Via Schipholquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash waarom is de spoorlijn Leiden-Utrecht zo gigantisch pauper dat een reis van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal langert duurt dan met de auto de hele N11 en de A12 tot de A27 afrijden?
Sowieso wel lachwekkend hoe onaantrekkelijk het OV eigenlijk is. ¤14 voor dat stukje, grapjassen. Ik kan dat stuk 5 keer rijden met de auto voor een retourtje.
Ik viel eigenlijk vooral over de prijs van die treinreis, niet zo zeer de duurquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het OV was kut en nu is de auto ook geen optie. Terwijl dat net wel beter was. Oké
Wat braafquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Wth wordt er dan helemaal NIETS gesloopt in Amsterdam
jammer, heel die stad moet platquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is dat duur?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik viel eigenlijk vooral over de prijs van die treinreis, niet zo zeer de duur
Kan dat niet aan je bureau?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind wel dat ik zo moet opschuiven naar mn eettafel voor lego...
Ik vind het een mooie stadquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja sorry maar vind het echt een baggerstad
14 euro. Tja…quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Trein is zonder abonnement niet leuk meer.
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.quote:
qua ruimte zou het misschien best kunnen op het linker deel van mn hoekbureau.. maar daar ligt andere zooi en de lego ligt al op de eettafel (die ik overigens zelden gebruik als echte eettafel)quote:
Ik kom er niet erg vaak maar vermaak me er altijd primaquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie stadMaar ben hier wel in de minderheid geloof ik.
Jap, de stad zelf vind ik ook niet lelijk. Zou ook raar zijn, want het is niet allemaal hetzelfde daar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Als je door de massa toeristen heen kijkt is het best een leuke stad.
Omdat ik daar gratis kan parkeren en er een trein rechtstreeks naar Leiden rijdt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou je je auto in Houten neerzetten?
genoeg mensen die er willen wonen, dus echt minderheid?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie stadMaar ben hier wel in de minderheid geloof ik.
de paar keer dat ik er ben geweest wil ik eigenlijk altijd zo snel mogelijk weer wegquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom er niet erg vaak maar vermaak me er altijd prima
Maar je moet in Utrecht zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik daar gratis kan parkeren en er een trein rechtstreeks naar Leiden rijdt.
Dan ga je met de autoquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 2 keer heen en weer met de trein even duur is als 5 keer heen en weer met de auto, en dan tel ik de prijs van de ov fiets die ik nodig ga hebben er nog niet eens bij op.
Als Ajax van AZ verliest volgende week, zal er wel wat stuk gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |