amandelen op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh nootjes, ik had nog een restje honingmix, pinda's en cashew met honing en zeezout. Nu wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |