Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waar heb je m het laatst nog gebruikt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar eens verder met de zoektocht naar een blender.
dat had er wel T gestaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las "zakje thee brouwen" @:Nizno
Waren die groen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb groene thee met sinaasappel en mandarijn
Geen idee, is gewoon een pickwick smaakjequote:
Ik ga zo voor Zombieland Double Tap, gisteren de originele na jaren weer eens gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wat te kijken/luisteren uitzoeken en dan verder met een oud borduurwerkje.
nog een mooie afscheidsspeech?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de biljetgazet. Het gaat mijn laatste worden en ik wil er morgenavond klaar mee zijn. Ga er niet te veel energie meer in stoppen. Ben er helemaal klaar mee.
welluke?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
Oja ik had nieuwe thee gekocht want aanbieding bij AH
Jongelui, je ziet maar!quote:
Nee.quote:hebben ze al een opvolger?
als jij nu even aan de gazet werkt, kan ik mooi je biljetjes jattenquote:
zit er wel een handleiding bij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:15 schreef Ama het volgende:
Dit is Gizmo zijn hart denk ik.
[ link | afbeelding ]
Ja na 24:00 geen eten en drinken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er wel een handleiding bij?
OOOW JAAAH??quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als jij nu even aan de gazet werkt, kan ik mooi je biljetjes jatten
staandquote:
Te veel eten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van eten.
Toch weer net iets te veel
quote:
Dat overkomt ons allemaal wel eens hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van eten.
Toch weer net iets te veel
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben minstens een minuut bezig geweest de grap te ontdekken.
Onmogelijk!quote:
En heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben minstens een minuut bezig geweest de grap te ontdekken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet
Prutsers!quote:
Waarschijnlijk psv-humor. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet
Ik postte eenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk psv-humor. ¯\_(ツ)_/¯
sst niet verklappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik postte eenomdat ik het leuk vond dat Nizno het plaatste.
Zit zover ik zelf kan zien geen grap in, maar gewoon een manier om jonge PSV fans aan het fruit te krijgen..
Ja dat is inderdaad beroerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef gianni61 het volgende:
Waarom zijn zakken chips zo snel leeg?
Omdat ze voor de helft gevuld zijn met lucht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef gianni61 het volgende:
Zodat jij er sneller nog 1 koopt en zo de zakken van de producent vultquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef gianni61 het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ze voor de helft gevuld zijn met lucht.
nee daar is lays al voor de grote campagne op terug gekomen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Zitten de meeste chips intussen niet in dozen?
Ah nice. Teveel negatieve reacties ook I guessquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daar is lays al voor de grote campagne op terug gekomen.
Weet je wat ook leuk is? Gelanceerd worden op de A15quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De epilepsiestoet
@:4everblackeyed
ZE IS ER WEER!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Gelanceerd worden op de A15![]()
![]()
Zo HOPS de zon in
niet zo hard.. straks jaag je dr weer wegquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo hard.. straks jaag je dr weer weg
Omdat ik naar alles moet kijken FBB.quote:
Nee, alleen die rare lays dingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Zitten de meeste chips intussen niet in dozen?
Hallo 4bebequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik naar alles moet kijken FBB.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Gelanceerd worden op de A15![]()
![]()
Zo HOPS de zon in
HALLO MODIEquote:
Hallo Gianni61quote:
Misschienquote:
Rustig aan BMPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik naar alles moet kijken FBB.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 25 september 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet vanavond KIEP
@:4everblackeyed
Rip aan de nabestaandenquote:
KOMquote:
De Schoen vloog een beetjequote:
Poah 25 septemberquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Had ik ook vanavond!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Vertel mij ALLESquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Schoen vloog een beetje
Ik werk m'n admi even bijquote:
quote:
quote:
Dat was het welquote:
Volgende maand boos kijkenquote:
Immer boos kijkenquote:
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was het wel
En ik was een beetje verrast
My legacyquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op vakantie wasMaar ben helemaal in de ban van B&B Vol Liefde tegenwoordig (door @:4everblackeyed), dus krijg verder nog maar weinig mee
Ik vertel alleen maar goede verhalen hierquote:
Kort wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vertel alleen maar goede verhalen hier
*checkt in.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet @:4everblackeyed weten![]()
can check out any time you like
can never leave
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lange verhalen, leest hier toch helemaal niemand.quote:
TLDNRquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lange verhalen, leest hier toch helemaal niemand.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als 4ebe het levenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lange verhalen, leest hier toch helemaal niemand.
Daaromquote:
Genietenquote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Rwsgoden
Pleur maar weer een rood kruis aan op een afrit, die nog in 2 splits en waar er pas 500 meter verderop een auto stil staat.
Daardoor dikke files en mensen die over de verdrijfstrook knallen
@:4EverBlackEyed
Zin in stoelpoten?quote:
Gemist.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Haags, eindelijk weer eens een keertje echt in de aanbieding vanaf woensdag
[ afbeelding ]
Beetje zaagsel erbijquote:
Van de weg afbeukenquote:Op maandag 1 september 2025 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Epilepsie idioten (een Tesla en een EV9, goh) @:4everblackeyed
Jaquote:
Tot vandaag.quote:
Niet te hard anders verdwijnt ze weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer (even) bent
Oke, dat is liefquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer (even) bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hallo mailyquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Heb me kostelijk vermaakt met die serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met jezelf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Ook geen chocomel, ik moet echt even een hartig woordje spreken met chef inkoop.
nog met 3quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo maily![]()
Nog steeds aan de WF ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
O hé, 4EB is terug
Verklaart het muffinprobleem.
heb je even?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hallo NK
Heb je nog een klacht van de dag?
De die-hardsquote:
Nee, wedstrijd gewonnen, dus immer positiefquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hallo NK
Heb je nog een klacht van de dag?
Wat voor wedstrijd heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wedstrijd gewonnen, dus immer positief
Wel grappig dat ze wel links blijven plakken, maar vervolgens wel rechts stemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genieten
Hier reed iedereen weer lekker links.
PLEUR OP NAAR RECHTS, IS DE RECHTERRIJSTROOK VAN LAVA ?
Waterpolo natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd heb je gewonnen?
En linksstemmers die links blijven plakken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze wel links blijven plakken, maar vervolgens wel rechts stemmen.
Ja, geen idee. Kan alle kanten op, maar dat zou wel in mijn top 3 staan van antwoordenquote:
weet je het zeker? ik zie meer en meer dozen chips volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daar is lays al voor de grote campagne op terug gekomen.
En jij bent nog wakkerquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahwwwww voelde je je in de steek gelaten ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je ons zo lang in de steek laat.
Wij collectief voelden ons zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwwww voelde je je in de steek gelaten ?
Ben jij woordvoerder voor iedereen?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @4EverBlackEyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*quote:
De rest kan mijn uitspraak beamen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij woordvoerder voor iedereen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @:4everblackeyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @:4everblackeyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*
quote:
Gelukkig is dit een superlang weekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja leuk, het is over iets meer dan een uur alweer zondag.
she's backquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja leuk, het is over iets meer dan een uur alweer zondag.
Kan er niets aan doen.quote:
Eh.. voor jou?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een superlang weekend
quote:
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijgen meerdere mensen zo'n melding?
Ja, maar wel pas om 18:00quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. voor jou?
Maandag is het gewoon weer BROOD OP DE PLANK
Zo eng ben ik toch ook weer nietquote:
Yes, Tosti'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schol
Heb je al gegeten vandaag?
Ik heb morgenochtend ook gewoon brood op de plank liggen hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. voor jou?
Maandag is het gewoon weer BROOD OP DE PLANK
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that is
quote:
Goed punt. Die moeten we nog even een opfriscursus sponsoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werkt
hij doet het al zo lang dat hij niet meer weet hoe die werkt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werkt
Waarom quote je jezelf?quote:
Tosti'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Yes, Tosti's
redelijk optijd zelfs.. eigenlijk moet ik zo mn bed in wantenzo
zat midden in een spelletje
Ik ben er ook echt heel blij meequote:
Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bentquote:
Wel extra centjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel blij mee
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that is
Ja het is toch een soort senioren dagbestedingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt. Die moeten we nog even een opfriscursus sponsoren.
Is hier nog meer gebeurd of was dat het wel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bent
ja goed verkoudheidje of griepje te pakkenquote:
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden isquote:
Leave koen alonequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is toch een soort senioren dagbesteding
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wouquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf?
Gaat alles goed?
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.
Ja, het heerst welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wou
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?
RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kibquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heerst wel![]()
Kibbensoep en vit C !
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Rip. Wanneer is de begrafenis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
KIBBBWRAPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kib
en net 2 manderijntjes op gepeuzeld
quote:
quote:
Coolblue zat morgen al vol, dus waarschijnlijk volgende weekquote:
Ja lag een halve dag in foodcoma en ben nu ineens over m'n slaap heenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
ja, zeker nu met nieuwe ramen en deuren ook geen last van tocht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.Beterschap!
Zoals den Heere het heeft gebodenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen geen brood op de plank, want zondag. Dan altijd cornflakes en muesli.
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Coolblue zat morgen al vol, dus waarschijnlijk volgende week
quote:
quote:
gratis tripje met FSA ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deo volente, amen.quote:
In een houten kist is ook weer zo'n gedoequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeft
Altijd sporten, daarna.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja.
Maar wel sporten daarna.
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een houten kist is ook weer zo'n gedoe
de ene moet naar @bitterbal , de andere naar Coolbluequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".
Toch wel binnenshuis met de gordijnen dicht dan, want dan ziet die het niet en mag hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja.
Maar wel sporten daarna.
Wilt u de oude machine mee terug geven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeft
Zou ze gewoon allebei meegeven, ben je van beide problemen afquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".
"Welk houten kruis? Dat in brand staat?"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wilt u de oude machine mee terug geven?
Nee, die ligt hier in de voortuin bij het houten kruis
Viespeuk dat het isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God kan gewoon dwars door gordijnen kijken hoor
Ha, ik heb lekker geen gordijnen, dat zal em lerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God kan gewoon dwars door gordijnen kijken hoor
In een sporthal zonder ramen. Dus god kan het niet zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel binnenshuis met de gordijnen dicht dan, want dan ziet die het niet en mag het
*bergt lucifers weer opquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik kan dit grapje er even ongezien ingooien
Mijn wasdroger is gewoon wit hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Welk houten kruis? Dat in brand staat?"
"BUUUDAAAAAAA! NIET WEER HÈ"
Dan is het goed, wel oppassen dat ze je niet in sportkleren zien als je er heen gaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In een sporthal zonder ramen. Dus god kan het niet zien.
Moet je wel iemand vinden die de klus kan klarenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Noteert: 4ebe vanaf nu fouilleren voordat we haar het dorp weer in laten.
*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ben vrijwilligerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel iemand vinden die de klus kan klaren
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?
Volledige TSA controle invoerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogersquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasdroger is gewoon wit hoor
Typ je dit met je rechterarm omhoog ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers
Immer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Typ je dit met je rechterarm omhoog ?
Goed zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r zie je wel, gewoon dikke winst
Ja, waarom vraag ik dit ook nogquote:
Je bent zelf zo.quote:
*doet laken over wasdroog combi...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers
Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadamptquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?
Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog
Slurpt krab uit een tube.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadampt
Moet je maar niet te lang weg zijn telkens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog
Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaanquote:
Tuvia.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaan
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staan
Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit slaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?
Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met onigiri'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Wat ben jij laat wakker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit sla
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doen
Ze moest iets met mensen gaan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Dat heb ik al sinds het moment dat ik kan praten 24/7quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is @4EverBlackEyed schuldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben jij laat wakker.
Dan kwi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Past beter bij d'r.. they said.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moest iets met mensen gaan doen.
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.
"wanne achterlijke hier."
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzz
Jan Biggel ook echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Je moeder.quote:
Geef ze geen ongelijk om er dan gelijk nog wat waterstofbommetjes achteraan te gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Het is italiaanse rommel, dus eigenlijk verbazingwekkend dat die het zo lang heeft volgehouden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan Biggel ook echt
Ik was het bestaan van die man vergeten
Als je hier bent?quote:
quote:
VLAAIquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ge moet da brooike ook gewoon in oewe ore doen!
Bestond ie maar niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan Biggel ook echt
Ik was het bestaan van die man vergeten
SOWquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestond ie maar niet echt
Een Gin Tonic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dorst maar kweenie wak zal vatte dan
Ik wil zijn gebit wel als 'ie dood is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestond ie maar niet echt
Slechtste idee van 2025 dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Gin Tonic.
Ja nee, grapje.
Probeer eens water?
Teringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zijn gebit wel als 'ie dood is.
*Bergt blikje benzine ook weer opquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
@:kwiwi
DOE RELAXT WANT ER IS NIETS AAN HET HANDJEquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEEE GAPPIE DOE RUSTIG AAN EN ONTSPAN JEEEEE
'Sup ?quote:
Gap neem een drankje, 'k heb 4, 5, 6 VIP pandjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DOE RELAXT WANT ER IS NIETS AAN HET HANDJE
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen wedstrijd, dus tijd voor bed.
![]()
![]()
ze zouden alles omzetten, nu is het een paar smaken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je het zeker? ik zie meer en meer dozen chips volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |