SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Russian strikes in recent days have wiped out more than half of Ukraine’s domestic natural gas production, forcing Ukraine to spend ¤1.9 billion euros on fuel imports to survive the looming winter, - Bloomberg
Kyiv told its allies that a massive Russian barrage took out 60% of gas production.
quote:Zelensky: "Last week - I won't say how many - our pair of "Neptune" and "Flamingo" was used. You can analyze the corresponding results yourself.
Three "Flamingo" cruise missiles were used during the strike on the Russian intelligence base in occupied Crimea, - WELT.
Two missiles reached the target, and another one fell about 100 meters from it. The explosions formed craters with a diameter of up to 15 meters at the site.
"Consider it done....sir"quote:
Dat gebeurt toch nooit??quote:
Dit is Commandos Origins, een paar maanden geleden uitgekomen. Ik ben wederom fan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
Commandos was wel een echt bazenspel vroegah.
Muk hebb'n. Die oude commando's liep niet goed op mijn pc, alles ging veel te snel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is Commandos Origins, een paar maanden geleden uitgekomen. Ik ben wederom fan.
Commandos Origins Review
Ouderwets goede spanning, maar alleen op pc
hoi4 ook goed?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:24 schreef oheng het volgende:
Echte mannen spelen alleen Grand Strategy spellen, zoals Imperialism 1. Of EU desnoods.
Nordsream is kapot dicht en blijft dicht, welke held het gedaan heeft, dondert niet, maar we gaan geen helden uitleverenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is juist extreem hypocriet om de Nordstream op te blazen terwijl je zelf verdient aan de doorvoer van Russisch gas. Dat is eerder het uitschakelen van de concurrentie! Blijkbaar is het doorvoeren van Russisch gas geen probleem, maar dat jij er zelf niet aan verdient. En dan nog bij een bondgenoot die jou steunt!
Het is helemaal aan Duitsland wat ze met de verdachte willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nordsream is kapot dicht en blijft dicht, welke held het gedaan heeft, dondert niet, maar we gaan geen helden uitleveren
Dat is vragen om interne ruzie binnen de NATO
Dus geef die man snel het erekruis van verdienste waaar ie ook is binnen de NATO
dat zal Putin niet leuk vinden, maar ok
Toevallig van de week nog gemijmerd over het origineel. Goeie tip dit !quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is Commandos Origins, een paar maanden geleden uitgekomen. Ik ben wederom fan.
Commandos Origins Review
Ouderwets goede spanning, maar alleen op pc
Red Alert, dagen achter elkaar gespeeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Command end conquar waren bazenspellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polen gaat geen held van de NATO uitleveren en terechtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is helemaal aan Duitsland wat ze met de verdachte willen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Red Alert, dagen achter elkaar gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk om de verkiezingen in Nederland te beïnvloeden?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word getagged en als ik klik dan is de post weg?
Ik weet dat ik node gemist word.
Internet hier is vrij slecht in zuid-afrika. Maar wees niet gevreesd, ik kom terug. Overigens heb ik het ook te druk de komende periode.
Gr,
Php,
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef ExTec het volgende:
[..]En MIGs. Enige goede wat de geallieerden haddn waren de battlecruisers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1 tenminste.
Hij is op zomerkampfquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Druk om de verkiezingen in Nederland te beïnvloeden?
Zo, even wat beter, anders gaat de discussie steeds weer aan bagger.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Polen moet geen held van de NATVO uitleveren en dat vind ik terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |