Dat is zo gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zie jij die badeend maar eens zover te krijgen eerst

Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan![]()
als ik maar van de goede kant kom ziet hij het toch niet

Er vliegen er daar bij jou zat, die gaat lekker met de rest meequote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.

quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten met mijn parkiet op mijn schouder.

Nou, die op deze foto kunnen behoorlijk gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volmaakt ongevaarlijk

Voor een vogelkenner heb je weinig verstand van parkietenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volmaakt ongevaarlijk

Lijkt meer op een parkiet dan dat ding van die badeend schat ik zo inquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Voor een vogelkenner heb je weinig verstand van parkieten

quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt meer op een parkiet dan dat ding van die badeend schat ik zo in

Bij de Amstel zijn die gek genoeg een beetje verdwenenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef chufi het volgende:
Hier om de hoek een hele kolonie van die groene

Die hebben winterreces.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij de Amstel zijn die gek genoeg een beetje verdwenen

Dit was een paar jaar geledenquote:

Daar maar een braai houden dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
Maar in het vondelpark zijn er nog zat

Das lang geleden wel ... misschien wel 40 jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar maar een braai houden dan?

Het is maar dat je het weet.quote:A dentist named William T. G. Morton was about to put his reputation on the line. He claimed he could render a patient entirely insensible to the surgeon's knife.
The patient, Gilbert Abbott, was brought in to have a tumor removed from his neck by the respected surgeon, Dr. John Collins Warren.
Morton administered sulfuric ether to Abbott using a specially designed glass inhaler until the patient appeared to be asleep.
Dr. Warren began the surgery. The entire theater held its breath, expecting the usual screams of agony, but instead there was only a profound silence.
After successfully removing the tumor, the patient, Gilbert Abbott, confirmed to the astonished room that he had felt no pain during the procedure.
Dr. Warren, who had initially been doubtful, turned to the amazed onlookers and announced, "Gentlemen, this is no humbug.”
This single event, which took place in what is now famously known as the Ether Dome, marked the birth of modern anesthesia. It revolutionized medicine, transforming surgery from a brutal last resort into a life-saving practice.

Komt dat nu dichtbij?quote:

Hulloquote:

Ochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Ach jee….Ace Frehley, gitarist en zanger van KISS, is overleden![]()
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.

Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.

I was made for loving you....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:

Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schootquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
I was made for loving you....
Plat gedraaid

Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last vanquote:

Sure know something...en verder ken ik ook niet veel van ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schoot

Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last van

Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebben

Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?

Is dat een terechte verwachting denk je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.

Ja, vindt ik wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat een terechte verwachting denk je?

Hihi...mensen corrigeren hihi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
-t![]()
![]()
Ik vind het een nogal irreële verwachting

Het wordt niet sneller met een duurder abo. Wel kan je sneller achter elkaar posten.quote:

Wat Soury zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hihi...mensen corrigeren hihi.![]()
Ik betaal ervoor, dan mag ik dat verwachten lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |