Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bentquote:
Wel extra centjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel blij mee
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Koen ook, voor als je na sluitingstijd bij de poort staat. Dan kan ie je nog even snel binnenlaten. Als hij zin heeft om z'n bed uit te komen that is
Ja het is toch een soort senioren dagbestedingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt. Die moeten we nog even een opfriscursus sponsoren.
Is hier nog meer gebeurd of was dat het wel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gianni heeft zich laten omscholen en is nu nachtburgemeester van foqueville. Ja je mist wat hoor als je een maand weg bent
ja goed verkoudheidje of griepje te pakkenquote:
Leave koen alonequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is toch een soort senioren dagbesteding
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wouquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf?
Gaat alles goed?
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een geheim motertje laten plaatsen, anders had ik nu ook niet naar binnen gekund.
Ja, het heerst welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik quote jou, maar dat ging niet zoals ik wou
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?
RIPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kibquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heerst wel![]()
Kibbensoep en vit C !
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja goed verkoudheidje of griepje te pakken
gisteren zelfs even de verwarming aan gehad omdat ik 20 graden te koud vond, dan ben ik wel ziek hoor
Rip. Wanneer is de begrafenis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Goed voor de wasdroger doe vandaag overleden is
KIBBBWRAPquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
soep ben ik geen fan van.. wel morgen wrap met krokante kib
en net 2 manderijntjes op gepeuzeld
quote:
quote:
Ja lag een halve dag in foodcoma en ben nu ineens over m'n slaap heenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
ja, zeker nu met nieuwe ramen en deuren ook geen last van tocht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja idd, 20 is normaal wel warm zat.Beterschap!
Zoals den Heere het heeft gebodenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen geen brood op de plank, want zondag. Dan altijd cornflakes en muesli.
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Coolblue zat morgen al vol, dus waarschijnlijk volgende week
quote:
quote:
gratis tripje met FSA ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en jouw dag- en nachtritme is naar de maan, zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deo volente, amen.quote:
In een houten kist is ook weer zo'n gedoequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de oude machine met een bloemenkrans erop terug geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |