Genietenquote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Rwsgoden
Pleur maar weer een rood kruis aan op een afrit, die nog in 2 splits en waar er pas 500 meter verderop een auto stil staat.
Daardoor dikke files en mensen die over de verdrijfstrook knallen
@:4EverBlackEyed
Zin in stoelpoten?quote:
Gemist.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Haags, eindelijk weer eens een keertje echt in de aanbieding vanaf woensdag
[ afbeelding ]
Beetje zaagsel erbijquote:
Van de weg afbeukenquote:Op maandag 1 september 2025 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Epilepsie idioten (een Tesla en een EV9, goh) @:4everblackeyed
Jaquote:
Tot vandaag.quote:
Niet te hard anders verdwijnt ze weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer (even) bent
Oke, dat is liefquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer (even) bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hallo mailyquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Heb me kostelijk vermaakt met die serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met jezelf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Ook geen chocomel, ik moet echt even een hartig woordje spreken met chef inkoop.
nog met 3quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo maily![]()
Nog steeds aan de WF ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
O hé, 4EB is terug
Verklaart het muffinprobleem.
heb je even?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hallo NK
Heb je nog een klacht van de dag?
De die-hardsquote:
Nee, wedstrijd gewonnen, dus immer positiefquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hallo NK
Heb je nog een klacht van de dag?
Wat voor wedstrijd heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wedstrijd gewonnen, dus immer positief
Wel grappig dat ze wel links blijven plakken, maar vervolgens wel rechts stemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genieten
Hier reed iedereen weer lekker links.
PLEUR OP NAAR RECHTS, IS DE RECHTERRIJSTROOK VAN LAVA ?
Waterpolo natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd heb je gewonnen?
En linksstemmers die links blijven plakken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze wel links blijven plakken, maar vervolgens wel rechts stemmen.
Ja, geen idee. Kan alle kanten op, maar dat zou wel in mijn top 3 staan van antwoordenquote:
weet je het zeker? ik zie meer en meer dozen chips volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daar is lays al voor de grote campagne op terug gekomen.
En jij bent nog wakkerquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahwwwww voelde je je in de steek gelaten ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je ons zo lang in de steek laat.
Wij collectief voelden ons zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwwww voelde je je in de steek gelaten ?
Ben jij woordvoerder voor iedereen?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @4EverBlackEyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*quote:
De rest kan mijn uitspraak beamen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij woordvoerder voor iedereen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @:4everblackeyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Krijg altijd een keiharde alarm melding op m'n telefoon als @:4everblackeyed weer terecht is. *TUUT TUUT TUUT! ATTENTION!*
quote:
Gelukkig is dit een superlang weekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja leuk, het is over iets meer dan een uur alweer zondag.
she's backquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja leuk, het is over iets meer dan een uur alweer zondag.
Kan er niets aan doen.quote:
Eh.. voor jou?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een superlang weekend
quote:
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijgen meerdere mensen zo'n melding?
Ja, maar wel pas om 18:00quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. voor jou?
Maandag is het gewoon weer BROOD OP DE PLANK
Zo eng ben ik toch ook weer nietquote:
Yes, Tosti'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schol
Heb je al gegeten vandaag?
Ik heb morgenochtend ook gewoon brood op de plank liggen hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. voor jou?
Maandag is het gewoon weer BROOD OP DE PLANK
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that is
quote:
Goed punt. Die moeten we nog even een opfriscursus sponsoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werkt
hij doet het al zo lang dat hij niet meer weet hoe die werkt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt weet hoe de brug werkt
Waarom quote je jezelf?quote:
Tosti'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Yes, Tosti's
redelijk optijd zelfs.. eigenlijk moet ik zo mn bed in wantenzo
zat midden in een spelletje
Ik ben er ook echt heel blij meequote:
Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bentquote:
Wel extra centjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel blij mee
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that is
Ja het is toch een soort senioren dagbestedingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt. Die moeten we nog even een opfriscursus sponsoren.
Is hier nog meer gebeurd of was dat het wel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bent
ja goed verkoudheidje of griepje te pakkenquote:
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden isquote:
Leave koen alonequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is toch een soort senioren dagbesteding
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wouquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf?
Gaat alles goed?
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.
Ja, het heerst welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wou
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?
RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kibquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heerst wel![]()
Kibbensoep en vit C !
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Rip. Wanneer is de begrafenis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
KIBBBWRAPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kib
en net 2 manderijntjes op gepeuzeld
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |