Eh nee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, hebben jullie (of een heel aantal dan) al psychologische hulp gezocht? Dit moet jullie tot in het diepste raken..........

Ik ook niet.quote:

Is dat wat?quote:

Die zag ik gisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die zit bij de slimste mens..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Bekijk deze YouTube-video

quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik gisterenGoh, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond is hij niet meer op tvOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Bekijk deze YouTube-video

De anderen ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goh, ik ook![]()
Vanavond is hij niet meer op tv

Wel eens gedaan ?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.

Ik wel en ik werd weer weggestuurdquote:

Oh ja dat is waar ook. Gouden Televizierringgalaquote:

En ben je toen daar langs gegaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel en ik werd weer weggestuurd![]()
De gemeente gaat over gevonden voorwerpen.

Mijn parkiet heb ik regelmatig bij de politie op moeten halen. Telt dat ook?quote:

quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Met zijn parkietje
Dat wilden ze per se niet hebben ....

Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.

Zie jij die badeend maar eens zover te krijgen eerstquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachen

En als ze uitgelachen zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als ik bij de politie kom met een badeend komen ze niet meer bij van het lachen

Afvalbakquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ze uitgelachen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |