maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
En vanaf de straat zie je bijna niks want afstand is te ver.
Heb je wel wat te lachen.quote:
Of in je tuin fietsen. Afval dumpen. Hond laten poepen. Je begluren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.quote:
Fiets staat in de voortuin of in de schuur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen last van dronken fietsers?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.Je ziet vooral de grote spiegel aan mijn muur, nou dat is niet zo spannend. En savonds heb ik gordijnen toch wel dicht.
nee voor het bodemleven in de tuinquote:
Die komen hier sowieso niet langs. Ik woon in de allerlaatste straat dus het is hier ook wel rustig.quote:
Ja. Die auto kan niet veel verder afgeschreven worden, en verzekering betaal ik sowieso wel ongeacht of ik met de trein of de auto die kant op gaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
aan bezine kosten bedoel je? ook als je alle afschrijving en verzekering meeneemt?
Ah. Geen doorgaand fietspad dus. Dat scheelt. Ook geen hangjeugd?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die komen hier sowieso niet langs. Ik woon in de allerlaatste straat dus het is hier ook wel rustig.
Zal ook heel anders zijn als je er eenmaal staat. Maar op de foto’s komt t altijd anders over. Ik/wij kennen de situatie natuurlijk verder niet hoe het daar zitquote:
Nee dit is veel te ver weg voor ze.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah. Geen doorgaand fietspad dus. Dat scheelt. Ook geen hangjeugd?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind die straat daarom ook niet eng met mijn kat.
Zou het mijn schuld zijn denk je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash waarom is de spoorlijn Leiden-Utrecht zo gigantisch pauper dat een reis van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal langert duurt dan met de auto de hele N11 en de A12 tot de A27 afrijden?
Sowieso wel lachwekkend hoe onaantrekkelijk het OV eigenlijk is. ¤14 voor dat stukje, grapjassen. Ik kan dat stuk 5 keer rijden met de auto voor een retourtje.
Kennelijkquote:
het is de schuld van mn bureaustoel dat ik zoveel zitquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
Wel makkelijk als je iemand de schuld kan geven.
Dus het OV was kut en nu is de auto ook geen optie. Terwijl dat net wel beter was. Okéquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet twee dagen net oost van Utrecht zijn komende week. Ik heb het achterlijke idee om m'n auto te laten overnachten in Houten, zodat ik niet 4x die enorme kutspits rond Utrecht in hoef
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de schuld van mn bureaustoel dat ik zoveel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |