Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waar heb je m het laatst nog gebruikt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar eens verder met de zoektocht naar een blender.
dat had er wel T gestaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las "zakje thee brouwen" @:Nizno
Waren die groen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb groene thee met sinaasappel en mandarijn
Geen idee, is gewoon een pickwick smaakjequote:
Ik ga zo voor Zombieland Double Tap, gisteren de originele na jaren weer eens gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wat te kijken/luisteren uitzoeken en dan verder met een oud borduurwerkje.
nog een mooie afscheidsspeech?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de biljetgazet. Het gaat mijn laatste worden en ik wil er morgenavond klaar mee zijn. Ga er niet te veel energie meer in stoppen. Ben er helemaal klaar mee.
welluke?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
Oja ik had nieuwe thee gekocht want aanbieding bij AH
Jongelui, je ziet maar!quote:
Nee.quote:hebben ze al een opvolger?
als jij nu even aan de gazet werkt, kan ik mooi je biljetjes jattenquote:
zit er wel een handleiding bij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:15 schreef Ama het volgende:
Dit is Gizmo zijn hart denk ik.
[ link | afbeelding ]
Ja na 24:00 geen eten en drinken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er wel een handleiding bij?
OOOW JAAAH??quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als jij nu even aan de gazet werkt, kan ik mooi je biljetjes jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |