quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, zeer benieuwd wat je hebt gemaakt van je pakket. Ik kwam er zelf niet echt uit.
Het was heerlijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit heb ik ervan gemaakt:
Voor: Loempia's gevuld met sugarsnaps, champignons, rettich, ui, knoflook en ei. Daarbij een sausje van kwark, geraspte rettich en sojasaus.
Hoofd: Risotto van parelgerst met de spruitjes en de helft van de pompoen in de oven geroosterd.
Na: Pompoencake en daarbij kwark met vanillesuiker.
Domni heeft ook nog foto's![]()
De rettichsaus en de risotto ga ik zeker maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het was heerlijk!![]()
Aoibhin heeft er een feestmaal van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze het weer hetzelfde aanpakken denk ik van niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, zouden ze Ryan deze keer wel ineens vinden
Zag het wel naar uit,quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze het weer hetzelfde aanpakken denk ik van niet.
Had niet verwacht dat je daar zo veel van zou mogen houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook metaaldetectoren
https://www.ad.nl/bizar/b(...)ard-blijkt~a768d722/
Verschilt per landquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daar zo veel van zou mogen houden
Op mijn tv vonden ze net de verkeerde Ryan. Stelletje prutsers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, zouden ze Ryan deze keer wel ineens vinden
Herkende je die Ryan ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op mijn tv vonden ze net de verkeerde Ryan. Stelletje prutsers.
Op naar Engelandquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschilt per land
In Engeland moet je bv delen met de landeigenaar als dat een privepersoon is.
Miep miepquote:
Welke andere rol heeft hij dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Herkende je die Ryan ook?
Ik zie hem nu in een andere rol
Koenquote:
Welke andere rol heeft die acteur?quote:
Hallo daarquote:
Hij is The Rookie, Castle, zit in Guardians of the Galaxyquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke andere rol heeft die acteur?
Goede avond gehad dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Concert van Those Damn Crows was tof.
Voorprogramma was ook goed. Kreeg zelfs van hun bassist de setlist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |