Jammer.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even een pauze nemen want ik ben kotsmisselijk van alle goedpraterij op dit forum van opkomend fascisme. Werkelijk waar ongelooflijk wat hier getolereerd wordt onder het mom van 'het hebben van een mening'.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Oh dat ene meisje van 15 die verantwoordelijk is voor twee straatroven en mishandeling. Ja vreselijk dat ze is opgepakt, dat moeten we niet willen in een beschaafd land. In een beschaafd land gaan we in gesprek en laten we dit soort gajes hun gang gaan toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Danny leest toch niet Alles? Handelen mods in zijn opdracht? 😳quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:57 schreef OMG het volgende:
Oh de zoveelste bedachte post van Chivaz zonder bron want ja dat geloven we gewoon want Danny laat alle compleet bedachte posts gewoon staan want fuck it, we zetten een fascist als fascist weg, maar dat kan niet want OH OH OH denk aan de inkomsten van kut ads, mensen!!1
Over welk meisje hebben we het?quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh dat ene meisje van 15 die verantwoordelijk is voor twee straatroven en mishandeling. Ja vreselijk dat ze is opgepakt, dat moeten we niet willen in een beschaafd land. In een beschaafd land gaan we in gesprek en laten we dit soort gajes hun gang gaan toch?
Bijzonder dat je Vis1980 niet vraagt om een bron. Hij is immers die dat filmpje te sprake bracht, niet ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:57 schreef OMG het volgende:
Oh de zoveelste bedachte post van Chivaz zonder bron want ja dat geloven we gewoon want Danny laat alle compleet bedachte posts gewoon staan want fuck it, we zetten een fascist als fascist weg, maar dat kan niet want OH OH OH denk aan de inkomsten van kut ads, mensen!!1
Vraag het aan Vis1980, het kwam voorbij op mijn tijdlijn heb gelezen wat het was en ben verder gegaan met mijn leven. Vis1980 vond het een enorme schande dat een crimineel werd opgepakt, ik kan mij goed voorstellen dat hij dat filmpje nog wel omhoog kan halen.quote:
Klinkt als Trump. “Ik heb ‘t gezien, weet niet waar het over gaat, maar weet wel waar het niet over gaat”quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vraag het aan Vis1980, het kwam voorbij op mijn tijdlijn heb gelezen wat het was en ben verder gegaan met mijn leven. Vis1980 vond het een enorme schande dat een crimineel werd opgepakt, ik kan mij goed voorstellen dat hij dat filmpje nog wel omhoog kan halen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:36 schreef Barbusse het volgende:
En weer heeft Chivaz het topic gekaapt met aannames, leugens en whataboutisms...
Ga er niet op in, lieve mensen. Als zelfs @:Danny niet reageert in fb op mijn verzoek om wat te doen aan alle leugens en desinformatie houdt het op. Gewoon met iedere post, hup, over de schutting
Ik ben het daar principieel mee oneens. Desinformatie en leugens is waarom Trump uberhaupt aan de macht is. Het gewoon negeren betekent dat iedereen die hier meeleest en niet ingelezen is kan denken dat het de waarheid is, want het wordt niet betwist.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit dus.
Als de policy is dat je alles mag zeggen, heb je ook het volste recht om erover heen te scrollen en het volste recht om het te negeren. Oa om die reden is bv de Frontpage ook zo goed als dood.
Desinformatie en leugens zijn niet boeiend en zullen vanzelf verdwijnen als niet iedereen op de achterste benen staat als een bepaalde user iets post.
Gewoon negeren...dan laat je het topic ook niet kapen
Die details krijg je als je even wat verder deed scrollen. Tenzij het een ander 15 jarig meisje in Chicago was die gearresteerd werd. Vis1980 werd vermoedelijk erg boos omdat ze schreeuwde dat ze 15 was en ze naar de grond werd gewerkt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Klinkt als Trump. “Ik heb ‘t gezien, weet niet waar het over gaat, maar weet wel waar het niet over gaat”
Ik heb zo’n vermoeden dat het filmpje van @:vis1980 die details niet heeft, anders had het er wel bij gestaan. Hij vond ‘t overigens geen “enorme schande dat er een crimineel opgepakt werd” hè, hij sprak er schande van dat ICE een 15-jarig meisje op zo’n manier oppakt.
Maargoed, het is beter voor je stoere mannennarratief om het op deze manier te posten.
Wat is dan het nut om te zeggen dat @Vis1980 een bron moet geven terwijl jij een andere bron hebt? Of was jouw bron een twitter-rando die maar wat riep?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die details krijg je als je even wat verder deed scrollen. Tenzij het een ander 15 jarig meisje in Chicago was die gearresteerd werd. Vis1980 werd vermoedelijk erg boos omdat ze schreeuwde dat ze 15 was en ze naar de grond werd gewerkt.
Bedoel je dit meisje?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die details krijg je als je even wat verder deed scrollen. Tenzij het een ander 15 jarig meisje in Chicago was die gearresteerd werd. Vis1980 werd vermoedelijk erg boos omdat ze schreeuwde dat ze 15 was en ze naar de grond werd gewerkt.
Dat was een reactie op de aantijging dat ik zomaar wat roep. Ik merk terecht op dat diezelfde standaard voor een ander ook geld. Ik herinner mij dat filmpje en ik herinner mij ook dat het meisje in kwestie zich schuldig heeft gemaakt aan beroving en mishandeling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat is dan het nut om te zeggen dat @:vis1980 een bron moet geven terwijl jij een andere bron hebt? Of was jouw bron een twitter-rando die maar wat riep?
Het meisje in Chicago of het meisje in New York?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de aantijging dat ik zomaar wat roep. Ik merk terecht op dat diezelfde standaard voor een ander ook geld. Ik herinner mij dat filmpje en ik herinner mij ook dat het meisje in kwestie zich schuldig heeft gemaakt aan beroving en mishandeling.
Diezelfde standaard geldt uiteraard ook voor anderen. Zoals @Kijkertje hierboven laat zien was dat een ander meisje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de aantijging dat ik zomaar wat roep. Ik merk terecht op dat diezelfde standaard voor een ander ook geld. Ik herinner mij dat filmpje en ik herinner mij ook dat het meisje in kwestie zich schuldig heeft gemaakt aan beroving en mishandeling.
https://x.com/josheakle/s(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Owquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bedoel je dit meisje?
Die is in New York gearresteerd
Ja mijn fout zie ik nu. Ik zocht op het adres en kwam in New York terecht maar hetzelfde adres bestaat ook in Chicago. Staat er trouwens bij in het artikel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://x.com/josheakle/s(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Correct dit is hoogst waarschijnlijk het filmpje, een hoop stemmingmakerij weer.
Principieel heb je zeker gelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben het daar principieel mee oneens. Desinformatie en leugens is waarom Trump uberhaupt aan de macht is. Het gewoon negeren betekent dat iedereen die hier meeleest en niet ingelezen is kan denken dat het de waarheid is, want het wordt niet betwist.
Die hebben hun keuzes gemaakt en het is wat het is. Ik zit hier al een jaar of 18 en geloof mij, er zijn al heel veel mensen door je laatste vraag afgetaaidquote:Het is meer iets voor feedback, maar ik ben van mening dat we ondertussen POL kunnen hernoemen naar KLB of ONZ, want als mods geen handvaten hebben om in te grijpen, wat is dan het nut van een nieuwsforum?
De politie is nu eenmaal niet zachtzinnig. Het kan goed zijn dat de auto in kwestie meerdere malen tot stoppen is gemaand maar dat vervolgens niet deed. Ik heb er ieder geval weinig medelijden mee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja mijn fout zie ik nu. Ik zocht op het adres en kwam in New York terecht maar hetzelfde adres bestaat ook in Chicago. Staat er trouwens bij in het artikel.
Neemt niet weg dat de manier waarop ze naar de grond gewerkt wordt totaal overbodig is natuurlijk wat ze ook gedaan heeft.
Ik verwacht niet anders van je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De politie is nu eenmaal niet zachtzinnig. Het kan goed zijn dat de auto in kwestie meerdere malen tot stoppen is gemaand maar dat vervolgens niet deed. Ik heb er ieder geval weinig medelijden mee.
Dat krijg je als je leeft in de realiteit. Empathie voor criminelen is dodelijk. Dit is een van de redenen waarom het zo’n rotzooi is in bepaalde delen van het land. Het constante pappen en nathouden en begrip tonen zorgt voor een maatschappij waar de criminelen het gezag niet respecteren met allerlei gevolgen van dien.quote:
Lekker genuanceerd weerquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je leeft in de realiteit. Empathie voor criminelen is dodelijk. Dit is een van de redenen waarom het zo’n rotzooi is in bepaalde delen van het land. Het constante pappen en nathouden en begrip tonen zorgt voor een maatschappij waar de criminelen het gezag niet respecteren met allerlei gevolgen van dien.
Om het even op de VS te betrekken, als men daar geen last had gehad van dodelijke empathie op links en keiharde zakelijke belangen op rechts dan was dit hele probleem omtrent illegalen geen probleem geweest.
Niemand had zitten klagen over demografische veranderingen in hun wijk, er werd beduidend minder aanspraak gemaakt op diensten zoals de gezondheidszorg en ICE had dan niet hardhandig te werk hoeven te gaan.
Dus wat gaan we doen aan Trump in het Witte Huis?quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Empathie voor criminelen is dodelijk.
Laat het maar aan Chivaz over om de onmenselijke manier van handelen van de huidige regering de schuld van de democraten te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je leeft in de realiteit. Empathie voor criminelen is dodelijk. Dit is een van de redenen waarom het zo’n rotzooi is in bepaalde delen van het land. Het constante pappen en nathouden en begrip tonen zorgt voor een maatschappij waar de criminelen het gezag niet respecteren met allerlei gevolgen van dien.
Om het even op de VS te betrekken, als men daar geen last had gehad van dodelijke empathie op links en keiharde zakelijke belangen op rechts dan was dit hele probleem omtrent illegalen geen probleem geweest.
Niemand had zitten klagen over demografische veranderingen in hun wijk, er werd beduidend minder aanspraak gemaakt op diensten zoals de gezondheidszorg en ICE had dan niet hardhandig te werk hoeven te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |