Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Tanking?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
Mijn excuus @:recce van het stelen van de de tt
Ja, is prima, ik lette niet op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
Mijn excuus @:recce van het stelen van de de tt
quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
was hier niet nog een sequoia boom liefhebber?Ik heb nog sequoiazaadjes liggen om echte te kwekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
mag ik de link?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet waarom, maar die stream van een gast die gezellig meeloopt met die demo is een prima manier om de zondag door te komen
hmm das best veelquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
dempen die grachten!
hoeveel mensen sterven er jaarlijks in de grachten van amsterdam
Goede vraag! Er wordt in Amsterdam al jaren onderzoek gedaan naar verdrinkingen in de grachten. De cijfers verschillen per jaar, maar er is een duidelijk patroon te zien:
⚰️ Aantal verdrinkingen in de Amsterdamse grachten
Gemiddeld tussen de 15 en 20 mensen per jaar overlijden in de grachten van Amsterdam.
Het gaat vaak om mannen tussen de 20 en 50 jaar, regelmatig na een avond stappen waarbij alcohol een rol speelt.
Slechts een klein deel betreft toeristen; de meeste slachtoffers zijn Amsterdammers zelf.
De gemeente en politie hebben hier de afgelopen jaren meer aandacht aan besteed, o.a. door betere verlichting, hekken en bewustwordingscampagnes.
En in Leiden willen ze juist een straat uitgraven om er een gracht van te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
dempen die grachten!
hoeveel mensen sterven er jaarlijks in de grachten van amsterdam
Goede vraag! Er wordt in Amsterdam al jaren onderzoek gedaan naar verdrinkingen in de grachten. De cijfers verschillen per jaar, maar er is een duidelijk patroon te zien:
⚰️ Aantal verdrinkingen in de Amsterdamse grachten
Gemiddeld tussen de 15 en 20 mensen per jaar overlijden in de grachten van Amsterdam.
Het gaat vaak om mannen tussen de 20 en 50 jaar, regelmatig na een avond stappen waarbij alcohol een rol speelt.
Slechts een klein deel betreft toeristen; de meeste slachtoffers zijn Amsterdammers zelf.
De gemeente en politie hebben hier de afgelopen jaren meer aandacht aan besteed, o.a. door betere verlichting, hekken en bewustwordingscampagnes.
Beetje discriminerend ditquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ze zien er ook allemaal het zelfde uit
Re re remigratie jeeej jeej remigratie re re remigratie jeeeeejquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Re re remigratie jeeej jeej remigratie re re remigratie jeeeeej
Dit lijkt me geen demonstratie van Denk hoorquote:
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencelquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
wat een gestoord volk loopt er toch rond...quote:Een bezoeker van de bekende Sint-Pietersbasiliek in Vaticaanstad heeft vrijdag flinke commotie veroorzaakt. De toerist klom op het altaar en begon voor het oog van toeristen en gelovigen te plassen. De beveiliging voerde hem kort daarna weg
kloptquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
gohquote:Niet iedereen houdt zich aan het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goh
die wappies kunnen alleen maar demonstreren als ze hun gezicht kunnen bedekken, zwakkelingen
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een stukje gelopen. 1,67 km. Maar auw auw auw mijn rugNu even bankliggen.
Net als je denkt dat de humor van Nizno niet dieper kan zinken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
maar even in het kader van er is ook positief nieuws...
Ene meneer Kirk heeft al een maand niets racistisch gemeld.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerdquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijn
jamaar, juist daarom moeten ze van die kleding af, dit soort volk is nog lager dan het volk in duindorp..quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
Als je moet, dan moet je. Maar er is toch wel een toilet in de buurt zou ik denken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
Sollicitatie:quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
quote:Via een megafoon vraagt de stoet aan omstanders of ze ook klaar zijn met het beleid in Nederland. Een man roept terug: "We zijn vooral klaar met jullie!" Vanuit de stoet klinkt geschreeuw en er vliegt een flesje in zijn richting. Een politiepaard gaat voor hem staan en de man loopt glimlachend het Vondelpark in.
Volgens mij ben jij niet helemaal in orde of wel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoordquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
klopt. net als het merendeel van FOK!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:
Ik ken wel een andere Kirk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere Kirk.
Oh ja die kan ook nog.quote:
Verder met The Sinking City Remastered. Bijna doorheen. Heb de game 3xquote:
quote:
quote:
Ik werd nog aangevallen door vallende blaadjes op weg naar huis.quote:
Bladblazertje doet wonderen met zo’n open tuin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je alles weer aanharken (of eigenlijk wegharken, achterkant van je tuin was toch open?)
Meeste valt op gemeentegrond gelukkig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je alles weer aanharken (of eigenlijk wegharken, achterkant van je tuin was toch open?)
moet je wel een goeie krachtige hebben, anders is het ook net niksquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bladblazertje doet wonderen met zo’n open tuin.
Beter dan vallende eikels enz.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd nog aangevallen door vallende blaadjes op weg naar huis.
Bladzuiger danquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je wel een goeie krachtige hebben, anders is het ook net niks
die meteen kan hakselen.quote:
lijkt me trouwens ook niet fijn, dat je achtertuin open isquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Meeste valt op gemeentegrond gelukkig.Het was hier ooit wel erger maar de boom die recht achter mijn huis stond hebben ze weggehaald.
[ link | afbeelding ]
Geen last van hier. 🤷🏼♀️quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me trouwens ook niet fijn, dat je achtertuin open is
Wat voor de NSquote:
aan bezine kosten bedoel je? ook als je alle afschrijving en verzekering meeneemt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash waarom is de spoorlijn Leiden-Utrecht zo gigantisch pauper dat een reis van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal langert duurt dan met de auto de hele N11 en de A12 tot de A27 afrijden?
Sowieso wel lachwekkend hoe onaantrekkelijk het OV eigenlijk is. ¤14 voor dat stukje, grapjassen. Ik kan dat stuk 5 keer rijden met de auto voor een retourtje.
Waar wel dan?quote:
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
En vanaf de straat zie je bijna niks want afstand is te ver.
Heb je wel wat te lachen.quote:
Of in je tuin fietsen. Afval dumpen. Hond laten poepen. Je begluren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.quote:
Fiets staat in de voortuin of in de schuur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen last van dronken fietsers?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.Je ziet vooral de grote spiegel aan mijn muur, nou dat is niet zo spannend. En savonds heb ik gordijnen toch wel dicht.
nee voor het bodemleven in de tuinquote:
Die komen hier sowieso niet langs. Ik woon in de allerlaatste straat dus het is hier ook wel rustig.quote:
Ja. Die auto kan niet veel verder afgeschreven worden, en verzekering betaal ik sowieso wel ongeacht of ik met de trein of de auto die kant op gaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
aan bezine kosten bedoel je? ook als je alle afschrijving en verzekering meeneemt?
Ah. Geen doorgaand fietspad dus. Dat scheelt. Ook geen hangjeugd?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die komen hier sowieso niet langs. Ik woon in de allerlaatste straat dus het is hier ook wel rustig.
Zal ook heel anders zijn als je er eenmaal staat. Maar op de foto’s komt t altijd anders over. Ik/wij kennen de situatie natuurlijk verder niet hoe het daar zitquote:
Nee dit is veel te ver weg voor ze.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah. Geen doorgaand fietspad dus. Dat scheelt. Ook geen hangjeugd?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind die straat daarom ook niet eng met mijn kat.
Zou het mijn schuld zijn denk je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash waarom is de spoorlijn Leiden-Utrecht zo gigantisch pauper dat een reis van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal langert duurt dan met de auto de hele N11 en de A12 tot de A27 afrijden?
Sowieso wel lachwekkend hoe onaantrekkelijk het OV eigenlijk is. ¤14 voor dat stukje, grapjassen. Ik kan dat stuk 5 keer rijden met de auto voor een retourtje.
Kennelijkquote:
het is de schuld van mn bureaustoel dat ik zoveel zitquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
Wel makkelijk als je iemand de schuld kan geven.
Dus het OV was kut en nu is de auto ook geen optie. Terwijl dat net wel beter was. Okéquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet twee dagen net oost van Utrecht zijn komende week. Ik heb het achterlijke idee om m'n auto te laten overnachten in Houten, zodat ik niet 4x die enorme kutspits rond Utrecht in hoef
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de schuld van mn bureaustoel dat ik zoveel zit
Via Schipholquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik viel eigenlijk vooral over de prijs van die treinreis, niet zo zeer de duurquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het OV was kut en nu is de auto ook geen optie. Terwijl dat net wel beter was. Oké
Wat braafquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Wth wordt er dan helemaal NIETS gesloopt in Amsterdam
jammer, heel die stad moet platquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is dat duur?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik viel eigenlijk vooral over de prijs van die treinreis, niet zo zeer de duur
Kan dat niet aan je bureau?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind wel dat ik zo moet opschuiven naar mn eettafel voor lego...
Ik vind het een mooie stadquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja sorry maar vind het echt een baggerstad
14 euro. Tja…quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Trein is zonder abonnement niet leuk meer.
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.quote:
qua ruimte zou het misschien best kunnen op het linker deel van mn hoekbureau.. maar daar ligt andere zooi en de lego ligt al op de eettafel (die ik overigens zelden gebruik als echte eettafel)quote:
Ik kom er niet erg vaak maar vermaak me er altijd primaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie stadMaar ben hier wel in de minderheid geloof ik.
Jap, de stad zelf vind ik ook niet lelijk. Zou ook raar zijn, want het is niet allemaal hetzelfde daar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Als je door de massa toeristen heen kijkt is het best een leuke stad.
Omdat ik daar gratis kan parkeren en er een trein rechtstreeks naar Leiden rijdt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou je je auto in Houten neerzetten?
genoeg mensen die er willen wonen, dus echt minderheid?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie stadMaar ben hier wel in de minderheid geloof ik.
de paar keer dat ik er ben geweest wil ik eigenlijk altijd zo snel mogelijk weer wegquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom er niet erg vaak maar vermaak me er altijd prima
Maar je moet in Utrecht zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik daar gratis kan parkeren en er een trein rechtstreeks naar Leiden rijdt.
Dan ga je met de autoquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.
Als Ajax van AZ verliest volgende week, zal er wel wat stuk gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Dikke bleek en dan schrobben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me wel altijd douchen met chloor als ik in Amsterdam ben geweest, maar dat heb ik in Belgische steden ook.
Ik moest weer een beetje huilen toen ik de Nederlandse benzineprijzen zag van de week. Op vakantie kon ik een gallon (3,8 liter) tanken voor de prijs waar ik hier net een litertje voor hebquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.
Ik heb gelukkig nooit om zitten rekenen toen ik in de VS tankte. Wist toen al dat ik zeer verdrietig zou worden van het verschil.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest weer een beetje huilen toen ik de Nederlandse benzineprijzen zag van de week. Op vakantie kon ik een gallon (3,8 liter) tanken voor de prijs waar ik hier net een litertje voor heb
Meer politie dan idiotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLAND, WIJ ZIJN NEDERLAND!!EINZ!!
[ afbeelding ]
Eeuhm, dat valt een beetje tegen.
Ik heb het idee dat ik meer politie zie dan 'Nederlanders'quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toen bijna iedereen al weg was, flauw.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer dan dit was het niet hoor, ook niet toen ze aan het rondlopen waren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is toen bijna iedereen al weg was, flauw.
Niet dat het anders veel mensen waren, daar niet van.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:07 schreef mschol het volgende:
wat een tjappies in de flat hier...McDonald's Free WifiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:07 schreef mschol het volgende:
wat een tjappies in de flat hier...LoooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
de rest gebruikt de standaard naam van de provider?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben de enige hier die zijn wi-fi een naam heeft gegeven.
100% thuisbezorgdquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan pompoensoep maken of kijken wat thuisbezorgd heeft
Ik ga voor de pompoensoep. Ik kom er zo aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben de enige hier die zijn wi-fi een naam heeft gegeven.
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geldquote:
En dan ben je ondertussen meer kwijt dan aan de trein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geld(alleen niet zo veel als de NS tegenwoordig vraagt)
Maar ik heb al een plan B; ik ga daar gewoon een hapje eten en dan misschien zelfs even sporten. Scheelt weer de avondspits.
Top kun je hem ook even makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga voor de pompoensoep. Ik kom er zo aan.
Alsof ik anders niet hoef te etenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben je ondertussen meer kwijt dan aan de trein.
Die van mij heeft als naam het merk van een router die ik tig jaar geleden had, terwijl het modem nu gewoon van Ziggo is. Dat zal de hackers leren.quote:
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geld(alleen niet zo veel als de NS tegenwoordig vraagt)
Maar ik heb al een plan B; ik ga daar gewoon een hapje eten en dan misschien zelfs even sporten. Scheelt weer de avondspits.
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want *insert klaagverhaal*.
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de rest gebruikt de standaard naam van de provider?
Lekker staan in de spitsquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.
En als je knoeit met je broodje of je drinken hoef je niet zelf schoon te makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
EN HET IS OOK NIET EEEERRRLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.
Ja, volgens mij is het lekker op gang aan het komen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Goeie blikquote:
u lijkt verbaastquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Dat zie je dan verkeerdquote:
Hmquote:
Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat ik volgend weekend maar ga beginnen met de nachtwacht af te maken.
die staat al erg lang op de kast met een beetje verf er op, daar kan nog veel meer verf bij
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.
Ben nog niet klaar*quote:
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Als je door de massa toeristen heen kijkt is het best een leuke stad.
Het komt bij mij ook elke keer los door de temperatuurverschillen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Veel donkere kleuren wel, toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegt
yup, daarom staat hij al zo lang in pauzequote:
Ja, nu ken je de stad échtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaan
Die figuurtjes schilderen op dat formaat met enig detail lijkt me wel heel erg moeilijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, daarom staat hij al zo lang in pauze
zwart beslaat meer dan een derde van het doek
Nou dan ken ik de sta maar nietquote:
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploegquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 18 uur al genieten van Oranje.
Onder Koeman verwacht ik dat ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploeg
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gehakt stroganoff met kwekveel groente zo
Hoezo duurt dat zo lang?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n trui is na twee dagen nog lang niet droog, dat moet anders voortaan
Ik zit even het ergernissen topic bij te lezen.quote:
alleen in de zomer wassen als het meer dan 35 graden isquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Absoluut. Je raakt de kern. Het voelt inderdaad nog te veel als het uitvoeren van een blauwdruk, in plaats van het beleven van een idee. Je ziet de principes, de structuren, de wisselingen – dat klopt allemaal. Maar waar is de vonk? Waar is die ene speler die de onvoorspelbare actie maakt, die het ritme doorbreekt omdat hij het gevoelt? Het is een machine die draait, maar waar de passie nog onvoldoende doorheen stroomt. Ze spelen het script, maar vergeten soms te improviseren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploeg
bizarquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
Politie: vrouw uit Hoofddorp ontvoerd vanwege conflict om harddrugs - https://nos.nl/l/2586199
Oh god ja, zo'n trui heb ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
SGP staat niet in de top tienquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ik hem in drie kleuren heb gekocht.
Huehuequote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]Dan heb je altijd ergens een natte trui in huis.
Even laten luchten en die Robijn-spray eroverheen en bidden voor het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]Dan heb je altijd ergens een natte trui in huis.
En dan zit er toch een vleugje natte hond in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even laten luchten en die Robijn-spray eroverheen en bidden voor het beste.
die kans is best groot ja, aan de andere kant, als het een drukmiddel is, is de kans wel groter dat ze nog leeftquote:
PVV of BBB op 1?quote:
Er is nog hoop.quote:
In plaats van het wassen danquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan zit er toch een vleugje natte hond in.
Ditmaal is het geen kansloze zaadpot, dus ik sta er nu anders inquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even vleesch bakken en dan weer lekker kijken naar voetbal en we gaan er hier gewoon over posten wat @:NatteKat er ook van mag vinden
Ach ja, als iemand daarop wil stemmen moeten ze dat zelf maar weten.quote:
Volgende keer op een handdoek op je wasrek leggen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijne dikke trui. Wassen op lage toeren. Joy.
Zéker nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die kans is best groot ja, aan de andere kant, als het een drukmiddel is, is de kans wel groter dat ze nog leeft
[..]
PVV of BBB op 1?
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja, als iemand daarop wil stemmen moeten ze dat zelf maar weten.
O een handdoek is misschien wel een goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Volgende keer op een handdoek op je wasrek leggen?
Logisch, God bepaalt alles en alles is voorbestemd dus dat past prima bij 'geen mening'.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.
Zo jammer dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ditmaal is het geen kansloze zaadpot, dus ik sta er nu anders in
En plat op het rek leggen, anders wordt je trui twee keer zo lang.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O een handdoek is misschien wel een goed idee
Ik ben er zaterdagavond niet, dus goede deal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo jammer dit.
Ik meld me af voor volgende week op zondagavond. Ik ga een verjaardag vieren van familielid en ik weet niet of ik op thuis ben.
Gelukkig is Stig er als back-up.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdagavond niet, dus goede deal.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo jammer dit.
Ik meld me af voor volgende week op zondagavond. Ik ga een verjaardag vieren van familielid en ik weet niet of ik op thuis ben.
quote:
Ik ga hier heen om voetbalpraat in ESF SC te mijden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Overigens is het nog steeds voetbal
Maak je daar maar geen zorgen over
pompoensoepquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
oh okayquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeis het concert van Electric Callboy.
Grappigquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.
Hier is het veilig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hier heen om voetbalpraat in ESF SC te mijden.
Gewaagd.quote:
Hedwig en Giwdeh.quote:
Dat heb ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
En plat op het rek leggen, anders wordt je trui twee keer zo lang.
Hahaha ik beperk me qua voetbal meestal ook tot die SCquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik wel weer m'n best doen om ze weg te pesten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe er dan meteen een portie Spaghetti Bolognese bijquote:
Op de pizza?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe er dan meteen een portie Spaghetti Bolognese bij
Als je dat daar probeert krijg je betonnen schoenen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Een echte Italiaan levert geen pizza Hawaii überhaupt
en ook geen spaghetti Bolognesequote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Een echte Italiaan levert geen pizza Hawaii überhaupt
Spaghetti Aglio e olioquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ook geen spaghetti Bolognese![]()
leuke huehue-dingen genaaid?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de peerlie in m'n pyjama de kwiwikamer opgeruimd vandaag, en wat leuke dingen genaaid (huehue)
lekker!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |