Ik dacht meer aan deze jongen, uitgaande van de bijzonder diepe -en wat ongezonde- band van die eend met z'n 'vogel'.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 05:57 schreef pullup het volgende:
Dit zal die bemoeizieke vogel van eend wel zijn
[ afbeelding ]

Ook lekkerquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
DitSchijf van vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Dit@Domnivoor vindt deze lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Was deze helemaal vergetenquote:

Oh, hou je van witte muizen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was deze helemaal vergetenDie heb ik vroeger wel eens gehad

We kunnen er ook gestampte muisjes van makenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, hou je van witte muizen?
Gratis af te halen

Wil je wat vertellen met die muisjes?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen er ook gestampte muisjes van maken

voor in iemands mysterybox?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen er ook gestampte muisjes van maken

Ik voel hem al aankomenquote:

Domni heeft al een tijd last van muizenplagenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je wat vertellen met die muisjes?

* Aoibhin noteert ditquote:

We kunnen ook jou in zo'n mysterybox stoppenquote:

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We kunnen ook jou in zo'n mysterybox stoppen

Geen idee, maar een verrassing gaat het zijnquote:

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, maar een verrassing gaat het zijn

Bij mijn parkiet natuurlijk.quote:

Denk dat ik het daar wel goed mee kan vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mijn parkiet natuurlijk.

Welke kruiden passen goed bij jou?quote:

mediterraansquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke kruiden passen goed bij jou?

Buskruit denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

ben je nou ineens verlegen?!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen

Ik denk van wel.quote:

Geen nood, ik kan nog altijd mijn parkiet inzetten.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heb even wat verder gezocht, en deze kruiden moeten passen
Je zal soms wel iets langer moeten zoeken voor je ze hebtsuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heb even wat verder gezocht, en deze kruiden moeten passen
Je zal soms wel iets langer moeten zoeken voor je ze hebtHier zet je thee van vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea

Ben aan dequote:

goed bezig! Ik ga zo voor een volgende ronde. Numero 3 en 4.quote:

Interessante witte streep. Evolution at work?quote:

Ik denk het ja alhoewel ik er niet direct de voordelen van kan bedenkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Interessante witte streep. Evolution at work?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |