quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan zou ik als man gelijk vertrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag de "ik heb er wel moeite mee dat je kaal bent" date uit de intro? #zininin
Puzzelen is goed voor je brein en rustquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Escape Room
Gamen
Efteling
Disney
Animal crossing
Puuselen @:coco
Zal wel een vrouw geweest zijn die vooraf zei echt geen kale man te zoeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag de "ik heb er wel moeite mee dat je kaal bent" date uit de intro? #zininin
Zeg jij Puuselen of Puzzelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Puzzelen is goed voor je brein en rust
@Pisces29 steentjes aaien GENOTquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Melvin heeft een spirituele ketting, hij voelt kristalenergie denk ik
Normale prima jongen iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Kapper heeft de achterkant overgeslagen.
Rest goeie vibes dude
Oh weer een nieuwe trend dit seizoen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:39 schreef Joop_W het volgende:
"Man, vrouw, x?"
Erg open, zelfbedachte vraag.
Halve haai toch? Weifelende haai.quote:
Waarom niet combineren?quote:
Zal ik nooit tussen kiezenquote:
Ze hebben ergens een la met aanmeldingen opengetrokken inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh weer een nieuwe trend dit seizoen:
BI mensen
The Walking Dead vibe jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongense kunnen wel een zonnebankje gebruiken
Ik vind nog erg tevreden trouwensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:32 schreef DKUp het volgende:
Jeremy is na deze weken nou niet echt een toegevoegde waarde.
Gohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel een vrouw geweest zijn die vooraf zei echt geen kale man te zoeken.
Sensatiematch
Nee dat was Maartje eereergisterquote:
spraakcoaches zullen er niet voor niets zijn toch?quote:
Ja, maar dan is het nog wel lastig denk ik op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
spraakcoaches zullen er niet voor niets zijn toch?
Ja maar is succes echt gegarandeerd? En waarom doet iemand er niks aan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
spraakcoaches zullen er niet voor niets zijn toch?
Steeds triesterquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Tweede date, dat is vaak erg succesvol.
Deze intro is pas later opgenomen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Hoezo loopt ze alsof ze anaal is genomen door Stanley?
Ze is 1.55 en wil ook in beeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Hoezo loopt ze alsof ze anaal is genomen door Stanley?
Ik vind het wel liefquote:
Kleine mensen hebben ook rechtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom blijft ze staan gvd dit triggert me
Anders komt ze niet boven de tafel uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom blijft ze staan gvd dit triggert me
Dit autisme dingetje blijft zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef Dutch_view het volgende:
Misschien helpt het wanneer Freddy gaat roken als een ketter![]()
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie de cadeautjes gelijk uitpakken?
Het komt op mij nogal aso over eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie de cadeautjes gelijk uitpakken?
Maar de gever wil denk ik dat je het uitpakt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het komt op mij nogal aso over eigenlijk.
Zou gek zijn wanneer ze dat nu niet laten zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wanneer komt dan dat moment dat ze zegt niet van kaal te houden?
Ze zei het toch subtiel dat ze blond en haar opgegeven had?
Dat is ook waar, maar ik zou het toch ongemakkelijk vinden dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de gever wil denk ik dat je het uitpakt?
Is het ook niet ongemakkelijk als je het niet uitpakt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik zou het toch ongemakkelijk vinden dan.
Poahquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Is hij die Trump shooter?
[ afbeelding ]
Jij als ontvanger? Omdat de camera draait?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik zou het toch ongemakkelijk vinden dan.
+Fidessaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ze trekt in het weekend wat keta uit de apothekerskast @:lenny_leonard
Nee, meer in het openbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij als ontvanger? Omdat de camera draait?
Verdomme Joopquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nee, meer in het openbaar.
Aan tafel zou ik minder ongemakkelijk vinden.
Ze bedoelde het positief. Maar ik zou de term lovergurl gewoon niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:55 schreef DKUp het volgende:
Ze is een lovergirl. Bij een Frau is het positief.
Loverboy is slecht volgens haar.
Oh ja
quote:
Een hoer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze bedoelde het positief. Maar ik zou de term lovergurl gewoon niet meer gebruiken
Lage gasrekening door 1x per week douchenquote:
Ze moeten ook direct weglopen na hun taak. Beetje apart.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Waarom staan Denise en Jeremy zo vaak niet op hun plek ?!?!?!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:59 schreef Evangelion het volgende:
503 error gloeiende gloeiende gloeiende
Hier nog niets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:59 schreef Evangelion het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:59 schreef Evangelion het volgende:
Haar kledingstijl krijgt ook geen 10/10, dus tja...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zegt ze echt vrij daarna dat ze hem goed verzorgd vindt.....
_!
Lekker alternatief en artistiek!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haar kledingstijl krijgt ook geen 10/10, dus tja...
Misschien moest ze door de regenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Echt vieze dorre krullen
Anders was ze misschien wel knap
Kan beter even bij Romy monteiro advies vragen ofzo jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Echt vieze dorre krullen
Anders was ze misschien wel knap
Oh god dan is deze toch aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan beter even bij Romy monteiro advies vragen ofzo ja
En evie lijkt ook niet nuchter op die krukquote:
Klein emmertje dit seizoenquote:
Dat heet dan "Bourgondisch".quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En evie lijkt ook niet nuchter op die kruk
Ik bedoelde eigenlijk die van het muziekstelletje, maar kai ruikt ook wel eens aan de witte poederquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En evie lijkt ook niet nuchter op die kruk
Die hebben vaak mdma-pupillen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een beetje typische brabanders dit
Ik vind hem te knap voor Brabantquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een beetje typische brabanders dit
Welke dag voel jij je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag Vietnamese loempia's gegeten
Leuk positief wel.quote:
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.quote:
Ja ze blijkt lief en leuk te zijnquote:
Zit wel een stukje spectrum inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.
En als ze in bed zo met dat stemmetje praat is het ook wel beetje apart denk ik.
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds de kaal-quote niet.
Deze date duurt oneindig.
Dat snorretje en dat ding op zijn kin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem te knap voor Brabant
En haar eerder onverzorgd Haags @:haags @:nine. @:dkup
Ik denk maandag, want iedereen heeft een hekel aan maandag.quote:
Ik denk dat dat juist hand in hand gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Je kunt ook minder overdreven doen over dat je het met meer mensen wilt doen.
Zit elke dag in de intro deze week.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terug
Het zij. Wel altijd de overdreven types inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist hand in hand gaat
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat hij zn kaalheid prima kan hebben eigenlijk
Idd ik zou iemand ook afwijzen als ze uit een of ander brabants dorp kwam en zo praatte als deze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Maar als je zegt dat je geen dikke vrouw wil dan is het hek van de dam.
Nee voorkeur kan gewoon altijd.
Het mag op zich subtieler, dat wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat wel inderdaad, je kan gewoon iets zeggen van "ik voelde geen romatische klik" ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het mag op zich subtieler, dat wel.
Ze had netjes kunnen zeggen dat er geen aantrekkingskracht isquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Op zich is het eerlijke ook wel verfrissend maar ik hoorde aan de stem in de intro al dat ze niet spoordequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had netjes kunnen zeggen dat er geen aantrekkingskracht is
Maar ze zit zo flink op het spectrum dat ze niet kan liegen
Hakken een optie?quote:
Is zij de doelgroep van al die visfoto's op Tinderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is al verbaasd bij een vis van een meter
Werkte in Alabama en Kentucky ook wel goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is zij de doelgroep van al die visfoto's op Tinder
Spreek je hier uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Werkte in Alabama en Kentucky ook wel goed
toe aan weekendquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:22 schreef Gibson88 het volgende:
Het warme bad staat alvast klaar lieve FD-ertjes
Ik ook. Laten we even neerploffen.quote:
DAT ZIJN WIJ ALLEMAALquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |