Dat is waar, maar als je een uit de kluiten gewassen 15 jarige zie lopen kun je die makkelijk aanzien voor een jong volwassene en dat is mijn punt ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar van binnen zijn het nog steeds kinderen, ook al veranderd hun lichaam zo snel tot volwassen.
Nee, dat fantaseer jij erbij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je een uit de kluiten gewassen 15 jarige zie lopen kun je die makkelijk aanzien voor een jong volwassene en dat is mijn punt ook.
Wantie wil met het woord “kind” de indruk wekken dat we hier met een klein jongetje te maken hebben.
Maar wat nou als hij er uitzag als iemand van veertig en levensgevaarlijk was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:41 schreef AnneX het volgende:
Jeetje …zijn jullie nog bezig met (on)zinnige opmerkingen over die onmenselijke daad van oppakken van de autistische jongen?
Het was gewoon FOUT!
De NOS wordt dan ook veel bekeken door de Amerikaanse kiezers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:48 schreef Chivaz het volgende:
https://x.com/ericldaugh/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow ]
Gelukkig is Jay Jones de aspirant AG van Virginia met moorddadige fantasieën aan het verliezen. Ondanks het feit dat de media hier nauwelijks aandacht aan heeft besteed lijkt het erop dat de mensen te horen hebben gekregen wat voor een walgelijk figuur Jones is.
Behalve in de optiek van mensen die graag meelopen met hun extremistische leiders waarbij humanisme en menselijkheid jegens mensen die niet tot hun extermistische groepje behoren als een zwakke woke eigenschap gezien worden. In 1933 hebben we zulk gedrag ook gezien bij de opkomst van het fascisme.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:41 schreef AnneX het volgende:
Jeetje …zijn jullie nog bezig met (on)zinnige opmerkingen over die onmenselijke daad van oppakken van de autistische jongen?
Het was gewoon FOUT!
Waarom is het oké die mee te nemen zonder diegene te proberen te identificeren? Als ze ‘t geprobeerd hebben hadden ze echt wel doorgehad dat dit geen doorsnee 15 jarige was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je een uit de kluiten gewassen 15 jarige zie lopen kun je die makkelijk aanzien voor een jong volwassene en dat is mijn punt ook.
Wantie wil met het woord “kind” de indruk wekken dat we hier met een klein jongetje te maken hebben.
Yup, toen werd ook een bepaalde categorie niet meer als mensen beschouwd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve in de optiek van mensen die graag meelopen met hun extremistische leiders waarbij humanisme en menselijkheid jegens mensen die niet tot hun extermistische groepje behoren als een zwakke woke eigenschap gezien worden. In 1933 hebben we zulk gedrag ook gezien bij de opkomst van het fascisme.
En nu ga je er vanuit dat ze dat niet hebben geprobeerd. Dat zullen ze vast wel geprobeerd hebben om vast te stellen of die persoon illegaal was en dat bleek ook zo te zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waarom is het oké die mee te nemen zonder diegene te proberen te identificeren? Als ze ‘t geprobeerd hebben hadden ze echt wel doorgehad dat dit geen doorsnee 15 jarige was.
https://www.fox26houston.(...)arcia-houston-autismquote:ICE statement
The other side:
An ICE spokesperson sent the following statement to FOX 26:
"On Oct. 5, the Houston Police Department contacted ICE about a minor they had picked up who claimed to be homeless and from another country. ICE worked with HPD to see if they could identify the minor or any of the minor’s family members living in the U.S. When no family could be identified, ICE helped HPD place the minor with the Department of Health and Human Services Office of Refugee Resettlement. At no point was the minor in ICE custody. For additional information, please contact the Office of Refugee Resettlement or HPD.
Since the boy is not a U.S. citizen, child protective services is not able to assist. That’s why authorities had to work with ORR to find a safe shelter for the boy until he could be reconnected with his family."
Ja, die heb ik gezien. Maar welke kant is waar? ICE heeft die jongen opgepikt, niet op één of andere random plek, maar vlakbij zijn moeder. Bijzonder dat ze zoveel moeite gedaan hebben om hem ergens te plaatsen, maar er niemand is geweest die dacht: misschien is zijn moeder daar ook wel, laten we eens terug gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En nu ga je er vanuit dat ze dat niet hebben geprobeerd. Dat zullen ze vast wel geprobeerd hebben om vast te stellen of die persoon illegaal was en dat bleek ook zo te zijn.
[..]
https://www.fox26houston.(...)arcia-houston-autism
Het enige wat voor mij nog openstaat is hoe het kan dat deze jongen is opgepakt en hoe is het mogelijk dat die moeder niets heeft gemerkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. Maar welke kant is waar?
Ik zeg ‘t nog maar ‘s: 6 dagen. Die jongen heeft een gigantisch trauma opgelopen. Vergeet niet, mentale capaciteit van een 4-jarige.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het enige wat voor mij nog openstaat is hoe het kan dat deze jongen is opgepakt en hoe is het mogelijk dat die moeder niets heeft gemerkt.
Dan lijkt mijn theorie dat de WC best een eindje lopen is of die jongen is verdwaald geraakt en opgepikt. Nogmaals het klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Alles is ieder geval goed gekomen voor die jongen.
Maar hij is niet doodgeschoten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik zeg ‘t nog maar ‘s: 6 dagen. Die jongen heeft een gigantisch trauma opgelopen. Vergeet niet, mentale capaciteit van een 4-jarige.
Ach geloof je nu alweer de leugens van ICE herhaalt door de fox propaganda.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het enige wat voor mij nog openstaat is hoe het kan dat deze jongen is opgepakt en hoe is het mogelijk dat die moeder niets heeft gemerkt.
Dan lijkt mijn theorie dat de WC best een eindje lopen is of die jongen is verdwaald geraakt en opgepikt. Nogmaals het klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Alles is ieder geval goed gekomen voor die jongen.
So much winning. Goed idee hoor, om een vaccinatiewappie op je ministerie van gezondheidszorg te zetten.quote:Hundreds of U.S. students quarantined amid measles outbreaks
A bubbling measles outbreak in the upstate of South Carolina has forced 153 unvaccinated children out of the classroom and into quarantine for a minimum of 21 days.
In Minnesota, where a small outbreak has been growing for the last month, 118 students are also under quarantine in the Minneapolis-St. Paul area after being exposed to the highly contagious virus, health officials said Friday.
The restrictions mean three weeks of remote learning as parents monitor for fever, rash and other symptoms.
“Communities are having to bear the price of quarantining so many children,” said Michael Osterholm, an infectious disease expert and the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota. “Expect more of the same. This is going to happen more and more frequently.”
De ouders van die kinderen bidden gewoon niet genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
So much winning. Goed idee hoor, om een vaccinatiewappie op je ministerie van gezondheidszorg te zetten.
En natuurlijke weerstand is altijd beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ouders van die kinderen bidden gewoon niet genoeg.
Hey maar, ze leven nog. Dus niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
En natuurlijke weerstand is altijd beter.
Niet voor mensen met een lage weerstand.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
En natuurlijke weerstand is altijd beter.
Dat iemand überhaupt nog wil werken voor de federale overheid.quote:Op dag 10 van de shutdown doet de Trump-regering waar het de afgelopen weken al veelvuldig mee dreigde. "De ontslagen zijn begonnen", schreef directeur Russel Vought van het Budget Office kort voor het weekend in een korte boodschap op X. Opnieuw worden duizenden Amerikaanse ambtenaren op straat gezet.
Niemand weet meer waar die aan toe is. "In april ben ik al eens ontslagen, na een maand werd ik toch weer teruggehaald", zegt Travis Kinder, die voor het ministerie van Gezondheidszorg werkt. De ambtenaar doet onderzoek naar auto-immuunziekten. "Nu staat mijn carrière weer op het spel. Terwijl de overheid op slot zit, staan de aandoeningen van onze patiënten niet stil", zegt hij.
Klopt, de opmerking was dan ook ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet voor mensen met een lage weerstand.
Die kunnen er doodziek van worden.
Ondertussen weten we dat de jongen vastgezet is. Maar waar is niet bekend. De moeder heeft een half uur mogen videobellen met haar zoon. Verder niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach geloof je nu alweer de leugens van ICE herhaalt door de fox propaganda.![]()
We hebben de afgelopen maanden meermaals ice leugens gezien waarom zouden ze nu wel te vertrouwen zijn.
Dat is op geen enkele wijze goed te praten, tenzij idd seriemoordenaar of terroristquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Duidelijk antifa. Ze beginnen zo jong tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Ja, dan is het opeens een 15-jarige vrouw die er best gevaarlijk uitgezien kon hebben. En dan telt elke seconde. Wie weet welke ramp er is voorkomen door haar op te pakken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Met harteloos ben je nog best mild.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |