Ik vind hem te knap voor Brabantquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een beetje typische brabanders dit
Welke dag voel jij je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag Vietnamese loempia's gegeten
Leuk positief wel.quote:
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.quote:
Ja ze blijkt lief en leuk te zijnquote:
Zit wel een stukje spectrum inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.
En als ze in bed zo met dat stemmetje praat is het ook wel beetje apart denk ik.
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds de kaal-quote niet.
Deze date duurt oneindig.
Dat snorretje en dat ding op zijn kin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem te knap voor Brabant
En haar eerder onverzorgd Haags @:haags @:nine. @:dkup
Ik denk maandag, want iedereen heeft een hekel aan maandag.quote:
Ik denk dat dat juist hand in hand gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Je kunt ook minder overdreven doen over dat je het met meer mensen wilt doen.
Zit elke dag in de intro deze week.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terug
Het zij. Wel altijd de overdreven types inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist hand in hand gaat
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat hij zn kaalheid prima kan hebben eigenlijk
Idd ik zou iemand ook afwijzen als ze uit een of ander brabants dorp kwam en zo praatte als deze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Maar als je zegt dat je geen dikke vrouw wil dan is het hek van de dam.
Nee voorkeur kan gewoon altijd.
Het mag op zich subtieler, dat wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat wel inderdaad, je kan gewoon iets zeggen van "ik voelde geen romatische klik" ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het mag op zich subtieler, dat wel.
Ze had netjes kunnen zeggen dat er geen aantrekkingskracht isquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Op zich is het eerlijke ook wel verfrissend maar ik hoorde aan de stem in de intro al dat ze niet spoordequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had netjes kunnen zeggen dat er geen aantrekkingskracht is
Maar ze zit zo flink op het spectrum dat ze niet kan liegen
Hakken een optie?quote:
Is zij de doelgroep van al die visfoto's op Tinderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is al verbaasd bij een vis van een meter
Werkte in Alabama en Kentucky ook wel goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is zij de doelgroep van al die visfoto's op Tinder
Spreek je hier uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Werkte in Alabama en Kentucky ook wel goed
toe aan weekendquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:22 schreef Gibson88 het volgende:
Het warme bad staat alvast klaar lieve FD-ertjes
Ik ook. Laten we even neerploffen.quote:
DAT ZIJN WIJ ALLEMAALquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |