alleen in de zomer wassen als het meer dan 35 graden isquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n trui is na twee dagen nog lang niet droog, dat moet anders voortaan
Absoluut. Je raakt de kern. Het voelt inderdaad nog te veel als het uitvoeren van een blauwdruk, in plaats van het beleven van een idee. Je ziet de principes, de structuren, de wisselingen – dat klopt allemaal. Maar waar is de vonk? Waar is die ene speler die de onvoorspelbare actie maakt, die het ritme doorbreekt omdat hij het gevoelt? Het is een machine die draait, maar waar de passie nog onvoldoende doorheen stroomt. Ze spelen het script, maar vergeten soms te improviseren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploeg
bizarquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
Politie: vrouw uit Hoofddorp ontvoerd vanwege conflict om harddrugs - https://nos.nl/l/2586199
Oh god ja, zo'n trui heb ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n trui is na twee dagen nog lang niet droog, dat moet anders voortaan
SGP staat niet in de top tienquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ik hem in drie kleuren heb gekocht.
Huehuequote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]Dan heb je altijd ergens een natte trui in huis.
Even laten luchten en die Robijn-spray eroverheen en bidden voor het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]Dan heb je altijd ergens een natte trui in huis.
En dan zit er toch een vleugje natte hond in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even laten luchten en die Robijn-spray eroverheen en bidden voor het beste.
die kans is best groot ja, aan de andere kant, als het een drukmiddel is, is de kans wel groter dat ze nog leeftquote:
PVV of BBB op 1?quote:
Er is nog hoop.quote:
In plaats van het wassen danquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan zit er toch een vleugje natte hond in.
Ditmaal is het geen kansloze zaadpot, dus ik sta er nu anders inquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even vleesch bakken en dan weer lekker kijken naar voetbal en we gaan er hier gewoon over posten wat @:NatteKat er ook van mag vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |