Coolblue zat morgen al vol, dus waarschijnlijk volgende weekquote:
Ja lag een halve dag in foodcoma en ben nu ineens over m'n slaap heenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
ja, zeker nu met nieuwe ramen en deuren ook geen last van tocht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.Beterschap!
Zoals den Heere het heeft gebodenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen geen brood op de plank, want zondag. Dan altijd cornflakes en muesli.
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Coolblue zat morgen al vol, dus waarschijnlijk volgende week
quote:
quote:
gratis tripje met FSA ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deo volente, amen.quote:
In een houten kist is ook weer zo'n gedoequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeft
Altijd sporten, daarna.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja.
Maar wel sporten daarna.
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een houten kist is ook weer zo'n gedoe
de ene moet naar @bitterbal , de andere naar Coolbluequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".
Toch wel binnenshuis met de gordijnen dicht dan, want dan ziet die het niet en mag hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja.
Maar wel sporten daarna.
Wilt u de oude machine mee terug geven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeft
Zou ze gewoon allebei meegeven, ben je van beide problemen afquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hmm eentje is m'n wasmachine en de andere m'n heks van een buurvrouw. Weet even niet meer wat in welke kist zit, even spieken hoor, moment".
"Welk houten kruis? Dat in brand staat?"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wilt u de oude machine mee terug geven?
Nee, die ligt hier in de voortuin bij het houten kruis
Viespeuk dat het isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God kan gewoon dwars door gordijnen kijken hoor
Ha, ik heb lekker geen gordijnen, dat zal em lerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God kan gewoon dwars door gordijnen kijken hoor
In een sporthal zonder ramen. Dus god kan het niet zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel binnenshuis met de gordijnen dicht dan, want dan ziet die het niet en mag het
*bergt lucifers weer opquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik kan dit grapje er even ongezien ingooien
Mijn wasdroger is gewoon wit hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Welk houten kruis? Dat in brand staat?"
"BUUUDAAAAAAA! NIET WEER HÈ"
Dan is het goed, wel oppassen dat ze je niet in sportkleren zien als je er heen gaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In een sporthal zonder ramen. Dus god kan het niet zien.
Moet je wel iemand vinden die de klus kan klarenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Noteert: 4ebe vanaf nu fouilleren voordat we haar het dorp weer in laten.
*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ben vrijwilligerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel iemand vinden die de klus kan klaren
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?
Volledige TSA controle invoerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogersquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasdroger is gewoon wit hoor
Typ je dit met je rechterarm omhoog ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers
Immer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Typ je dit met je rechterarm omhoog ?
Goed zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r zie je wel, gewoon dikke winst
Ja, waarom vraag ik dit ook nogquote:
Je bent zelf zo.quote:
*doet laken over wasdroog combi...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers
Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadamptquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?
Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog
Slurpt krab uit een tube.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadampt
Moet je maar niet te lang weg zijn telkens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog
Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaanquote:
Tuvia.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaan
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staan
Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit slaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?
Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met onigiri'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Wat ben jij laat wakker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit sla
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doen
Ze moest iets met mensen gaan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Dat heb ik al sinds het moment dat ik kan praten 24/7quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is @4EverBlackEyed schuldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben jij laat wakker.
Dan kwi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Past beter bij d'r.. they said.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moest iets met mensen gaan doen.
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.
"wanne achterlijke hier."
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzz
Jan Biggel ook echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Je moeder.quote:
Geef ze geen ongelijk om er dan gelijk nog wat waterstofbommetjes achteraan te gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Het is italiaanse rommel, dus eigenlijk verbazingwekkend dat die het zo lang heeft volgehouden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan Biggel ook echt
Ik was het bestaan van die man vergeten
Als je hier bent?quote:
quote:
VLAAIquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ge moet da brooike ook gewoon in oewe ore doen!
Bestond ie maar niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan Biggel ook echt
Ik was het bestaan van die man vergeten
SOWquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestond ie maar niet echt
Een Gin Tonic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dorst maar kweenie wak zal vatte dan
Ik wil zijn gebit wel als 'ie dood is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestond ie maar niet echt
Slechtste idee van 2025 dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Gin Tonic.
Ja nee, grapje.
Probeer eens water?
Teringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zijn gebit wel als 'ie dood is.
*Bergt blikje benzine ook weer opquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
@:kwiwi
DOE RELAXT WANT ER IS NIETS AAN HET HANDJEquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEEE GAPPIE DOE RUSTIG AAN EN ONTSPAN JEEEEE
'Sup ?quote:
Gap neem een drankje, 'k heb 4, 5, 6 VIP pandjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DOE RELAXT WANT ER IS NIETS AAN HET HANDJE
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen wedstrijd, dus tijd voor bed.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |