Jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de rest gebruikt de standaard naam van de provider?
Lekker staan in de spitsquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.
En als je knoeit met je broodje of je drinken hoef je niet zelf schoon te makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
EN HET IS OOK NIET EEEERRRLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.
Ja, volgens mij is het lekker op gang aan het komen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Goeie blikquote:
u lijkt verbaastquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Dat zie je dan verkeerdquote:
Hmquote:
Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat ik volgend weekend maar ga beginnen met de nachtwacht af te maken.
die staat al erg lang op de kast met een beetje verf er op, daar kan nog veel meer verf bij
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.
Ben nog niet klaar*quote:
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Als je door de massa toeristen heen kijkt is het best een leuke stad.
Het komt bij mij ook elke keer los door de temperatuurverschillen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Veel donkere kleuren wel, toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegt
yup, daarom staat hij al zo lang in pauzequote:
Ja, nu ken je de stad échtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |