Dan is het goed, wel oppassen dat ze je niet in sportkleren zien als je er heen gaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In een sporthal zonder ramen. Dus god kan het niet zien.

Moet je wel iemand vinden die de klus kan klarenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noteert: 4ebe vanaf nu fouilleren voordat we haar het dorp weer in laten.

*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]

Ik ben vrijwilligerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel iemand vinden die de klus kan klaren

Zoiets ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e steen naast de paal een kwartslag naar links draaien?

Volledige TSA controle invoerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]

Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogersquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasdroger is gewoon wit hoor

Typ je dit met je rechterarm omhoog ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers

Immer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Typ je dit met je rechterarm omhoog ?

Goed zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r zie je wel, gewoon dikke winst

Ja, waarom vraag ik dit ook nogquote:

Je bent zelf zo.quote:

*doet laken over wasdroog combi...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet een zwarte deur toevallig? Zo eentje zag ik laatst. Wat een walgelijke vertoning, zo'n mixed race drogers

Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadamptquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?

Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog

Slurpt krab uit een tube.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijze magnetron carpaccio die nog een beetje nadampt

Moet je maar niet te lang weg zijn telkens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag ik dit ook nog

Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaanquote:

Tuvia.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk echt dat caaf uit een tube ook kan aanslaan

Hitler woonde toch ook bovenop een berg met zijn Hitlerhond en zijn Eva Bruin, en LEGO?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets boven op een berg gaan wonen om boven de mensen te staan

Als ik na 20:30 nog wakker ben weet ik ook niet meer wat ik er allemaal uit slaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch weer allemaal voor een rare kwep?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |