Dikke bleek en dan schrobben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me wel altijd douchen met chloor als ik in Amsterdam ben geweest, maar dat heb ik in Belgische steden ook.
Ik moest weer een beetje huilen toen ik de Nederlandse benzineprijzen zag van de week. Op vakantie kon ik een gallon (3,8 liter) tanken voor de prijs waar ik hier net een litertje voor hebquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.
Ik heb gelukkig nooit om zitten rekenen toen ik in de VS tankte. Wist toen al dat ik zeer verdrietig zou worden van het verschil.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest weer een beetje huilen toen ik de Nederlandse benzineprijzen zag van de week. Op vakantie kon ik een gallon (3,8 liter) tanken voor de prijs waar ik hier net een litertje voor heb
Meer politie dan idiotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLAND, WIJ ZIJN NEDERLAND!!EINZ!!
[ afbeelding ]
Eeuhm, dat valt een beetje tegen.
Ik heb het idee dat ik meer politie zie dan 'Nederlanders'quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toen bijna iedereen al weg was, flauw.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer dan dit was het niet hoor, ook niet toen ze aan het rondlopen waren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is toen bijna iedereen al weg was, flauw.
Niet dat het anders veel mensen waren, daar niet van.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:07 schreef mschol het volgende:
wat een tjappies in de flat hier...McDonald's Free WifiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:07 schreef mschol het volgende:
wat een tjappies in de flat hier...LoooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
de rest gebruikt de standaard naam van de provider?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben de enige hier die zijn wi-fi een naam heeft gegeven.
100% thuisbezorgdquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan pompoensoep maken of kijken wat thuisbezorgd heeft
Ik ga voor de pompoensoep. Ik kom er zo aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan pompoensoep maken of kijken wat thuisbezorgd heeft
Ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben de enige hier die zijn wi-fi een naam heeft gegeven.
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geldquote:
En dan ben je ondertussen meer kwijt dan aan de trein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geld(alleen niet zo veel als de NS tegenwoordig vraagt)
Maar ik heb al een plan B; ik ga daar gewoon een hapje eten en dan misschien zelfs even sporten. Scheelt weer de avondspits.
Top kun je hem ook even makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga voor de pompoensoep. Ik kom er zo aan.
Alsof ik anders niet hoef te etenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben je ondertussen meer kwijt dan aan de trein.
Die van mij heeft als naam het merk van een router die ik tig jaar geleden had, terwijl het modem nu gewoon van Ziggo is. Dat zal de hackers leren.quote:
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geld(alleen niet zo veel als de NS tegenwoordig vraagt)
Maar ik heb al een plan B; ik ga daar gewoon een hapje eten en dan misschien zelfs even sporten. Scheelt weer de avondspits.
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want *insert klaagverhaal*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |