Volgens mij ben jij niet helemaal in orde of wel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
maar even in het kader van er is ook positief nieuws...
Ene meneer Kirk heeft al een maand niets racistisch gemeld.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoordquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
klopt. net als het merendeel van FOK!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:
Ik ken wel een andere Kirk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blaaskaak. Een maand geleden had je nog noot van heel die man gehoord
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere Kirk.
Oh ja die kan ook nog.quote:
Verder met The Sinking City Remastered. Bijna doorheen. Heb de game 3xquote:
quote:
quote:
Ik werd nog aangevallen door vallende blaadjes op weg naar huis.quote:
Bladblazertje doet wonderen met zo’n open tuin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je alles weer aanharken (of eigenlijk wegharken, achterkant van je tuin was toch open?)
Meeste valt op gemeentegrond gelukkig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je alles weer aanharken (of eigenlijk wegharken, achterkant van je tuin was toch open?)
moet je wel een goeie krachtige hebben, anders is het ook net niksquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bladblazertje doet wonderen met zo’n open tuin.
Beter dan vallende eikels enz.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd nog aangevallen door vallende blaadjes op weg naar huis.
Bladzuiger danquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je wel een goeie krachtige hebben, anders is het ook net niks
die meteen kan hakselen.quote:
lijkt me trouwens ook niet fijn, dat je achtertuin open isquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Meeste valt op gemeentegrond gelukkig.Het was hier ooit wel erger maar de boom die recht achter mijn huis stond hebben ze weggehaald.
[ link | afbeelding ]
Geen last van hier. 🤷🏼♀️quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me trouwens ook niet fijn, dat je achtertuin open is
Wat voor de NSquote:
aan bezine kosten bedoel je? ook als je alle afschrijving en verzekering meeneemt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash waarom is de spoorlijn Leiden-Utrecht zo gigantisch pauper dat een reis van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal langert duurt dan met de auto de hele N11 en de A12 tot de A27 afrijden?
Sowieso wel lachwekkend hoe onaantrekkelijk het OV eigenlijk is. ¤14 voor dat stukje, grapjassen. Ik kan dat stuk 5 keer rijden met de auto voor een retourtje.
Waar wel dan?quote:
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
En vanaf de straat zie je bijna niks want afstand is te ver.
Heb je wel wat te lachen.quote:
Of in je tuin fietsen. Afval dumpen. Hond laten poepen. Je begluren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.quote:
Fiets staat in de voortuin of in de schuur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze kunnen je fiets gestald in je tuin wel meenemen
Geen last van dronken fietsers?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar naast dat niemand het doet kan je hier sowieso amper naar binnen kijken.Je ziet vooral de grote spiegel aan mijn muur, nou dat is niet zo spannend. En savonds heb ik gordijnen toch wel dicht.
nee voor het bodemleven in de tuinquote:
Die komen hier sowieso niet langs. Ik woon in de allerlaatste straat dus het is hier ook wel rustig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |