quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan zou ik als man gelijk vertrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag de "ik heb er wel moeite mee dat je kaal bent" date uit de intro? #zininin
Puzzelen is goed voor je brein en rustquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Escape Room
Gamen
Efteling
Disney
Animal crossing
Puuselen @:coco
Zal wel een vrouw geweest zijn die vooraf zei echt geen kale man te zoeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag de "ik heb er wel moeite mee dat je kaal bent" date uit de intro? #zininin
Zeg jij Puuselen of Puzzelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Puzzelen is goed voor je brein en rust
@Pisces29 steentjes aaien GENOTquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Melvin heeft een spirituele ketting, hij voelt kristalenergie denk ik
Normale prima jongen iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Kapper heeft de achterkant overgeslagen.
Rest goeie vibes dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |