Ik vind hem te knap voor Brabantquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een beetje typische brabanders dit
Welke dag voel jij je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag Vietnamese loempia's gegeten
Leuk positief wel.quote:
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.quote:
Ja ze blijkt lief en leuk te zijnquote:
Zit wel een stukje spectrum inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar ze lijkt in het gezicht op twee meiden die ik ken en allebei borderliner zijn. Dus zou beetje bang zijn.
En als ze in bed zo met dat stemmetje praat is het ook wel beetje apart denk ik.
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds de kaal-quote niet.
Deze date duurt oneindig.
Dat snorretje en dat ding op zijn kin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem te knap voor Brabant
En haar eerder onverzorgd Haags @:haags @:nine. @:dkup
Ik denk maandag, want iedereen heeft een hekel aan maandag.quote:
Ik denk dat dat juist hand in hand gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Je kunt ook minder overdreven doen over dat je het met meer mensen wilt doen.
Zit elke dag in de intro deze week.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werd hij voor de reclame of als intro afgespeeld? Dan spoel ik straks terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |