Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers
Met onigiri'squote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Wat ben jij laat wakker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit sla
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, helemaal wit. Misschien die daarom geen werk meer wil doen
Ze moest iets met mensen gaan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onverantwoord dit allemaal zo, alles wat je hier zegt kunnen de mensen in het jaar 10.003 ook nog gewoon lezen he?
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is kwiwi ook afgewezen bij de kunstacademie?
Dat heb ik al sinds het moment dat ik kan praten 24/7quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is @4EverBlackEyed schuldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben jij laat wakker.
Dan kwi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos veeeeeeel beter kan tekenen
Past beter bij d'r.. they said.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moest iets met mensen gaan doen.
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is vast een reden dat we nog niet bezocht zijn.
"wanne achterlijke hier."
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar echt niet zo goed als Samzzzzzzzzzzz
Jan Biggel ook echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Je moeder.quote:
Geef ze geen ongelijk om er dan gelijk nog wat waterstofbommetjes achteraan te gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo landen in Brabant en Jan Biggel een worstenbroodje in zijn oor zien steken.....nopes, nopes, start zie engines Kwiebo Lippie IV.
Het is italiaanse rommel, dus eigenlijk verbazingwekkend dat die het zo lang heeft volgehouden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk is het een witte uit oost europa. Maar als het een rasechte nederlandse machine is dan vergeet het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |