kloptquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
gohquote:Niet iedereen houdt zich aan het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goh
die wappies kunnen alleen maar demonstreren als ze hun gezicht kunnen bedekken, zwakkelingen
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een stukje gelopen. 1,67 km. Maar auw auw auw mijn rugNu even bankliggen.
Net als je denkt dat de humor van Nizno niet dieper kan zinken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
maar even in het kader van er is ook positief nieuws...
Ene meneer Kirk heeft al een maand niets racistisch gemeld.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerdquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijn
jamaar, juist daarom moeten ze van die kleding af, dit soort volk is nog lager dan het volk in duindorp..quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
Als je moet, dan moet je. Maar er is toch wel een toilet in de buurt zou ik denken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
Sollicitatie:quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
quote:Via een megafoon vraagt de stoet aan omstanders of ze ook klaar zijn met het beleid in Nederland. Een man roept terug: "We zijn vooral klaar met jullie!" Vanuit de stoet klinkt geschreeuw en er vliegt een flesje in zijn richting. Een politiepaard gaat voor hem staan en de man loopt glimlachend het Vondelpark in.
Volgens mij ben jij niet helemaal in orde of wel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoordquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
klopt. net als het merendeel van FOK!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:
Ik ken wel een andere Kirk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere Kirk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |