Wanneer leefden de dinosauriėrs?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:42 schreef Hanca het volgende:
En ja, ik geloof ook in een jonge aarde,
Jij bent graag kontslaaf van de Chinezen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal China toch de dominante partij/cultuur gaan worden. En dan lijkt me nationale soevereiniteit beter dan onder het juk van Ursula.
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriėrs gevonden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer leefden de dinosauriėrs?
Ik denk dat VOLT met dit statement meer indruk maakt dan met in een debat het moeten opnemen tegen mevrouw Wappie die alleen maar leugens uitbraakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:17 schreef Black_Baron het volgende:
Haha.
Het debat gaat gewoon door. Maar nu zonder Dassen/volt.
Weg exposure. Goed gewerkt kerel.Je eigen podium kwijt gemaakt.
De SP schuift aan.
Het is geen POL, maar die bewijzen zijn er dus niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriėrs gevonden.
Maar goed, dit is geen POL meer.
Nee dit is geen POL meer haha.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriėrs gevonden.
Christenen hebben over de eeuwen heen miljoenen andersdenkenden onderdrukt en over de kling gejaagd in naam van het geloof. Dat er nu even tijdelijk een 'verlichte' vorm leidend is in Europa wil niet zeggen dat het heel snel weer militant kan worden. Zo werkt een religie. Kijk naar de VS. Kijk naar hoe eenvoudig je zelf blijkbaar tal van wetenschap ontkent om een jonge aarde aan te kunnen hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waren er maar die pasklare antwoorden. Die zie je juist niet in een religie. Dat is echt een misverstand.
En de jongeren die ik heb horen getuigen dumpten eerst hun social media en kwamen daarna pas in aanraking met een kerk. Ik ken ook geen enkele Nederlandse kerk die echt veel doet met socials. Mozaļek en Hillsong een beetje, maar het hangt er echt bij.
PS: en wie je moet haten, trouwens? In de christelijke kerk zal dat antwoord altijd zijn: helemaal niemand, zelfs niet iemand die de scholen of kerken komt sluiten.
Nee jij wel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent graag kontslaaf van de Chinezen?
Er zijn ook wetenschappers die op grond van dergelijke archeologische vondsten juist beweren dat de mens al veel langer bestaat dan momenteel door de meeste wetenschappers wordt aangenomen. Een voorbeeld daarvan is Michael Cremo. Samen met Richard Thompson schreef hij in 1993 daarover het boek Forbidden Archeology.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:59 schreef Hanca het volgende:
Vertel toch maar, kan ik er misschien nog een Nobelprijs mee winnen. Of een eredoctoraat. Voetstappen onder dino’s, ik vind het briljant.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier gaan we de benodigde slag aan wetenschap met China en de VS wel mee winnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:48 schreef Black_Baron het volgende:
Niemand heeft die levende dino gezien.
Al wat we hebben zijn de fossielen. Die zijn gewoon gelijktijdig geschapen met de jonge aarde en de mens.
Dit klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
China is 1 land, 1 taal, 1 cultuur,1 doel.
Ja. En ik ben Sinterklaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:48 schreef Black_Baron het volgende:
Niemand heeft die levende dino gezien.
Al wat we hebben zijn de fossielen. Die zijn gewoon gelijktijdig geschapen (in zes dagen dan) met de jonge aarde en de mens.
Ik denk dat het meer de aura van Thierry was dan de lucht van de partij zelf, wat haar over de streep trok.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me geen domme vrouw. Maar dat zegt niks, Blommestijn en Vlaardingerbroek zijn ook niet dom. Kennelijk zegt intellect niet direct iets over in hoeverre iemand vatbaar is voor onzinretoriek.
Dat ze ooit nog ergens anders aan de bak komt lijkt me uitgesloten. Maar ik begrijp dat ze al vanaf haar 17e in de fuik van Thierry zit, dus tja.
En dan hebben we nog het geluk dat de rot van de geloofswaanzin een stuk dieper in de Amerikaanse maatschappij is doorgedrongen dan bij ons.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hier gaan we de benodigde slag aan wetenschap met China en de VS wel mee winnen.
Ben ik het niet mee eens. Juist met extremen valt geen stabiele regering te vormen. Dus moet hen duidelijk gemaakt worden dat ze met hun radicale verhaal lekker in de stront mogen zakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En zo krijgen we, met steeds meer extremen aan beide kanten, voorlopig geen stabiele regering.
Je betoog over China klopt niet echt. Hoewel Han Chinese verreweg de meest dominante etnische groep zijn, zijn er ook nog veel andere andere etniciteiten met hun eigen taal en cultuur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nee jij wel?
Zeg ik dat ergens?
China heeft 1,4 miljard inwoners, de EU 0,45.
Die 0,45 hebben 24 talen, legio cultuur verschillen en geen gezamenlijk doel.
Dat zal er ook nooit komen.
Dan heb ik liever dat we in Nederland over ons eigen land beslissingen kunnen nemen ipv dat door discutabele leiders met discutabele belangen in Brussel wordt genomen.
Haha.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hier gaan we de benodigde slag aan wetenschap met China en de VS wel mee winnen.
Op katholieke scholen werd nog in de jaren '80 aangegeven dat men scheppingsdagen niet als letterlijke dagen moest zien. Maar misschien was dat bij de gereformeerden anders. Dat je zegt dat alle Christenen in een jonge aarde geloven is niet waar. Anders bestonden er geen oude-aarde Creationisten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
In de Nederlandse Geloofsbelijdenis uit 1561, sindsdien de basis onder vrijwel alle Nederlandse kerken uit de reformatie, staat al dat de aarde jong is. Het staat ook in de catechismus. Je bent niet echt goed geļnformeerd, he? Je weet vrijwel niks van de gereformeerde kerken, zo lijkt het.
En ja, ik geloof ook in een jonge aarde, net als mijn ouders, mijn opa en oma, hun ouders enz.
En wat politiek gezien: als je lid wilde worden van de GPV moest je aangeven dat je de drie formulieren van enigheid ondersteunde, daar horen de Nederlandse Geloofsbelijdenis en de catechismus bij. Ze horen bij de grondslag van de ChristenUnie, al wordt je er niet meer naar gevraagd: https://www.digibron.nl/v(...)d470389da21badac0088
Mooi dat je dat gelooft. Zo lang je niet zegt dat je dat weet, vind ik alles best.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:42 schreef Hanca het volgende:
En ja, ik geloof ook in een jonge aarde, net als mijn ouders, mijn opa en oma, hun ouders enz.
Moet wel ook bijgezegd worden dat de Chinese overheid vrij veel tijd en middelen inzet om aan die diversiteit een einde te maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je betoog over China klopt niet echt. Hoewel Han Chinese verreweg de meest dominante etnische groep zijn, zijn er ook nog veel andere andere etniciteiten met hun eigen taal en cultuur.
Die worden vanzelf verHan-chineesd. Met dwang. Kijk maar naar de Oeigoeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je betoog over China klopt niet echt. Hoewel Han Chinese verreweg de meest dominante etnische groep zijn, zijn er ook nog veel andere andere etniciteiten met hun eigen taal en cultuur.
Heel erg armoede denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nee jij wel?
Zeg ik dat ergens?
China heeft 1,4 miljard inwoners, de EU 0,45.
Die 0,45 hebben 24 talen, legio cultuur verschillen en geen gezamenlijk doel.
Dat zal er ook nooit komen.
Dan heb ik liever dat we in Nederland over ons eigen land beslissingen kunnen nemen ipv dat door discutabele leiders met discutabele belangen in Brussel wordt genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |