Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Tanking?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
Mijn excuus @:recce van het stelen van de de tt
Ja, is prima, ik lette niet op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
Mijn excuus @:recce van het stelen van de de tt
quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
was hier niet nog een sequoia boom liefhebber?Ik heb nog sequoiazaadjes liggen om echte te kwekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
mag ik de link?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet waarom, maar die stream van een gast die gezellig meeloopt met die demo is een prima manier om de zondag door te komen
hmm das best veelquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
dempen die grachten!
hoeveel mensen sterven er jaarlijks in de grachten van amsterdam
Goede vraag! Er wordt in Amsterdam al jaren onderzoek gedaan naar verdrinkingen in de grachten. De cijfers verschillen per jaar, maar er is een duidelijk patroon te zien:
⚰️ Aantal verdrinkingen in de Amsterdamse grachten
Gemiddeld tussen de 15 en 20 mensen per jaar overlijden in de grachten van Amsterdam.
Het gaat vaak om mannen tussen de 20 en 50 jaar, regelmatig na een avond stappen waarbij alcohol een rol speelt.
Slechts een klein deel betreft toeristen; de meeste slachtoffers zijn Amsterdammers zelf.
De gemeente en politie hebben hier de afgelopen jaren meer aandacht aan besteed, o.a. door betere verlichting, hekken en bewustwordingscampagnes.
En in Leiden willen ze juist een straat uitgraven om er een gracht van te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
dempen die grachten!
hoeveel mensen sterven er jaarlijks in de grachten van amsterdam
Goede vraag! Er wordt in Amsterdam al jaren onderzoek gedaan naar verdrinkingen in de grachten. De cijfers verschillen per jaar, maar er is een duidelijk patroon te zien:
⚰️ Aantal verdrinkingen in de Amsterdamse grachten
Gemiddeld tussen de 15 en 20 mensen per jaar overlijden in de grachten van Amsterdam.
Het gaat vaak om mannen tussen de 20 en 50 jaar, regelmatig na een avond stappen waarbij alcohol een rol speelt.
Slechts een klein deel betreft toeristen; de meeste slachtoffers zijn Amsterdammers zelf.
De gemeente en politie hebben hier de afgelopen jaren meer aandacht aan besteed, o.a. door betere verlichting, hekken en bewustwordingscampagnes.
Beetje discriminerend ditquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ze zien er ook allemaal het zelfde uit
Re re remigratie jeeej jeej remigratie re re remigratie jeeeeejquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Re re remigratie jeeej jeej remigratie re re remigratie jeeeeej
Dit lijkt me geen demonstratie van Denk hoorquote:
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencelquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
wat een gestoord volk loopt er toch rond...quote:Een bezoeker van de bekende Sint-Pietersbasiliek in Vaticaanstad heeft vrijdag flinke commotie veroorzaakt. De toerist klom op het altaar en begon voor het oog van toeristen en gelovigen te plassen. De beveiliging voerde hem kort daarna weg
kloptquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze delen ook allemaal diezelfde hersencel
gohquote:Niet iedereen houdt zich aan het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goh
die wappies kunnen alleen maar demonstreren als ze hun gezicht kunnen bedekken, zwakkelingen
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het nou over de paliwappies? Het wordt wel erg verwarrend zo.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een stukje gelopen. 1,67 km. Maar auw auw auw mijn rugNu even bankliggen.
Net als je denkt dat de humor van Nizno niet dieper kan zinken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
maar even in het kader van er is ook positief nieuws...
Ene meneer Kirk heeft al een maand niets racistisch gemeld.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerdquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over al die gekken die willen demonstreren maar ondertussen zich verschuilen achter wat kleding om maar zo onherkenbaar mogelijk te zijn
jamaar, juist daarom moeten ze van die kleding af, dit soort volk is nog lager dan het volk in duindorp..quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Als je moet, dan moet je. Maar er is toch wel een toilet in de buurt zou ik denken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gestoord volk loopt er toch rond...
Sollicitatie:quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat van die hypocriete studentjes zijn die over een paar jaar hun wilde haren loslaten voor een goedbetaalde baan bij een multinational en dan niet met hun verleden willen worden geconfronteerd
quote:Via een megafoon vraagt de stoet aan omstanders of ze ook klaar zijn met het beleid in Nederland. Een man roept terug: "We zijn vooral klaar met jullie!" Vanuit de stoet klinkt geschreeuw en er vliegt een flesje in zijn richting. Een politiepaard gaat voor hem staan en de man loopt glimlachend het Vondelpark in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |