Ik ben CL, ik hou van hobby's, ik heb drie cavia's en ik heb een gat in m'n hand.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij, stel je eens netjes voor?
Mij was het niet opgevallen, maar ik was ook niet echt heel erg aanwezig en oplettendquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen blij dat ik terug ben van vakantie
Al heeft niemand me zeker gemist.
Ik wist ook niet waar de punt moestquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zin afsluiten met een emoticon is ook niet oké. Maar zo’n punt achter een emoticon is ook een gek gezicht.
HALP!
Ik wist niet dat je op vakantie wasquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen blij dat ik terug ben van vakantie
Al heeft niemand me zeker gemist.
Bijna prime days.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op vakantie wasMaar ben helemaal in de ban van B&B Vol Liefde tegenwoordig (door @:4everblackeyed), dus krijg verder nog maar weinig mee
Misschien handig om wat op je hand te leggen als je de cavia’s wil voeren. Dan knagen ze geen gat meer in je handpalm.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben CL, ik hou van hobby's, ik heb drie cavia's en ik heb een gat in m'n hand.
Stom hè?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist ook niet waar de punt moest.
Ik doe toch maar wel een punt en dan de emoticon.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zin afsluiten met een emoticon is ook niet oké. Maar zo’n punt achter een emoticon is ook een gek gezicht.
HALP!
Houdt je ook van kleuren?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben CL, ik hou van hobby's, ik heb drie cavia's en ik heb een gat in m'n hand.
Mja ik gebruik emoticons als een grote punt omdat ze rond zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
HALP!
Prima theorie.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik gebruik emoticons als een grote punt omdat ze rond zijn
Dat is beter ja!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe toch maar wel een punt en dan de emoticon.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik gebruik emoticons als een grote punt omdat ze rond zijn
Eve me notitieboek er bij pakke hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet helemaal lekker.
Doe maar es overnieuw.
De Nederlandse taal gaat zo tog helemaal na de tering.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eve me notitieboek er bij pakke hoor.
Is dit beter dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Nederlandse taal gaat zo tog helemaal na de tering.
Ik ken ook nog overneit als woord.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eve me notitieboek er bij pakke hoor.
quote:
Ja, wat maakt het noch uit dan je begrijp tog wat ik bedoelte?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook een lens zijn. Die smiley heeft duidelijk last van z'n ogen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die punt lijkt de smiley te benadrukken.
Zo kan de smiley ook niet wegrollen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taalvernieuwingquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is overnight oats.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook nog overneit als woord.
Ik ook…quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga wat dat betreft liever terug in de tijd
Ik was trouwens gisteren weer sinds lange tijd in de Irenelaan in Waalre. Ik was vergeten hoe groot die huisjes daar zijn, zeker als je daar steeds verder van dat (luxe) bejaardenhuis de bossen in bent.quote:
Vanuit het buitenland krijg je dat sowieso minder mee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga wat dat betreft liever terug in de tijd
Ik heb wel laatst m'n zusje "gezellie mozarellie" geleerdquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit het buitenland krijg je dat sowieso minder mee.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijk, waarom noemen we het niet gewoon nachtelijke haver.
Heb geen idee. Ik wil het sowieso geen overnight oats noemen omdat ik dat gewoon onzin vind.
Daar zit pure schoonheid in.
Vlakbij Planterij de Pimpernel en de Hut van Mie Pils.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was trouwens gisteren weer sinds lange tijd in de Irenelaan in Waalre. Ik was vergeten hoe groot die huisjes daar zijn, zeker als je daar steeds verder van dat (luxe) bejaardenhuis de bossen in bent.
Ik heb m'n moeder errepels geleerd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel laatst m'n zusje "gezellie mozarellie" geleerd
Whii whiieeew.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
Some people call me the space cowboy
En heerlie de peerlie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel laatst m'n zusje "gezellie mozarellie" geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |