abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 23:51:54 #51
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218994161
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
En natuurlijke weerstand is altijd beter.
Niet voor mensen met een lage weerstand.
Die kunnen er doodziek van worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218994194
Trump start met ontslagen tijdens shutdown: opnieuw duizenden ambtenaren op straat

quote:
Op dag 10 van de shutdown doet de Trump-regering waar het de afgelopen weken al veelvuldig mee dreigde. "De ontslagen zijn begonnen", schreef directeur Russel Vought van het Budget Office kort voor het weekend in een korte boodschap op X. Opnieuw worden duizenden Amerikaanse ambtenaren op straat gezet.

Niemand weet meer waar die aan toe is. "In april ben ik al eens ontslagen, na een maand werd ik toch weer teruggehaald", zegt Travis Kinder, die voor het ministerie van Gezondheidszorg werkt. De ambtenaar doet onderzoek naar auto-immuunziekten. "Nu staat mijn carrière weer op het spel. Terwijl de overheid op slot zit, staan de aandoeningen van onze patiënten niet stil", zegt hij.
Dat iemand überhaupt nog wil werken voor de federale overheid.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218994210
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niet voor mensen met een lage weerstand.
Die kunnen er doodziek van worden.
Klopt, de opmerking was dan ook ironisch bedoeld.
Hij is heel vaak langsgekomen tijdens Covid. Antivaxers houden zich daar graag aan vast. Niet beseffende dat natuurlijke selectie daar ook bij hoort.
pi_218994300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ach geloof je nu alweer de leugens van ICE herhaalt door de fox propaganda. :')

We hebben de afgelopen maanden meermaals ice leugens gezien waarom zouden ze nu wel te vertrouwen zijn.
Ondertussen weten we dat de jongen vastgezet is. Maar waar is niet bekend. De moeder heeft een half uur mogen videobellen met haar zoon. Verder niet.
De verwachting is dat hij nog lange tijd in detentie blijft, en mogelijk wordt uitgezet naar Nicaragua.

Toen de jongen is vastgezet is niet geïnformeerd of hij als vermist geboekt stond.
  zondag 12 oktober 2025 @ 00:18:36 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218994362
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 12 oktober 2025 @ 00:21:49 #56
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218994381
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Net ook weer een filmpje, 15-jarig meisje, knie op haar nek, wordt opgepakt alsof ze net 30 moorden heeft gepleegd. Chivaz en mensen die dit nu nog steunen (en zelfs ervan genieten) zijn harteloos.
Dat is op geen enkele wijze goed te praten, tenzij idd seriemoordenaar of terrorist :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218994391
quote:
Duidelijk antifa. Ze beginnen zo jong tegenwoordig.
pi_218994431
quote:
Ja, dan is het opeens een 15-jarige vrouw die er best gevaarlijk uitgezien kon hebben. En dan telt elke seconde. Wie weet welke ramp er is voorkomen door haar op te pakken.
pi_218994489
quote:
Met harteloos ben je nog best mild.
pi_218994519
Ik ga even een pauze nemen want ik ben kotsmisselijk van alle goedpraterij op dit forum van opkomend fascisme. Werkelijk waar ongelooflijk wat hier getolereerd wordt onder het mom van 'het hebben van een mening'.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218994539
Zojuist telde ik snel mee toen Rachel Maddow vertelde dat de top van diverse legeronderdelen zijn ontslagen de afgelopen maanden sinds aantreden trump en vooraf aan de grote babbelspeech laatst voor de resterende 800 ingevlogen generaals.

Slechts VEERTIEN mannen én vrouwen die de leiding hadden.
Teruggevonden: Bekijk deze YouTube-video
pi_218994549
quote:
13s.gif Op zondag 12 oktober 2025 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even een pauze nemen want ik ben kotsmisselijk van alle goedpraterij op dit forum van opkomend fascisme. Werkelijk waar ongelooflijk wat hier getolereerd wordt onder het mom van 'het hebben van een mening'.
Jammer.
pi_218994973
Het is niet eens opkomend fascisme, maar praktisch gewoon full-blown. Maar goed, dat mag je niet zeggen. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218995086
quote:
Ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218995132
Trump Says He Will Pay Troops Despite Government Shutdown
The president said he had identified funds even though Congress has not appropriated new money for the military.

Tja zijn middelen om de rest van de bevolking te onderdrukken mogen natuurlijk niet boos worden daarom maar toch hun wel doorbetalen terwijl het Congress weer eens iets niet goedgekeurd heeft.

Maar mensen het neigt echt niet naar fascisme. ;)
pi_218995166
quote:
Oh dat ene meisje van 15 die verantwoordelijk is voor twee straatroven en mishandeling. Ja vreselijk dat ze is opgepakt, dat moeten we niet willen in een beschaafd land. In een beschaafd land gaan we in gesprek en laten we dit soort gajes hun gang gaan toch?
pi_218995243
Oh de zoveelste bedachte post van Chivaz zonder bron want ja dat geloven we gewoon want Danny laat alle compleet bedachte posts gewoon staan want fuck it, we zetten een fascist als fascist weg, maar dat kan niet want OH OH OH denk aan de inkomsten van kut ads, mensen!!1
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218995286
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:57 schreef OMG het volgende:
Oh de zoveelste bedachte post van Chivaz zonder bron want ja dat geloven we gewoon want Danny laat alle compleet bedachte posts gewoon staan want fuck it, we zetten een fascist als fascist weg, maar dat kan niet want OH OH OH denk aan de inkomsten van kut ads, mensen!!1
Danny leest toch niet Alles? Handelen mods in zijn opdracht? 😳
Er zijn toch bronnen ‘vereist’ voor troll posts? Er ís een policy, zie ik net.

Ook:”… Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat, zet je maar een TR.…”
Quote bij window van plaatsen reactie.🙃
pi_218995321
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Oh dat ene meisje van 15 die verantwoordelijk is voor twee straatroven en mishandeling. Ja vreselijk dat ze is opgepakt, dat moeten we niet willen in een beschaafd land. In een beschaafd land gaan we in gesprek en laten we dit soort gajes hun gang gaan toch?
Over welk meisje hebben we het?
pi_218995355
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:57 schreef OMG het volgende:
Bijzonder dat je Vis1980 niet vraagt om een bron. Hij is immers die dat filmpje te sprake bracht, niet ik.
pi_218995365
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vraag het aan Vis1980, het kwam voorbij op mijn tijdlijn heb gelezen wat het was en ben verder gegaan met mijn leven. Vis1980 vond het een enorme schande dat een crimineel werd opgepakt, ik kan mij goed voorstellen dat hij dat filmpje nog wel omhoog kan halen.
pi_218995386
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vraag het aan Vis1980, het kwam voorbij op mijn tijdlijn heb gelezen wat het was en ben verder gegaan met mijn leven. Vis1980 vond het een enorme schande dat een crimineel werd opgepakt, ik kan mij goed voorstellen dat hij dat filmpje nog wel omhoog kan halen.
Klinkt als Trump. “Ik heb ‘t gezien, weet niet waar het over gaat, maar weet wel waar het niet over gaat”

Ik heb zo’n vermoeden dat het filmpje van @Vis1980 die details niet heeft, anders had het er wel bij gestaan. Hij vond ‘t overigens geen “enorme schande dat er een crimineel opgepakt werd” hè, hij sprak er schande van dat ICE een 15-jarig meisje op zo’n manier oppakt.

Maargoed, het is beter voor je stoere mannennarratief om het op deze manier te posten.
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:25:40 #73
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218995389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:36 schreef Barbusse het volgende:
En weer heeft Chivaz het topic gekaapt met aannames, leugens en whataboutisms...

Ga er niet op in, lieve mensen. Als zelfs @:Danny niet reageert in fb op mijn verzoek om wat te doen aan alle leugens en desinformatie houdt het op. Gewoon met iedere post, hup, over de schutting 14.gif
Dit dus.
Als de policy is dat je alles mag zeggen, heb je ook het volste recht om erover heen te scrollen en het volste recht om het te negeren. Oa om die reden is bv de Frontpage ook zo goed als dood.

Desinformatie en leugens zijn niet boeiend en zullen vanzelf verdwijnen als niet iedereen op de achterste benen staat als een bepaalde user iets post.
Gewoon negeren...dan laat je het topic ook niet kapen ^O^
pi_218995406
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:25 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Dit dus.
Als de policy is dat je alles mag zeggen, heb je ook het volste recht om erover heen te scrollen en het volste recht om het te negeren. Oa om die reden is bv de Frontpage ook zo goed als dood.

Desinformatie en leugens zijn niet boeiend en zullen vanzelf verdwijnen als niet iedereen op de achterste benen staat als een bepaalde user iets post.
Gewoon negeren...dan laat je het topic ook niet kapen ^O^
Ik ben het daar principieel mee oneens. Desinformatie en leugens is waarom Trump uberhaupt aan de macht is. Het gewoon negeren betekent dat iedereen die hier meeleest en niet ingelezen is kan denken dat het de waarheid is, want het wordt niet betwist.

Het is meer iets voor feedback, maar ik ben van mening dat we ondertussen POL kunnen hernoemen naar KLB of ONZ, want als mods geen handvaten hebben om in te grijpen, wat is dan het nut van een nieuwsforum?
pi_218995407
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dit het filmpje is:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2x4pcpgys2e

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')