abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218991906

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_218991935
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef beefkeek het volgende: [..] Hoe wisten ze dat hij illegaal was? [..] Overtreding != misdrijf
quote:
- Unlawful entry (e.g., crossing the border without permission) is a misdemeanor under 8 U.S.C. § 1325, which can carry fines or up to 6 months in jail for a first offense. - Unlawful presence (e.g., overstaying a visa) is generally a civil violation, not a criminal one, and can lead to deportation or removal proceedings under 8 U.S.C. § 1227, but typically no jail time.
pi_218991980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]

Lees de rest van die link eens en bedenk dan of de manier waarop illegalen in de VS behandeld worden daarmee overeen komen.
pi_218992058
Deze video wordt in een loop op vliegvelden afgespeeld.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2uxwdn42k27

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218992152
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]

Maar ze konden niet weten of hij niet in de USA geboren was toch? Hij heeft het verstand van een kleuter, is behandeld naar zijn uiterlijk, dat joch moet volkomen panisch zijn geweest, zal niet veel meer hebben kunnen zeggen, misschien om zijn moeder gejammerd.
Als zijn naam niet in het bevolkingsregister voorkomt… ja, hoe weet je dat? Heeft hij zijn naam kunnen zeggen? En als…had hij dan zo’n unieke naam dat ze direct wisten dat hij niet in die registers voorkwam? Kon hij ook zijn geboortedatum geven en zijn geboorteplaats?

En laten we elkaar geen mietje noemen: dat oppakken door ICE, gemaskerde mannen met wapens, gaat niet zachtzinnig. Ze binden al snel de handen bij elkaar met tiewraps, ze schreeuwen, ze intimideren. Omdat ze een 15-jarige zien, geen kleuter.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:20:41 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218992166
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Maar ze konden niet weten of hij niet in de USA geboren was toch? Hij heeft het verstand van een kleuter, is behandeld naar zijn uiterlijk, dat joch moet volkomen panisch zijn geweest, zal niet veel meer hebben kunnen zeggen, misschien om zijn moeder gejammerd.
Als zijn naam niet in het bevolkingsregister voorkomt… ja, hoe weet je dat? Heeft hij zijn naam kunnen zeggen? En als…had hij dan zo’n unieke naam dat ze direct wisten dat hij niet in die registers voorkwam? Kon hij ook zijn geboortedatum geven en zijn geboorteplaats?

En laten we elkaar geen mietje noemen: dat oppakken door ICE, gemaskerde mannen met wapens, gaat niet zachtzinnig. Ze binden al snel de handen bij elkaar met tiewraps, ze schreeuwen, ze intimideren. Omdat ze een 15-jarige zien, geen kleuter.
Ik dacht dat de VS nou net geen centraal bevolkingsregister hadden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218992206
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218992352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom vraag je mij nu weer om te speculeren om vervolgens boos te worden als mijn speculatie niet in jou straatje valt?
Hoezo word ik boos?

Ik verbaas me over jouw reactie op deze situatie.
Dat mag toch?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218992370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zouden ze mijn 5 jarige mee naar het bureau moeten nemen? Verblijf ik soms illegaal in het buitenland?
Je suggereerde eerder nog dat het een fout geweest kon zijn.

quote:
Waarom spreek je niet over het onverantwoorde gedrag van die ouders die met een autistisch kind illegaal in de VS verblijven en dat kind ook nog eens meenemen naar hun werk wetende dat je het risico loopt om opgepakt te worden? Vind je niet dat de ouders hier enige verantwoordelijkheid dragen?
Zij mogen niet verwachten dat dat op een humane manier gebeurt?
pi_218992480
Volgens mij is het hele verschil tussen een democratie en autocratie dat:

- In een democratie het volk leidend is en trias politica werkt namens en voor het volk.

- In een autocratie is de leider de baas en werkt het volk voor de leider.

Trump wil dat hij de baas is en iedereen voor hem werkt. Hij heeft het hele systeem waarop de Amerikaanse democratie is gebaseerd niet begrepen.
pi_218992492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:02 schreef Jojoke het volgende:

- In een democratie het volk leidend is en trias politica werkt namens en voor het volk.

Trump wil dat hij de baas is en iedereen voor hem werkt. Hij heeft het hele systeem waarop de Amerikaanse democratie is gebaseerd niet begrepen.
Oh, hij begrijpt het heel goed.
Maar heeft daar verder lak aan.
pi_218992499
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:02 schreef Jojoke het volgende:

Hij begrijpt het autocratische systeem waarop Amerika gebaseeerd is prima.
pi_218992521
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, hij begrijpt het heel goed.
Maar heeft daar verder lak aan.
En dat het volk ook meegaat? Een autocratisch systeem is altijd ten koste van het volk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hij begrijpt het autocratische systeem waarop Amerika gebaseeerd is prima.
Amerika is gebaseerd op een autocratisch systeem?
pi_218992560
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
En dat het volk ook meegaat? Een autocratisch systeem is altijd ten koste van het volk.

Je hebt in het verleden vaker gezien dat het volk de overgang van een democratie naar autocratie steunt.
Het volk kiest helaas lang niet altijd in diens eigen voordeel.
pi_218992573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik dacht dat de VS nou net geen centraal bevolkingsregister hadden.
Ik wist dat niet, ik dacht dat hierom:
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En als dan blijkt dat zijn naam in geen enkele database voorkomt dan is 1 en 1 twee hè ongeacht zijn kleur. Dat er racial profiling plaatsvind lijkt mij niet meer dan logisch.
Maar als er geen centraal bevolkingsregister is, zullen die databases er ook wel niet zijn.
pi_218992588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[..]
Maar als er geen centraal bevolkingsregister is, zullen die databases er ook wel niet zijn.
Volgens mij worden ze wel via de staten bijgehouden. Er moet sowieso wel een of ander systeem zijn al is het maar om jezelf in te schrijven in een woning, het halen van een id kaart etc etc.
pi_218992592
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Amerika is gebaseerd op een autocratisch systeem?
Ja Amerika is gebaseerd op een systeem waar bedrijven en hele rijken de macht hebben.
pi_218992622
@la_perle_rouge

Via Grok

quote:
The U.S. determines American citizenship primarily through birthright citizenship, naturalization, and acquisition at birth:

1. Birthright Citizenship (Jus Soli): Anyone born on U.S. soil, including territories like Puerto Rico or Guam, is automatically a U.S. citizen, regardless of their parents' status, per the 14th Amendment. Exceptions include children of foreign diplomats.

2. Acquisition at Birth (Jus Sanguinis): A person born abroad may be a U.S. citizen if at least one parent is a U.S. citizen and meets specific residency requirements (e.g., the parent lived in the U.S. for a certain period before the child's birth). Rules vary based on the parents' marital status and citizenship.

3. Naturalization: Non-citizens can become U.S. citizens through a formal process involving residency (typically 5 years as a permanent resident), passing a citizenship test, and meeting other eligibility criteria (e.g., good moral character). Children under 18 may derive citizenship if their parent naturalizes.

Verification: The U.S. government tracks citizenship through records like:
- Birth certificates issued by U.S. states or territories.
- Consular Report of Birth Abroad for citizens born overseas.
- Certificates of Naturalization or Citizenship issued by USCIS.
- Passports, which serve as proof of citizenship.

Agencies like the Department of Homeland Security (USCIS) and the State Department maintain databases and issue documents to confirm citizenship status. For example, when someone applies for a passport or Social Security number, their citizenship is verified through these records. In disputed cases, courts may review evidence like birth records or parental citizenship.

If you're asking about a specific context (e.g., voting, immigration, or identification), let me know for a more tailored answer!
pi_218992697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[..]
In de context van een 15-jarige met het verstandelijke vermogen van iemand van 4 is het natuurlijk wel heel bijzonder dat ICE zomaar de conclusie kan trekken dat hij nergens geregistreerd staat.

Ik vind het ook raar dat ze zomaar een kind van straat plukken, ipv na te gaan wie bij het kind hoort.

Maar dat schijnt normaal te zijn, en als het een keertje fout loopt: jammer dan, eigen schuld.
pi_218992705
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
In de context van een 15-jarige met het verstandelijke vermogen van iemand van 4 is het natuurlijk wel heel bijzonder dat ICE zomaar de conclusie kan trekken dat hij nergens geregistreerd staat.

Ik vind het ook raar dat ze zomaar een kind van straat plukken, ipv na te gaan wie bij het kind hoort.

Maar dat schijnt normaal te zijn, en als het een keertje fout loopt: jammer dan, eigen schuld.
Hij had een kleurtje dus boeiend, aldus domrechts.
pi_218992729
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heerlijk hoe een puber van 15 jaar ineens een kind word als het je uitkomt. Op 15 jarige leeftijd moest ik mezelf scheren lol.
pi_218992742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heerlijk hoe een puber van 15 jaar ineens een kind word als het je uitkomt. Op 15 jarige leeftijd moest ik mezelf scheren lol.
15 jaar is volwassen?

Bijzonder...
pi_218992752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt in het verleden vaker gezien dat het volk de overgang van een democratie naar autocratie steunt.
Het volk kiest helaas lang niet altijd in diens eigen voordeel.
Dat hebben we helaas eerder gezien. Maar het blijft mij verbazen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja Amerika is gebaseerd op een systeem waar bedrijven en hele rijken de macht hebben.
Dat is het misschien geworden, maar was niet het originele doel. Ze hebben de fout gemaakt om steeds meer macht naar de president te hevelen. En het systeem functioneert duidelijk niet goed, want waarom zijn de machtigste Amerikaanse volksvertegenwoordigers meestal bejaarden?
pi_218992793
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
15 jaar is volwassen?

Bijzonder...
Doe niet zo dom man, was jij op je 15e nog buiten aan het knikkeren? Moest je nog voor het donker binnen zijn en werd je nog voorgelezen voor het slapengaan?
Als 15 jarige zit je nog 3 jaar van een volwassene af, mijn zoon die pas 16 is geworden heeft borsthaar, drinkt sinds kort af en toe een biertje en heeft een baard in de keel en op zijn wangen.
pi_218992828
Jeetje …zijn jullie nog bezig met (on)zinnige opmerkingen over die onmenselijke daad van oppakken van de autistische jongen?

Het was gewoon FOUT!
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:43:31 #26
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218992840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Doe niet zo dom man, was jij op je 15e nog buiten aan het knikkeren? Moest je nog voor het donker binnen zijn en werd je nog voorgelezen voor het slapengaan?
Als 15 jarige zit je nog 3 jaar van een volwassene af, mijn zoon die pas 16 is geworden heeft borsthaar, drinkt sinds kort af en toe een biertje en heeft een baard in de keel en op zijn wangen.
Ja, maar van binnen zijn het nog steeds kinderen, ook al veranderd hun lichaam zo snel tot volwassen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218992863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, maar van binnen zijn het nog steeds kinderen, ook al veranderd hun lichaam zo snel tot volwassen.
Bij 21+ begint het ergens op volwassenheid te líjken…
pi_218992869
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik had al een bos schaamhaar toen ik 9 was.
Was ik toen al geen kind meer?

Tot je 18e ben je een kind.

Dat heeft niks met knikkeren te maken.
Als kind ga je door verschillende fasen naar het volwassen worden.

Of vind jij het bijvoorbeeld prima dat je 15-jarige dochter een seksuele relatie heeft met een veertigjarige?
pi_218992874
quote:

[..]
Voor de wet ook nog steeds. In de VS zelfs strenger dan hier.
pi_218992886
https://x.com/ericldaugh/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow ]

Gelukkig is Jay Jones de aspirant AG van Virginia met moorddadige fantasieën aan het verliezen. Ondanks het feit dat de media hier nauwelijks aandacht aan heeft besteed lijkt het erop dat de mensen te horen hebben gekregen wat voor een walgelijk figuur Jones is.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:49:45 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218992900
Te jong voor seksuele voorlichting, maar tegelijkertijd ook volwassen...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218992904
quote:

[..]
Dat is waar, maar als je een uit de kluiten gewassen 15 jarige zie lopen kun je die makkelijk aanzien voor een jong volwassene en dat is mijn punt ook.
Wantie wil met het woord “kind” de indruk wekken dat we hier met een klein jongetje te maken hebben.
pi_218992942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is waar, maar als je een uit de kluiten gewassen 15 jarige zie lopen kun je die makkelijk aanzien voor een jong volwassene en dat is mijn punt ook.
Wantie wil met het woord “kind” de indruk wekken dat we hier met een klein jongetje te maken hebben.
Nee, dat fantaseer jij erbij.

En dat begrijp ik wel, want jij probeert die 15-jarige weg te zetten als een gevaarlijk uitziende veertiger...

Maar het gaat om een kind van 15.
pi_218992965
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:41 schreef AnneX het volgende:
Jeetje …zijn jullie nog bezig met (on)zinnige opmerkingen over die onmenselijke daad van oppakken van de autistische jongen?

Het was gewoon FOUT!
Maar wat nou als hij er uitzag als iemand van veertig en levensgevaarlijk was?
pi_218992979
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:48 schreef Chivaz het volgende:
https://x.com/ericldaugh/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow ]

Gelukkig is Jay Jones de aspirant AG van Virginia met moorddadige fantasieën aan het verliezen. Ondanks het feit dat de media hier nauwelijks aandacht aan heeft besteed lijkt het erop dat de mensen te horen hebben gekregen wat voor een walgelijk figuur Jones is.
De NOS wordt dan ook veel bekeken door de Amerikaanse kiezers.
pi_218993048
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:41 schreef AnneX het volgende:

Het was gewoon FOUT!
Behalve in de optiek van mensen die graag meelopen met hun extremistische leiders waarbij humanisme en menselijkheid jegens mensen die niet tot hun extermistische groepje behoren als een zwakke woke eigenschap gezien worden. In 1933 hebben we zulk gedrag ook gezien bij de opkomst van het fascisme. :{
pi_218993120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom is het oké die mee te nemen zonder diegene te proberen te identificeren? Als ze ‘t geprobeerd hebben hadden ze echt wel doorgehad dat dit geen doorsnee 15 jarige was.
pi_218993121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Behalve in de optiek van mensen die graag meelopen met hun extremistische leiders waarbij humanisme en menselijkheid jegens mensen die niet tot hun extermistische groepje behoren als een zwakke woke eigenschap gezien worden. In 1933 hebben we zulk gedrag ook gezien bij de opkomst van het fascisme. :{
Yup, toen werd ook een bepaalde categorie niet meer als mensen beschouwd.
pi_218993181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Waarom is het oké die mee te nemen zonder diegene te proberen te identificeren? Als ze ‘t geprobeerd hebben hadden ze echt wel doorgehad dat dit geen doorsnee 15 jarige was.
En nu ga je er vanuit dat ze dat niet hebben geprobeerd. Dat zullen ze vast wel geprobeerd hebben om vast te stellen of die persoon illegaal was en dat bleek ook zo te zijn.

quote:
ICE statement

The other side:
An ICE spokesperson sent the following statement to FOX 26:

"On Oct. 5, the Houston Police Department contacted ICE about a minor they had picked up who claimed to be homeless and from another country. ICE worked with HPD to see if they could identify the minor or any of the minor’s family members living in the U.S. When no family could be identified, ICE helped HPD place the minor with the Department of Health and Human Services Office of Refugee Resettlement. At no point was the minor in ICE custody. For additional information, please contact the Office of Refugee Resettlement or HPD.

Since the boy is not a U.S. citizen, child protective services is not able to assist. That’s why authorities had to work with ORR to find a safe shelter for the boy until he could be reconnected with his family."
https://www.fox26houston.(...)arcia-houston-autism
pi_218993202
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En nu ga je er vanuit dat ze dat niet hebben geprobeerd. Dat zullen ze vast wel geprobeerd hebben om vast te stellen of die persoon illegaal was en dat bleek ook zo te zijn.
[..]
https://www.fox26houston.(...)arcia-houston-autism
Ja, die heb ik gezien. Maar welke kant is waar? ICE heeft die jongen opgepikt, niet op één of andere random plek, maar vlakbij zijn moeder. Bijzonder dat ze zoveel moeite gedaan hebben om hem ergens te plaatsen, maar er niemand is geweest die dacht: misschien is zijn moeder daar ook wel, laten we eens terug gaan.
pi_218993238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, die heb ik gezien. Maar welke kant is waar?
Het enige wat voor mij nog openstaat is hoe het kan dat deze jongen is opgepakt en hoe is het mogelijk dat die moeder niets heeft gemerkt.
Dan lijkt mijn theorie dat de WC best een eindje lopen is of die jongen is verdwaald geraakt en opgepikt. Nogmaals het klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Alles is ieder geval goed gekomen voor die jongen.
pi_218993290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het enige wat voor mij nog openstaat is hoe het kan dat deze jongen is opgepakt en hoe is het mogelijk dat die moeder niets heeft gemerkt.
Dan lijkt mijn theorie dat de WC best een eindje lopen is of die jongen is verdwaald geraakt en opgepikt. Nogmaals het klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Alles is ieder geval goed gekomen voor die jongen.
Ik zeg ‘t nog maar ‘s: 6 dagen. Die jongen heeft een gigantisch trauma opgelopen. Vergeet niet, mentale capaciteit van een 4-jarige.

Ohja, dit stukje vergat ik nog: "Niets heeft gemerkt.."

Ga je nu serieus de kant van slecht ouderschap op om maar goed te praten dat ICE hier de grens over is gegaan?

[ Bericht 9% gewijzigd door beefkeek op 11-10-2025 22:37:19 ]
pi_218993335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik zeg ‘t nog maar ‘s: 6 dagen. Die jongen heeft een gigantisch trauma opgelopen. Vergeet niet, mentale capaciteit van een 4-jarige.
Maar hij is niet doodgeschoten.
Eind goed, al goed.
pi_218993500
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ach geloof je nu alweer de leugens van ICE herhaalt door de fox propaganda. :')

We hebben de afgelopen maanden meermaals ice leugens gezien waarom zouden ze nu wel te vertrouwen zijn.
pi_218993840

Foto van de moeder met een foto van haar zoon die er uitziet als minstens 30...
pi_218993991
En weer heeft Chivaz het topic gekaapt met aannames, leugens en whataboutisms...

Ga er niet op in, lieve mensen. Als zelfs @Danny niet reageert in fb op mijn verzoek om wat te doen aan alle leugens en desinformatie houdt het op. Gewoon met iedere post, hup, over de schutting 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218994003
quote:
Hundreds of U.S. students quarantined amid measles outbreaks
A bubbling measles outbreak in the upstate of South Carolina has forced 153 unvaccinated children out of the classroom and into quarantine for a minimum of 21 days.

In Minnesota, where a small outbreak has been growing for the last month, 118 students are also under quarantine in the Minneapolis-St. Paul area after being exposed to the highly contagious virus, health officials said Friday.

The restrictions mean three weeks of remote learning as parents monitor for fever, rash and other symptoms.

“Communities are having to bear the price of quarantining so many children,” said Michael Osterholm, an infectious disease expert and the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota. “Expect more of the same. This is going to happen more and more frequently.”
So much winning. Goed idee hoor, om een vaccinatiewappie op je ministerie van gezondheidszorg te zetten.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 23:41:47 #48
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218994047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
So much winning. Goed idee hoor, om een vaccinatiewappie op je ministerie van gezondheidszorg te zetten.
De ouders van die kinderen bidden gewoon niet genoeg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218994143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
De ouders van die kinderen bidden gewoon niet genoeg.
En natuurlijke weerstand is altijd beter.
pi_218994154
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
En natuurlijke weerstand is altijd beter.
Hey maar, ze leven nog. Dus niet zo zeuren.

Nouja, de meeste dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')